Ten eerste wil ik zeggen dat deze klacht is onterecht als het chickies <25 betreft.
Maar vaak is dit helaas niet het geval. Ook zo afgelopen zondag middag op Utrecht Centraal. (Ik ging terug naar roffa jweetz

) Er liep een oude/lelijke vrouw van, ik schat, in de vijftig. Zo'n type dat niemand anders heeft dan haar hond, en daar dus ook gewoon mee in de trein reist. (Topic daarvoor volgt later?

) Maar goed, blijkbaar kan die gehandicapte hond van haar niet lopen, dus draagt ze hem een tijdje. Ze liep dus een stuk voor mij en me matties (bazen van de club) op de trap. Eenmaal bovenaan de trap gekomen, zet ze haar hondje neer. Ze kon die hond gewoon neerzetten terwijl ze haar knieën buigt, of ze kon dat beest gewoon op de grond gooien, maakt niet uit. Maar nee. Ze zet dat beest neer, knieën gestrekt, precies bovenaan de trap. Dus ik loop dus op die trap, krijg ik ineens het achterwerk van deze lelijke mevrouw in mijn gezichtsveld. Ik zeg afschaffen.
Klacht: Mensen die bukken zonder hun knieën te buigen terwijl ze lelijk en/of oud zijn.
Antiklacht: Kortje rokjes op zomerdagen