Geen nieuwe na deze aflevering, droogkloot.quote:
That 70s show is juist de enige leuke van dat lijstje wat je nu opnoemt.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 23:36 schreef Pinterman het volgende:
Het zou ook eens tijd worden. Ik word godverdomme doodziek van al die blije shows als ik 's nachts nog even een half uurtje naar de tv zit te staren. That 70's Show, Frasier, Becker, Malcolm in the Middle, 8 Simple Rules.... Fuck off! Wat is dit voor blije butzooi!
De meest leuke, wel. Maar leuk.... muuuaahhhhhquote:Op dinsdag 2 juni 2009 23:38 schreef Sanderrrr het volgende:
[..]
That 70s show is juist de enige leuke van dat lijstje wat je nu opnoemt.
Ik zei niets over nieuwe afleveringen, is het wel? Bokkenlul.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 23:38 schreef Sisko het volgende:
[..]
Geen nieuwe na deze aflevering, droogkloot.
Dat is dus niet tussen half 11 en 12quote:
That 70's Show is alleen daarvan leuk, en dan misschien nog wat Malcolmquote:Op dinsdag 2 juni 2009 23:36 schreef Pinterman het volgende:
Het zou ook eens tijd worden. Ik word godverdomme doodziek van al die blije shows als ik 's nachts nog even een half uurtje naar de tv zit te staren. That 70's Show, Frasier, Becker, Malcolm in the Middle, 8 Simple Rules.... Fuck off! Wat is dit voor blije butzooi!
Gewoon overnieuw beginnenquote:Op dinsdag 2 juni 2009 23:36 schreef Dawnbreaker het volgende:
Zonder Eric en Kelso zuigt that 70's show toch
Alle seizoenen stonden laatst nog op Usenetquote:Op dinsdag 2 juni 2009 23:44 schreef behangplakker het volgende:
Gewoon overnieuw beginnenHeb de serie te laat ontdekt dus heb de eerste paar seizoenen gemist.
quote:Op dinsdag 2 juni 2009 23:45 schreef RowanF1 het volgende:
[..]
Alle seizoenen stonden laatst nog op Usenet!
Comedy Central had mij net aan de lijn, daar was de laatste aflevering nu.quote:
koop een mediacenter!quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |