Oja echt, ik vind die kleine Unox worstjes ook lekker, daar heb ik meestal wel een handje vol van in huis liggenquote:
Oeh, de..ehh....quote:Op dinsdag 2 juni 2009 20:45 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Oja echt, ik vind die kleine Unox worstjes ook lekker, daar heb ik meestal wel een handje vol van in huis liggentoevallig nu net niet, morgen maar weer is naar de AH
''knak''worstjesquote:Op dinsdag 2 juni 2009 20:46 schreef D. het volgende:
[..]
Oeh, de..ehh....
damn hoe heten die ook alweer
Hema worsten doen het prima in de vriezer hoor.. Ik koop er meestal gelijk een stuk of 6 !!!quote:Op dinsdag 2 juni 2009 20:46 schreef D. het volgende:
[..]
Oeh, de..ehh....
Ik heb wel es per ongluk die gekocht met kaas ofzo erin.. Fuck man wat goorquote:
Die kleintjes die maar een minuutje in de magnetron moetenquote:Op dinsdag 2 juni 2009 20:46 schreef D. het volgende:
[..]
Oeh, de..ehh....
volgens mij vreet jij alles als er maar kaas op/in zitquote:Op dinsdag 2 juni 2009 20:50 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb wel es per ongluk die gekocht met kaas ofzo erin.. Fuck man wat goor
Ik heb daar eerlijk gezegd nooit aan gedacht maar ik kan dan ook makkelijk even naar de Hema wandelenquote:Op dinsdag 2 juni 2009 20:48 schreef Soury het volgende:
[..]
Hema worsten doen het prima in de vriezer hoor.. Ik koop er meestal gelijk een stuk of 6 !!!
Toen ze nog leefdenquote:Op dinsdag 2 juni 2009 20:53 schreef ruudpuntenel het volgende:
Hoe komen ze eigenlijk aan die naamHeb er nog nooit een een "knak"-geluid horen maken.
quote:Op dinsdag 2 juni 2009 20:53 schreef ruudpuntenel het volgende:
Hoe komen ze eigenlijk aan die naamHeb er nog nooit een een "knak"-geluid horen maken.
Fipoquote:Op dinsdag 2 juni 2009 20:52 schreef PietjePuk007 het volgende:
fipo, tijdens 't kijken van Gran Torino.
Ik vind knakworstjes sowiesoquote:Op dinsdag 2 juni 2009 20:50 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb wel es per ongluk die gekocht met kaas ofzo erin.. Fuck man wat goor
Nou als een knakworst klaarkomt in mijn mond en je verwacht het niet is dat toch best wel lulligquote:Op dinsdag 2 juni 2009 20:52 schreef FANN het volgende:
[..]
volgens mij vreet jij alles als er maar kaas op/in zit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |