quote:
aah kijk.. de wanhopigen ..quote:
You cannot blame a guy for trying.quote:
Hoiquote:
ach wanhopig is nog altijd beter dan zieligquote:
quote:Op dinsdag 2 juni 2009 22:15 schreef vencodark het volgende:
[..]
Weet nog niet.Wint ie een date met me.
![]()
Niemand wil me.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 22:16 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Pas op met wat je zegt he .. straks ben je niet meer onbereikbaar en moeten ze je niet meer
Daar weet jij alles van natuurlijkquote:
quote:
Was het toen niet meer: make love, not war?quote:Op dinsdag 2 juni 2009 22:21 schreef HeatWave het volgende:
dating is zoooooo 1976....
Toen was jij 2, en ik bestond nog nietquote:Op dinsdag 2 juni 2009 22:21 schreef HeatWave het volgende:
dating is zoooooo 1976....
quote:Op dinsdag 2 juni 2009 22:17 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
he djyazzowja, die heb ik hier nog wel ergens liggenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ow, * djayzz wel een keer met venco afspreken wil
Vroegah, toen we voor een loempia nog naar Vietnam moesten.
10 jaar te laat, toen alquote:Op dinsdag 2 juni 2009 22:23 schreef vencodark het volgende:
[..]
Was het toen niet meer: make love, not war?
Ik zie dubbelquote:Op dinsdag 2 juni 2009 22:24 schreef djayzz het volgende:
[..]
owja, die heb ik hier nog wel ergens liggen
[..]
[..]
Wist niet meer of het meer 60's of 70's waren.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik ben heul nog niet geil!quote:
Ik drink nooitquote:
Nee.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoiquote:
quote:Op dinsdag 2 juni 2009 22:26 schreef vencodark het volgende:
[..]
Wist niet meer of het meer 60's of 70's waren.
de 60'sSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
Dat zou ik niet zo hard roepenquote:
niemand wil mequote:Op dinsdag 2 juni 2009 22:28 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Dat zou ik niet zo hard roepen
Nope. Mrs. Mia Wallace uit Pulp Fiction.quote:
dat is beter begon al aan me verstand te twijfelenquote:
ehm :quote:
quote:Op dinsdag 2 juni 2009 22:24 schreef djayzz het volgende:
*kijkt nog eens goed.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 22:30 schreef Kluts het volgende:
[..]
Nope. Mrs. Mia Wallace uit Pulp Fiction.
Loop niet zo naar complimentjes te vissen jij, dat siert je nietquote:
Phoe dacht al dat ik een ouwe lul was die het gelijk zagquote:
5 dollar milkshake?quote:Op dinsdag 2 juni 2009 22:30 schreef Kluts het volgende:
[..]
Nope. Mrs. Mia Wallace uit Pulp Fiction.
nee zij is gewoon zo jongquote:Op dinsdag 2 juni 2009 22:32 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Phoe dacht al dat ik een ouwe lul was die het gelijk zag
quote:Op dinsdag 2 juni 2009 22:31 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Loop niet zo naar complimentjes te vissen jij, dat siert je niet.
Daar hoef je geen oude lul voor te zijn omdat te zien.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 22:32 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Phoe dacht al dat ik een ouwe lul was die het gelijk zag
And uncomfortable silences.quote:
quote:
It beter be goodquote:
quote:Op dinsdag 2 juni 2009 22:37 schreef Kluts het volgende:
Mijn haar gaat donkerbruin met highlights worden donderdag.
Laat je hier het resultaat wel zien?quote:Op dinsdag 2 juni 2009 22:37 schreef Kluts het volgende:
Waarom?quote:
Ja, kan je straks vast goed slapenquote:Op dinsdag 2 juni 2009 22:29 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik ga koffie pakken, dit lijkt me wel een goed tijdstip
Omdat het zo isquote:
Aah gelukkig niet weer naar blondquote:Op dinsdag 2 juni 2009 22:37 schreef Kluts het volgende:
quote:Op dinsdag 2 juni 2009 22:44 schreef Kluts het volgende:
Ik vond Pulp de eerste keer geen reet aan.
Later ben ik m gaan waarderen, inmiddels heb ik mezelf n verbod op die film opgelegd, aangezien ik de vorige keer de hele film aan het meepraten was.
quote:
Goeie redenquote:
Hoi Caroolquote:
Ik heb me gerealiseerd dat ik een van die vrouwen ben die er niet geiler op wordt als ze blond is.quote:
Ik ook, daarom ga ik ook naar mijn bedje toe.quote:
Het is dat ik de laptop nog moest aanzetten om mijn CV naar mijn werk-mail te versturen, maar anders had ik nu al plat gelegen. Daarom dacht ik, ik doe deze mededeling ook hier evenquote:Op dinsdag 2 juni 2009 22:43 schreef halfbearad het volgende:
Kom nu, zo erg kan het niet zijn als je het nodig vond om mee te delen.
KLB is ergens andersquote:Op dinsdag 2 juni 2009 22:45 schreef Jotcha het volgende:
Ik dacht daarstraks in singles te zitten, bleek het de SCte zijn
Hooooooi Tijnquote:
Geef het goede voorbeeld maar weerquote:Op dinsdag 2 juni 2009 22:46 schreef djayzz het volgende:
[..]
Ik ook, daarom ga ik ook naar mijn bedje toe.
zou jij ook moeten doen!truste iedereen
Truste Djayquote:Op dinsdag 2 juni 2009 22:46 schreef djayzz het volgende:
[..]
Goed hoor. Ik ben benieuwd hoe ik me morgen voel. Ik ging net even in verzet-modus; "ik wil helemaal niet op zoek", maar helaas, daar schiet ik helemaal niets mee opquote:
quote:Op dinsdag 2 juni 2009 22:46 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik heb me gerealiseerd dat ik een van die vrouwen ben die er niet geiler op wordt als ze blond is.
Ah. Als je er toch bent, blijf dan nog even hangen.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 22:46 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Het is dat ik de laptop nog moest aanzetten om mijn CV naar mijn werk-mail te versturen, maar anders had ik nu al plat gelegen. Daarom dacht ik, ik doe deze mededeling ook hier even
Binnen nu en 10 minuten.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 22:46 schreef djayzz het volgende:
Max 10 min dusquote:Op dinsdag 2 juni 2009 22:48 schreef halfbearad het volgende:
Ah. Als je er toch bent, blijf dan nog even hangen.
How is life?quote:
jah goed hoorquote:
Wel redelijkquote:Op dinsdag 2 juni 2009 22:48 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Goed hoor. Ik ben benieuwd hoe ik me morgen voel. Ik ging net even in verzet-modus; "ik wil helemaal niet op zoek", maar helaas, daar schiet ik helemaal niets mee op
Met jou?
Ben je ontslagen ofzo?quote:Op dinsdag 2 juni 2009 22:48 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Goed hoor. Ik ben benieuwd hoe ik me morgen voel. Ik ging net even in verzet-modus; "ik wil helemaal niet op zoek", maar helaas, daar schiet ik helemaal niets mee op
Met jou?
quote:Op dinsdag 2 juni 2009 22:50 schreef Murmeli het volgende:
zooowwww yes man is klaar. was errug leuk![]()
de eruit geknipte scenes waren het leukst
Goedquote:
Was een leuke film iddquote:Op dinsdag 2 juni 2009 22:50 schreef Murmeli het volgende:
zooowwww yes man is klaar. was errug leuk![]()
de eruit geknipte scenes waren het leukst
Goed idee.. Inderdaad, morgen al een afspraak bij mijn vorige werkgever staanquote:Op dinsdag 2 juni 2009 22:50 schreef mrbox het volgende:
Wel redelijkmoet ook maar optijd naar bed gaan, morgen weer veel te doen
![]()
Jaa zorg dat je opzoek gaat, hoe sneller hoe beter
Contract niet verlengd.quote:
Mooi zoquote:
quote:Op dinsdag 2 juni 2009 22:52 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Goed idee.. Inderdaad, morgen al een afspraak bij mijn vorige werkgever staan
[..]
Contract niet verlengd.
Welke sector is dat ?quote:Op dinsdag 2 juni 2009 22:52 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ow, balen. Succes.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 22:52 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
[..]
Contract niet verlengd.
Kut man, been there, done that.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 22:52 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
[..]
Contract niet verlengd.
Doe dan maar pics van die klasgenotequote:Op dinsdag 2 juni 2009 22:39 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
neetis vrij donker rood
oud klasgenote heb ik op visite
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |