Zie Mickey Hoogendijkquote:Op woensdag 3 juni 2009 17:15 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
van regelmatig coke gebruik krijg je een pafferig gezicht van.
Bullshit. Er bestaan geen dikmakers, zolang je maar niet meer calorien binnenkrijgt dan je verbrandt.quote:Op woensdag 3 juni 2009 17:08 schreef mike_hunt het volgende:
bruin brood is een dikmaker..
beste is zuurdesem brood.
en uithongeren is geen goed dieet. kleine porties en veel mager... tevens erbij sporten.
quote:
Hierzo!quote:
Ja gewoon je cashfl... caloryflow managen!quote:Op woensdag 3 juni 2009 17:17 schreef wonderer het volgende:
[..]
Bullshit. Er bestaan geen dikmakers, zolang je maar niet meer calorien binnenkrijgt dan je verbrandt.
ja, die hing vroeger ook vaak in de vim. Ik ken haar nog van de Supperclub tijd.quote:
jawel sweetie. Ik heb dat van verschillende sporters vernomen.quote:Op woensdag 3 juni 2009 17:17 schreef wonderer het volgende:
[..]
Bullshit. Er bestaan geen dikmakers, zolang je maar niet meer calorien binnenkrijgt dan je verbrandt.
De avond was nog niet gevuld met een standaard massage, toch?quote:Op woensdag 3 juni 2009 17:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Gaan we dit nu iedere dag krijgen?
Naast de koffie en de Goeedemorgen youtube?
Precies. En het is natuurlijk handiger om voedsel met veel voedingsstoffen te nuttigen, zodat je minder calorieen binnenkrijgt, maar je moet je echt niet blindstaren op de calorieen en vet en suikers.quote:Op woensdag 3 juni 2009 17:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja gewoon je cashfl... caloryflow managen!
o ja, dat is die hot bitchquote:
dat is dat wel waar. Eiwitten zijn goed voor je.quote:Op woensdag 3 juni 2009 17:22 schreef wonderer het volgende:
[..]
Precies. En het is natuurlijk handiger om voedsel met veel voedingsstoffen te nuttigen, zodat je minder calorieen binnenkrijgt, maar je moet je echt niet blindstaren op de calorieen en vet en suikers.
Ik heb liever een snee brood van 110 kcal en 10 gram eiwit dan eentje van 80 kcal en 3 gram eiwit.
Ja daarom, en voor de dag heb ik genoeg op, meer als dat ik normaal eet. En in de avond ga ik toch niet zo veel meer verbranden, dus om dan een warme maaltijd te gaan eten is zonde van de callorieenquote:Op woensdag 3 juni 2009 17:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja gewoon je cashfl... caloryflow managen!
Ik houd niet van yoghurt, is mij te zuur.quote:Op woensdag 3 juni 2009 17:06 schreef Stroekie het volgende:
[..]
zorg dat je minimaal 1 liter magere yoghurt per dag gaat eten
is low carb en gaat honger gevoel tegen, maar vult wel
Tennis gekeken?quote:
En sporters kunnen niet verkeerd bezig zijn? Je wordt van het een niet dikker dan van het ander, het blijft gewoon energie. Complexe koolhydraten zijn beter, omdat ze gelijkmatiger energie afgeven en je minder snel een crash krijgt waardoor je weer gaat eten, je hebt enkelvoudig onverzadigd vet nodig om je metabolisme goed in evenwicht te houden, maar van 100 kcal vet word je niet dikker van van 100 kcal carbs.quote:Op woensdag 3 juni 2009 17:22 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
jawel sweetie. Ik heb dat van verschillende sporters vernomen.
Nee, dit zijn sporters op top niveau. Tuurlijk, die trainen/ eten anders dan de gemiddelde gymbezoeker.quote:Op woensdag 3 juni 2009 17:29 schreef wonderer het volgende:
[..]
En sporters kunnen niet verkeerd bezig zijn? Je wordt van het een niet dikker dan van het ander, het blijft gewoon energie. Complexe koolhydraten zijn beter, omdat ze gelijkmatiger energie afgeven en je minder snel een crash krijgt waardoor je weer gaat eten, je hebt enkelvoudig onverzadigd vet nodig om je metabolisme goed in evenwicht te houden, maar van 100 kcal vet word je niet dikker van van 100 kcal carbs.
Maar die hebben toch sowieso een hele andere lading energie nodig dan de gemiddelde, 'normale', mens?quote:Op woensdag 3 juni 2009 17:30 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Nee, dit zijn sporters op top niveau. Tuurlijk, die trainen/ eten anders dan de gemiddelde gymbezoeker.
Ik zal eens die lijst van ze vragen, zal ik het je wel doormailen.
100gr calorieën zijn beter dan 100gr vet. Omdat 100gram calorieën meerdere stappen nodig hebben om verteerd te worden dan 100gr vet.quote:Op woensdag 3 juni 2009 17:29 schreef wonderer het volgende:
[..]
En sporters kunnen niet verkeerd bezig zijn? Je wordt van het een niet dikker dan van het ander, het blijft gewoon energie. Complexe koolhydraten zijn beter, omdat ze gelijkmatiger energie afgeven en je minder snel een crash krijgt waardoor je weer gaat eten, je hebt enkelvoudig onverzadigd vet nodig om je metabolisme goed in evenwicht te houden, maar van 100 kcal vet word je niet dikker van van 100 kcal carbs.
je valt niet af door een crashdieet... dat is het hele punt...quote:Op woensdag 3 juni 2009 17:37 schreef hierissieweer het volgende:
maar goed, ik eet wat mijn lichaam nodig heeft om te kunnen functioneren. En dat is voldoende. En daarnaast wil ik gewoon lekker kunnen afvallen
Pas maar op, anders heb je straks daar ook nog Eddem kurrie achter je aanquote:Op woensdag 3 juni 2009 17:20 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ja, die hing vroeger ook vaak in de vim. Ik ken haar nog van de Supperclub tijd.
er zullen offers gebracht moeten wordenquote:Op woensdag 3 juni 2009 17:24 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Ik houd niet van yoghurt, is mij te zuur.
Of yoghurt met bastardsuikerquote:Op woensdag 3 juni 2009 17:40 schreef Stroekie het volgende:
[..]
er zullen offers gebracht moeten worden
neem je milde yoghurt die is veel minder scherp
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |