nee true, bordeaux of iets , of donker blauwquote:Op woensdag 3 juni 2009 00:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja maar dan zouden we weer niet groen moeten zijn denk ik.
quote:Op woensdag 3 juni 2009 00:27 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
juist niet als sieraden nee hehe
bedoel van dat tja, okay goud is goud
van dat schilderij lijst goud, donker niet zo shiney, tegen bronsig aan
kom op nou zeg, als je daar nou de humor nog niet van snaptquote:Op woensdag 3 juni 2009 00:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Is het de borderline die niet beseft wanneer je gewoon moet stoppen?
Ja hier in huis zou het wit, zwart, limoengroen of donkerpaars moeten zijn.quote:Op woensdag 3 juni 2009 00:32 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
nee true, bordeaux of iets , of donker blauw
vind die breed gestreepte wat je wel eens ziet bij zo een stoel nog leuker
ahah dopequote:Op woensdag 3 juni 2009 00:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Het meisje van de stoelen
Je dramt. Het is irritant. Nee is nee. Klaar.quote:Op woensdag 3 juni 2009 00:33 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
kom op nou zeg, als je daar nou de humor nog niet van snapt
ik zeg er helemaal niets meer over
sorry
ikdenk dat R heel hard zou moeten lachen, maar nee dank jequote:Op woensdag 3 juni 2009 00:29 schreef MisterO het volgende:
[..]
Helaas komen daar geen foto´s van, aangezien een mini skirt meer iets voor MissNun is
quote:Op woensdag 3 juni 2009 00:34 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Je dramt. Het is irritant. Nee is nee. Klaar.
Volgend onderwerp!
jij in een tutu ?quote:Op woensdag 3 juni 2009 00:35 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
ikdenk dat R heel hard zou moeten lachen, maar nee dank je
quote:
R zegt dat ie me gelijk verlaat als ik dat doequote:
ik vind ze ook schitterend, ze zijn er in verschillende kleueren he?quote:Op woensdag 3 juni 2009 00:17 schreef Ang3l het volgende:
Vriendin van me heeft nieuw stoelen gekocht:
[ afbeelding ]
Ik zou ook wel lachen hoor, doe maar. Ik wacht af op de foto´s, maar het mag ook irlquote:Op woensdag 3 juni 2009 00:35 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
ikdenk dat R heel hard zou moeten lachen, maar nee dank je
In Assen voor jou en Yuri mmmm daar moet ik eens over nadenkenquote:Op woensdag 3 juni 2009 00:42 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ik zou ook wel lachen hoor, doe maar. Ik wacht af op de foto´s, maar het mag ook irl![]()
nice, I'm thinking i would like your bedroom then. houd er wel van, liefst modern italiaans en zo iets door elkaar gestyldquote:Op woensdag 3 juni 2009 00:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja hier in huis zou het wit, zwart, limoengroen of donkerpaars moeten zijn.
Ik denk de eerste 2Witte met een zilveren rand of zo. Zo is mijn slaapkamer ook qua meubels.
uitslover:Pquote:Op woensdag 3 juni 2009 01:02 schreef Nuno_G het volgende:
en ciao we gaan naar bed nog meer moe worden![]()
![]()
Fokkers hebben geen leven dus iedereen is om half 2 snachts onlinequote:Op woensdag 3 juni 2009 01:25 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
waarom krijg ik altijd die shit 'momenteel is het te druk op onze servers'
tis freaking half twee nachts
lol, uiteraardquote:Op woensdag 3 juni 2009 01:27 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Fokkers hebben geen leven dus iedereen is om half 2 snachts online
For the love of god.quote:
quote:Op woensdag 3 juni 2009 01:47 schreef wonderer het volgende:
[..]
For the love of god.
Hah, ik kan best Spaans
misschien is er iets met de server ofzoquote:Op woensdag 3 juni 2009 01:29 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
lol, uiteraard
toch,..triest gesteld met die server... rond de 2700 mensen en hij loopt vast
MAAR 2700
come on
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |