abonnement Unibet Coolblue
pi_77646500
Ik heb ze nog in Vredenburg gezien in 2006...dat was mooi...
pi_77851503
Ik zit nu ernstig te twijfelen, ik heb Snow Patrol altijd al live willen zien maar 52 euro wordt me net wat te gek.
Ik denk dat ik liever 20 euro bijbetaal en dan een dagje naar Rock Werchter ga. Wie weet dat Snow Patrol daar komt opdagen. Dat zou twee vliegen in een klap zijn.
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
pi_77854583
Zoooo...
Ik heb mijn tickets vanmiddag in de pre-sale gekocht... wel duur... maarja.
You Don't Stop Playing Because You Get Old. But You Could Get Old If You Stop Playing.
pi_77855551
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 18:52 schreef CoExist het volgende:
Zoooo...
Ik heb mijn tickets vanmiddag in de pre-sale gekocht... wel duur... maarja.
Ter vergelijking, de duurste categorie kaarten voor Coldplay in Ahoy in 2008 kostte 49 euro, en dan te bedenken dat er een deflatie heeft plaatsgevonden i.v.m. de economische crisis maakt het nog schandaliger.
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
pi_77862236
Ik vind het ook belachelijk duur, ga het daarom denk ik ook niet doen....

Werchter hopen maar idd....
pi_77885811
Altijd dat gezeur dat het te duur is...
Het is maar geld hoor!
You Don't Stop Playing Because You Get Old. But You Could Get Old If You Stop Playing.
pi_77911161
Klote, helemaal uitverkocht... Ben er nul keer doorgekomen..
pi_77911719
quote:
Op vrijdag 12 februari 2010 10:13 schreef Bronson het volgende:
Klote, helemaal uitverkocht... Ben er nul keer doorgekomen..
Blijven proberen, komen nog kaarten vrij die 20 min in de wachtrij etc staan ofzo.


Ik heb 2 kaarten voor de maandag, iemand die ze wilt ruilen met kaarten voor de dinsdag?
Ik krijg ze thuisbezorg, dus niet die printmeuk en ruil ze alleen tegen officiele kaarten die niet geprint zijn.
pi_77912573
quote:
Op vrijdag 12 februari 2010 10:34 schreef Downtime het volgende:

[..]

Blijven proberen, komen nog kaarten vrij die 20 min in de wachtrij etc staan ofzo.


Ik heb 2 kaarten voor de maandag, iemand die ze wilt ruilen met kaarten voor de dinsdag?
Ik krijg ze thuisbezorg, dus niet die printmeuk en ruil ze alleen tegen officiele kaarten die niet geprint zijn.
Klopt inderdaad. Heb 3 kaarten voor dinsdag.
pi_77922297
Altijd het zelfde gezeik met die online ticket verkoop.

Ben blij dat ik woensdag al tickets kon kopen in de pre-sale... 5 stuks moeiteloos.

Wel aardig van ze dat er een 2e concert is bij gekomen!
You Don't Stop Playing Because You Get Old. But You Could Get Old If You Stop Playing.
pi_78068773
joo mensen, ik ben afgelopen vrijdag 2 uur bezig geweest om er doorheen te komen... zonder succes!

Als iemand nog kaarten over heeft en ze tegen kostprijs kwijt wil

ik ga er geen euro extra aan uitgeven, want ik vond ¤ 50 al belachelijk veel geld voor 1,5 uur muziek (en dan moet je er nog naartoe, eten, drinken etc. etc.)
  maandag 8 maart 2010 @ 00:22:47 #62
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_78872423
Nu het concert voor 130 man bij BNN Live op tv, Nederland 3. Erg vet!

Ben aanwezig in de HMH 31 mei, hopelijk wordt het mooi!
  maandag 8 maart 2010 @ 00:24:02 #63
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_78872453
quote:
Op vrijdag 12 februari 2010 10:34 schreef Downtime het volgende:

[..]

Blijven proberen, komen nog kaarten vrij die 20 min in de wachtrij etc staan ofzo.


Ik heb 2 kaarten voor de maandag, iemand die ze wilt ruilen met kaarten voor de dinsdag?
Ik krijg ze thuisbezorg, dus niet die printmeuk en ruil ze alleen tegen officiele kaarten die niet geprint zijn.
Bedankt voor de tip trouwens nog, door deze post ben ik het blijven proberen en heb ik na hééél vaak F5en nog twee kaartjes voor de maandag kunnen bemachigen. Held!
pi_81863932
Gisteravond in Brussel geweest... man wat een optreden

De sfeer was echt ontzettend gaaf... beter dan ik in de HMH en bij eerdere concerten van ze in NL heb meegemaakt...

Hoogtepunt: Set Fire to the Third Bar door Gary met Eva DeRoovere ... mensen die in NL volgende week gaan krijgen denk ik Jacqueline Govaert te horen bij dit nummer
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_81864413
Als er iemand 1 of 2 kaartjes over heeft???????
pi_81883129
Kaartjes geregeld!!! Maandag erbij! Zo'n fucking zin!!
  zondag 30 mei 2010 @ 21:50:19 #67
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_82119893
Hoe laat zou ik morgen in de rij moeten gaan staan om een beetje fatsoenlijke plaatsen te bemachtigen? Nu is het voor mij niet zo'n probleem, alleen is mijn vriendin niet zo groot en die wil ook graag wat kunnen zien

Ik zat te denken aan iets over 18:00. wat jullie?
pi_82173863
quote:
Op dinsdag 25 mei 2010 11:43 schreef TheVulture het volgende:
Gisteravond in Brussel geweest... man wat een optreden

De sfeer was echt ontzettend gaaf... beter dan ik in de HMH en bij eerdere concerten van ze in NL heb meegemaakt...

Hoogtepunt: Set Fire to the Third Bar door Gary met Eva DeRoovere ... mensen die in NL volgende week gaan krijgen denk ik Jacqueline Govaert te horen bij dit nummer
We kregen Laura Jansen .
pi_82174315
WOWWWWWWWW!!! Wat was dit ultiem vet!!!!! Ik hou zo van deze band. beste ooit!!!
  dinsdag 1 juni 2010 @ 01:05:39 #70
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_82174824
Vond het super!

Deuren gingen om 18:30 open, wij waren er om 17:30 en de rij was nog kort. Dus op ons gemak wat kunnen eten en aangesloten in de rij. Kleine drie kwartier later stonden we binnen, metertje of 10-15 van het podium, recht in het midden. Mooie plaatsen, genoeg ruimte, goed zicht en (naar later bleek) goed geluid. De biermannetjes kwamen ook nog een paar keer voorbij dus dat scheelde weer ritjes naar de bar (als je je mooie plek er al voor zou willen verlaten).

Foals was een aardig voorprogramma. Ik kende de band niet maar was toch wel verrast. Had na de eerste paar dreunen (broekspijpen aan het trillen, ging hard!) wel spijt dat ik geen oordoppen bij me had maar bleek later toch niet nodig te zijn. Was even binnenkomen denk ik De zanger van Foals vond ik mwah mwah, de drummer en bassist echt heel goed! Zeker niet verkeerd als opwarmer. Snow Patrol begon om iets voor 21:00. Ze speelden een hoop bekende hits en een paar albumtracks. Bij de toegift werd het gordijn open getrokken en werden er wat vage beelden vertoond. Na 3 (naar mijn mening wat mindere) nummers nog even lekker afgesloten met een knaller en om 22:30 voldaan naar huis wedergekeerd

Buiten dat dit een prima concert was moet ik ook zeggen dat de HMH een prima locatie is voor dit soort optredens. Pal naast het station, snel binnen, gratis garderobe, geen wachtrijen voor drankjes, toiletten, niet te druk in de zaal, genoeg ventilatie dus niet te extreem zweten. Top

Om dan toch maar iets negatiefs te noemen, het nummer met Laura Jansen kwam naar mijn mening niet helemaal goed uit de verf. Vond de stemmen niet goed matchen, ze hadden niet het hele nummer tegelijk moeten zingen denk ik. Vind Laura Jansen normaal gesproken wel een goede zangeres maar dat hoorde ik vandaag toch niet zo...

[ Bericht 2% gewijzigd door leolinedance op 01-06-2010 01:11:23 ]
pi_82177518
quote:
Op dinsdag 1 juni 2010 01:05 schreef leolinedance het volgende:
Vond het super!

Deuren gingen om 18:30 open, wij waren er om 17:30 en de rij was nog kort. Dus op ons gemak wat kunnen eten en aangesloten in de rij. Kleine drie kwartier later stonden we binnen, metertje of 10-15 van het podium, recht in het midden. Mooie plaatsen, genoeg ruimte, goed zicht en (naar later bleek) goed geluid. De biermannetjes kwamen ook nog een paar keer voorbij dus dat scheelde weer ritjes naar de bar (als je je mooie plek er al voor zou willen verlaten).

Foals was een aardig voorprogramma. Ik kende de band niet maar was toch wel verrast. Had na de eerste paar dreunen (broekspijpen aan het trillen, ging hard!) wel spijt dat ik geen oordoppen bij me had maar bleek later toch niet nodig te zijn. Was even binnenkomen denk ik De zanger van Foals vond ik mwah mwah, de drummer en bassist echt heel goed! Zeker niet verkeerd als opwarmer. Snow Patrol begon om iets voor 21:00. Ze speelden een hoop bekende hits en een paar albumtracks. Bij de toegift werd het gordijn open getrokken en werden er wat vage beelden vertoond. Na 3 (naar mijn mening wat mindere) nummers nog even lekker afgesloten met een knaller en om 22:30 voldaan naar huis wedergekeerd

Buiten dat dit een prima concert was moet ik ook zeggen dat de HMH een prima locatie is voor dit soort optredens. Pal naast het station, snel binnen, gratis garderobe, geen wachtrijen voor drankjes, toiletten, niet te druk in de zaal, genoeg ventilatie dus niet te extreem zweten. Top

Om dan toch maar iets negatiefs te noemen, het nummer met Laura Jansen kwam naar mijn mening niet helemaal goed uit de verf. Vond de stemmen niet goed matchen, ze hadden niet het hele nummer tegelijk moeten zingen denk ik. Vind Laura Jansen normaal gesproken wel een goede zangeres maar dat hoorde ik vandaag toch niet zo...
Geweldig om te horen! Ik ga vanavond. Ben onwijs benieuwd hoe het is.
  dinsdag 1 juni 2010 @ 08:57:12 #72
170987 Dennis1969
De Vectrex leeft
pi_82177801
Was een vet concert, we hadden een mooie plek helemaal vooraan, da's altijd mooi meegenomen
Foals vond ik helemaal niks, het zullen geen slechte muzikanten zijn, maar niet mijn ding.......
Snow Patrol, vette line-up met twee drumsets (ja een was voor percussie maar wat een kit was dat!!), entertainende frontman en een mooie set in elkaar gedraaid, alle hits kwamen voorbij met voor mij als hoogtepunt The Lighting Strikes als toegift....doe eens gek, doe als toegift een albumtrack van 15 minuten....

voor iedereen die vanavond gaat, veel plezier!!!!
Ultravox 26 april in Paradiso....eindelijk!!!!!
pi_82182502
quote:
Op dinsdag 1 juni 2010 01:05 schreef leolinedance het volgende:
Vond het super!

Deuren gingen om 18:30 open, wij waren er om 17:30 en de rij was nog kort. Dus op ons gemak wat kunnen eten en aangesloten in de rij. Kleine drie kwartier later stonden we binnen, metertje of 10-15 van het podium, recht in het midden. Mooie plaatsen, genoeg ruimte, goed zicht en (naar later bleek) goed geluid. De biermannetjes kwamen ook nog een paar keer voorbij dus dat scheelde weer ritjes naar de bar (als je je mooie plek er al voor zou willen verlaten).

Foals was een aardig voorprogramma. Ik kende de band niet maar was toch wel verrast. Had na de eerste paar dreunen (broekspijpen aan het trillen, ging hard!) wel spijt dat ik geen oordoppen bij me had maar bleek later toch niet nodig te zijn. Was even binnenkomen denk ik De zanger van Foals vond ik mwah mwah, de drummer en bassist echt heel goed! Zeker niet verkeerd als opwarmer. Snow Patrol begon om iets voor 21:00. Ze speelden een hoop bekende hits en een paar albumtracks. Bij de toegift werd het gordijn open getrokken en werden er wat vage beelden vertoond. Na 3 (naar mijn mening wat mindere) nummers nog even lekker afgesloten met een knaller en om 22:30 voldaan naar huis wedergekeerd

Buiten dat dit een prima concert was moet ik ook zeggen dat de HMH een prima locatie is voor dit soort optredens. Pal naast het station, snel binnen, gratis garderobe, geen wachtrijen voor drankjes, toiletten, niet te druk in de zaal, genoeg ventilatie dus niet te extreem zweten. Top

Om dan toch maar iets negatiefs te noemen, het nummer met Laura Jansen kwam naar mijn mening niet helemaal goed uit de verf. Vond de stemmen niet goed matchen, ze hadden niet het hele nummer tegelijk moeten zingen denk ik. Vind Laura Jansen normaal gesproken wel een goede zangeres maar dat hoorde ik vandaag toch niet zo...
Dat waren niet 3 mindere nummers man! Ook al kon 90 % van de zaal dat nummer niet, dat was een 16 minuut durende epos die op het laatste nieuwe album staat! Lightning strike van het album A Hundred Million Suns, Ik vond de video juist te gek! Ging ook helemaal LOOS als enige

Zowiezo had ik het idee dat iedereen alleen het nieuwste best off album kon: Up to Now, beetje jammer....
pi_82184864
You Don't Stop Playing Because You Get Old. But You Could Get Old If You Stop Playing.
pi_82185105
Oeh bedankt voor de filmpjes! Vanavond even kijken!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')