abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 8 juni 2009 @ 11:43:23 #51
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_69821222
quote:
Op maandag 8 juni 2009 11:37 schreef buachaille het volgende:

[..]

En nu gaat het hard.
"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
pi_69821296
Nu ineens 20 gevallen, afgelopen vrijdag waren het er toch nog maar 4 ofzo?
pi_69824968
Avian Flu nieuws: Wetenschappers maken zich zorgen over de situatie in Egypte, het zou kunnen dat het virus aan 't muteren is waardoor de ernst minder is maar de overdraagbaarheid erger: http://afludiary.blogspot(...)g-80th-bird-flu.html

Swine Flu nieuws: Bijzonder goed geīnformeerd website: http://flutracker.rhizalabs.com/ (zou een mooie link zijn voor in de TO).
  maandag 8 juni 2009 @ 14:14:28 #54
174018 AryaMehr
By any means necessary
pi_69825330
quote:
Op zondag 7 juni 2009 19:19 schreef Qwea het volgende:

[..]

bron?
Een vriendin van mijn vriend zou besmet zijn geraakt.
quote:
BILTHOVEN (ANP) - Voor het eerst is de Mexicaanse griep in Nederland overgedragen. Het gaat om twee gevallen. Een vader die het griepvirus in de Verenigde Staten heeft opgelopen, heeft zijn kind besmet.

Een 18-jarige medewerkster van een winkel heeft het virus gekregen via haar collega. Ook die was op vakantie in de VS. Dat meldt het RIVM maandag.

De afgelopen dagen zijn er in Nederland tien gevallen van griep bijgekomen. In totaal zijn nu twintig mensen in Nederland besmet geraakt met Mexicaanse griep.
Die vriendin werkte ook in een winkel in Zwolle: Kelly's. Dus volgens mij betreft het hier om dezelfde vrouw.
  maandag 8 juni 2009 @ 14:29:46 #55
174018 AryaMehr
By any means necessary
pi_69825717
Ze werkte overigens zaterdagmiddag nog in de stad (kledingzaak). Grote kans dat ze het op meer mensen heeft overgedragen.
  maandag 8 juni 2009 @ 14:32:00 #56
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_69825766
oi
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
  maandag 8 juni 2009 @ 15:27:22 #57
148619 felic.
Kaal of Kammen?
pi_69827320
Erg dichtbij, zeker 1 deur verderop. Ik ga me zorgen maken.
“They lie about marijuana. Tell you pot-smoking makes you unmotivated. Lie! When you're high, you can do everything you normally do, just as well. You just realize that it's not worth the fucking effort. There is a difference.”
  maandag 8 juni 2009 @ 15:32:19 #58
52493 Prowl
IMAGE GOES HERE
pi_69827492
quote:
Op maandag 8 juni 2009 15:27 schreef felic. het volgende:
Erg dichtbij, zeker 1 deur verderop. Ik ga me zorgen maken.
Om een griepje?
Vi är Borg. Motstånd är meningslöst. Ni kommer att bli assimilerade!!
pi_69829675
TVP aangezien het nu toch beetje in de buurt komt
  Moderator maandag 8 juni 2009 @ 20:36:07 #60
236264 crew  capricia
pi_69838668
De wereld mag nog blij zijn met de kredietcrisis / recessie. Er wordt een heel stuk minder gevlogen op het moment..
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_69839169
tvp
Ik zeg altijd maar zo, met drie wielen heb je nog geen auto.
  maandag 8 juni 2009 @ 22:00:49 #62
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_69842727
Vergeet het niet te melden als je het daadwerkelijk hebt: [CENTRAAL MELDTOPIC]Voor als je zwijnengriep hebt!

En de statistieken (moet nog bijgewerkt worden tot 25K, ze kunnen het niet bijhouden op WP)
The End Times are wild
pi_69846420
tvp
Ik weet het ook niet
pi_69859708
Tamiflu werkt dan best wel goed.
pi_69866218
Brussel maant tot solidariteit bij griepvaccin

Brussel wil dat landen die veel dosis hebben besteld van de vaccins tegen de mexicaanse griep solidair zijn met landen die dat vooralsnog verzuimd hebben. Nederland hoort bij de 7 grootste afnemers van de vaccins.

Hij is supersterk, ik weet gewoon honderd procent zeker dat als het griepvirus hier in Nederland gaat huishouden dat het volk het "Eigen volk eerst" zal gaan gillen
En terecht, het is toch van de zotte dat solidariteit verwacht wordt als er levens van belastingbetalers op het spel staan?
  dinsdag 9 juni 2009 @ 16:17:48 #66
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_69866280
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 16:16 schreef buachaille het volgende:

Brussel wil dat landen die veel dosis hebben besteld van de vaccins tegen de mexicaanse griep solidair zijn met landen die dat vooralsnog verzuimd hebben. Nederland hoort bij de 7 grootste afnemers van de vaccins.

Hij is supersterk, ik weet gewoon honderd procent zeker dat als het griepvirus hier in Nederland gaat huishouden dat het volk het "Eigen volk eerst" zal gaan gillen
En terecht, het is toch van de zotte dat solidariteit verwacht wordt als er levens van belastingbetalers op het spel staan?
brussel kan mijn reet likken
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
pi_69867327
quote:

Mind you -- De gemiddelde burger zal geen vaccin zien tot diep in 2010.

22 gevallen nu.
"Friendship is like wetting your pants. Everyone can see it, but only you can feel its warmth."
  Moderator dinsdag 9 juni 2009 @ 16:44:19 #68
236264 crew  capricia
pi_69867467
quote:

Dan had Brussel ze zelf maar moeten bestellen...
There is a name for it:
We call them Poor"
  Moderator dinsdag 9 juni 2009 @ 16:58:26 #69
236264 crew  capricia
pi_69867998
Tzt bied ik mijn vaccin te koop aan op marktplaats.eu..
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_69873688
quote:
Hoogste alarmfase Mexicaanse griep nabij
Uitgegeven: 9 juni 2009 18:17
Laatst gewijzigd: 9 juni 2009 18:43
GENEVE - De Wereldgezondheidsorganisatie WHO staat op het punt de hoogste alarmfase voor de Mexicaanse griep uit te roepen.

Dat heeft de plaatsvervangend directeur-generaal van WHO, Keiji Fukuda, dinsdag laten weten. Bij alarmfase zes is er sprake van een pandemie.

''We zijn echt zeer nabij een pandemie'', zei Fukuda tijdens een persconferentie in Genčve. Hij uitte zijn zorgen over aanhoudende verspreiding van het zogeheten H1N1-virus in de wereld.

In 73 landen zijn meer dan 26.500 mensen besmet geraakt, van wie er 139 zijn overleden. De meeste slachtoffers zijn gevallen in de Verenigde Staten en Mexico, waar het virus uitbrak.

Fase vijf

De WHO hanteert nu fase vijf, dat betekent dat een pandemie aanstaande is.

Een belangrijk criterium voor het uitroepen van de hoogste alarmfase is dat er behalve in het oorsprongsgebied van het virus ook in een andere regio op grote schaal sprake is van mens-op-mensbesmettingen.

In Australië, met ruim 1200 besmettingen, lijkt daar nu sprake van.

Oh en Nederland hanteert geen negatief reisadvies meer naar Mexico
pi_69873759
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 19:49 schreef byah het volgende:

[..]

Als ze dat zouden doen, zouden ze ook een negatief reisadvies voor de US af moeten geven.
"Friendship is like wetting your pants. Everyone can see it, but only you can feel its warmth."
pi_69874671
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 19:51 schreef Omentuva het volgende:

[..]

Als ze dat zouden doen, zouden ze ook een negatief reisadvies voor de US af moeten geven.
En in Melbourne ook al 1000 gevallen.

Las ook, dat in Amerika al geen test meer worden gedaan, terwijl het aantal gevallen toeneemt.
Daarom kloppen de getallen niet, als je leest , hoeveel er al in Amerika ziek zijn, en hele scholen gesloten worden.
pi_69876439
Het wordt wel steeds erger!
Zonder wrijving geen glans
pi_69876929
Eerst kwam ieder gevalletje in het nieuws en werd er hysterisch over gedaan. Nu hoor je er een week niks meer van en is het gestegen naar 30.000.

Ah, weten we ook weer hoe de media te werk gaat .
  dinsdag 9 juni 2009 @ 21:25:10 #75
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_69877081
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 19:49 schreef byah het volgende:

[..]

De vraag is ook in hoeverre dat nog zin heeft op een zeker moment. Alleen in de allereerste fases kun je daar verspreiding misschien mee voorkomen. In spanje en engeland zijn er al honderden besmettingen, en waarschijnlijk het tienvoudige. Over een maand vertrekt half Nederland richting de Costa's. Die paar extra besmettingen uit Mexico maken dan ook niks uit.

We moeten onder ogen zien dat het virus zich gewoon zal verspreiden. Gelukkig is het niet echt dodelijk.
The End Times are wild
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')