Dankjewelquote:Op woensdag 17 juni 2009 23:30 schreef -Marjo- het volgende:
De Polaroid camera hou ik alleen maar vast. De foto is gemaakt met de Canon met afstandsbediening. De foto heb ik inderdaad daarna door Poladroid gehaald.
Ja, het klopt dat er onderuit een Polaroid camera een foto komt rollen. Ik heb in deze camera echter geen rolletje. Die worden niet meer gemaakt en de gene die nog verkrijgbaar zijn zijn erg kostbaar...
Dankjewelquote:Op woensdag 17 juni 2009 23:30 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
poladroid is een programma; je zegt waar je foto's staan, hij doet er iets mee en voila, een electronisch polaroid. Kind kan de was doen.
http://www.poladroid.net/
Okay, dan snap ik het nu. Thanks. Ik vind het echt een hele leuke foto. Het zette mij in ieder geval op het verkeerde beenquote:Op woensdag 17 juni 2009 23:46 schreef -Marjo- het volgende:
Die staat er ook recht voor inderdaad, op statief
Die eerste vind ik echt supergaaf!quote:Op dinsdag 23 juni 2009 @ 23:28 schreef Milanees het volgende:
Inmiddels ben ik weer in het land en daarmee had ik eindelijk de mogelijkheid om wat online te zetten...
Uiteindelijk zal dit mijn inzending worden:
[afbeelding]
Ik maak al jaren alle fotos waar ik op sta zelf. Met de gestrektehand, in spiegels, in zonnebrillen en, zoals hier, een paar jaar geleden springend in de duinen in een natuurreservaat in Zuid Africa!
Ik heb ook nog een tijdje getwijfeld over deze:
[afbeelding]
Deze laatste vind ik zelf wel leuk, hoewel hij nooit echt candidaat gweest voor deelname...:
[afbeelding]
Anyway,
Milanees
quote:Op zondag 21 juni 2009 23:35 schreef Providentia het volgende:
[ afbeelding ]
die dan maar, en ja, zelf gemaakt
quote:Op dinsdag 23 juni 2009 23:28 schreef Milanees het volgende:
Inmiddels ben ik weer in het land en daarmee had ik eindelijk de mogelijkheid om wat online te zetten...
Uiteindelijk zal dit mijn inzending worden:
[ afbeelding ]
Ik maak al jaren alle fotos waar ik op sta zelf. Met de gestrektehand, in spiegels, in zonnebrillen en, zoals hier, een paar jaar geleden springend in de duinen in een natuurreservaat in Zuid Africa!
quote:Op dinsdag 23 juni 2009 23:28 schreef Milanees het volgende:
Ik heb ook nog een tijdje getwijfeld over deze:
[ afbeelding ]
ik vind die foto echt goedquote:
hij blijft leukquote:Op woensdag 24 juni 2009 17:15 schreef Puckzzz het volgende:
Ik ga denk ik voor de meest recentealleen heb ik door mijn aankomende werkloosheid mijn dreads er maar weer uitgekamd om zodoende de kans op een nieuwe baan iets te vergroten
![]()
[ afbeelding ]
Zwartwit en vierkant croppenquote:Op donderdag 25 juni 2009 18:06 schreef Chanty het volgende:
Morgen tentamen...
Afstudeerverslag moet ook nog...
Ok HEEEEL even foto's maken dan(vervolgens ben je 2 uur verder) maar:
[ afbeelding ]
1
[ afbeelding ]
2
Vond deze vluchtig bekeken de leukste en heb m maar even bewerkt. Misschien zaterdag nog tijd om de rest wat beter te bekijken. Grote dilemma alleen: zwart wit of kleur?Vind ze beide wat hebben.
Andere opmerkingen natuurlijk ook welkomHeb voor t eerst geexperimenteerd met expres overbelichten.
Vertel, wat gaat het worden?quote:
Als dat nog kan, graag, al is het voor de zekerheid.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 21:53 schreef Kamermans het volgende:
mijn inzending staat er ook nog niet tussen. had hem op donderdag, 25 jun 2009 (09:19) verstuurd,.. misschien in spam terecht gekomen, zal ik nog een keer sturen via een andere mail adres?
Oh het hoeft eigenlijk al niet meer, ik heb er overheen gekeken bij het uploaden. Komt goed, wordt geplaatst.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 22:33 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Als dat nog kan, graag, al is het voor de zekerheid.
okiequote:Op zondag 28 juni 2009 22:35 schreef Tha_Erik het volgende:
30 juni, ik zie net dat die zondag daar niet hoort te staan.
Watquote:Op maandag 29 juni 2009 00:02 schreef prupke het volgende:
ook al heb je niet mee gedaan ivm : AHL , BO , of wat dan ook : wel stemmen
tofquote:Op maandag 29 juni 2009 00:24 schreef Ruud het volgende:
[..]
Net even gestemd, voordat ik het vergeet
Ik ook.quote:Op woensdag 24 juni 2009 00:48 schreef prupke het volgende:
[..]
ik vind die foto echt goed
alleen wat mij meer stoort is dat het portret van die schattige man meer naar voren komt dan je eigen portret
Zonde dat je te laat bent, van mij had je punten gekregenquote:Op maandag 29 juni 2009 20:15 schreef Matty___ het volgende:
mijn inzending![]()
[ afbeelding ]
ben zeker al veeel te laat![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |