Hee een normaal antwoord. Nee dat is het niet. Hij heeft totaal geen problemen met plassen en doet het over het algemeen ook normaal op de bak. En plast normaal .. Geen druppeltjes (was soms met bloed) maar meneer pist de volle lading zonder problemen op de verkeerde plekken. Daar word ik scheitzeik van !!! En ik merk donders goed als hij zich ziek of klote voelt dat zie aan je beestjes. En geloof me hij is tip top in orde nu.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 21:18 schreef Lienekien het volgende:
Als er al eerder blaasgruis bij hem is ontdekt, moet je dan niet even terug naar de dierenarts? Als diezelfde problemen weer opspelen, kan dat heel goed het plassen verklaren.
Daar is ie al twee keer geweest en nogmaals dat is HEL !! Ze moeten hem platspuiten omdat ie niet te handelen is.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 21:35 schreef ElisaB het volgende:
Ow, inderdaad: tenenkrommend!
En toch zou ik de DA even met een bezoekje vereren. Been there, done that... Plassen op verkeerde plekken is vaak een symptoom (niet altijd, maar vaak wel). Misschien is de oplossing heel simpel
Tuurlijk niet !! En dat ie ziek was (problemen had) is dat totaal niet een probleem geweest. Ik ruimde dat met liefde op. Maar nu begint het een beetje irritant te worden. Hij is kip lekker en speels, ik ken mijn pappeheimers wel ondertussen. Maar ik ben het beu !!!quote:Op dinsdag 2 juni 2009 21:48 schreef Lienekien het volgende:
Dat beestje doet het echt niet om je te pesten, hoor. Kan me voorstellen dat je dat soms zou denken, maar dat is dus echt niet zo.
Verder veel sterkte. Heel lastig probleem.
De DA is dus inmiddels op de hoogte van het karakter van deze heerquote:Op dinsdag 2 juni 2009 21:41 schreef Soury het volgende:
Daar is ie al twee keer geweest en nogmaals dat is HEL !! Ze moeten hem platspuiten omdat ie niet te handelen is.
Maar ik probeer het nog wel een keertje. Ze hebben de laatste keer ook gezegd dat ze bloed gaan afnemen dan om hem door te lichten. Ik zie daar zoooo tegenop. Plus dat ie nu volkomen cool is en speels maar dat gepis overal daar kan ik ff niet meer tegen ...
Thanks ElisaB Kom ik je weer es tegen
Wat was de oplossing dan ?? Of moet ik hem gewoon maar weer es in het mandje proppen.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 22:04 schreef ElisaB het volgende:
[..]
De DA is dus inmiddels op de hoogte van het karakter van deze heer
Je kunt wellicht wat medicijnen krijgen om 'm vooraf iets rustiger te krijgen; wil wel eens helpen!
Sterkte; ik weet wat het is (mijn kater kreeg het 6 jaar geleden ook ineens). Strontvervelend en je kan er goed gestoord van worden
Ik had hier toch net gepost dat ie blaasproblemen hadquote:Op dinsdag 2 juni 2009 22:14 schreef Soury het volgende:
Wat was de oplossing dan ?? Of moet ik hem gewoon maar weer es in het mandje proppen.
Had je daar niet ook een topic over?quote:Op woensdag 3 juni 2009 00:14 schreef vronie het volgende:
Ik heb een poes met blaas ploblemen.
En zij is op een dieet gezet.
Feline C/D van Hills
Ik meende me te herinneren dat jij een topic had gemaakt over de blaasproblemen van je poes, maar misschien zit ik er helemaal naast. In that case: vergeet maar dat ik het gezegd hebquote:Op woensdag 3 juni 2009 00:33 schreef vronie het volgende:
Bedoel je of ik een topic opgemaakt heb.
Of in het algemeen.
Wat ik niet lees in je verhaal is dat je zijn urine hebt laten checken op oxalaten en struviet.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 21:31 schreef Soury het volgende:
[..]
Hee een normaal antwoord. Nee dat is het niet. Hij heeft totaal geen problemen met plassen en doet het over het algemeen ook normaal op de bak. En plast normaal .. Geen druppeltjes (was soms met bloed) maar meneer pist de volle lading zonder problemen op de verkeerde plekken. Daar word ik scheitzeik van !!! En ik merk donders goed als hij zich ziek of klote voelt dat zie aan je beestjes. En geloof me hij is tip top in orde nu.
Ja dat ook.. Hij heeft speciaal voer nu wat ik bij de dierenarts koop. Echt ik heb alles al geprobeerd. En nogmaals hij is fris en fruitig en levendig !! Super goed maar pist zo nu en dan over waar ie ook zit. Echt hij zit graag op de TV en zelfs daarvanaf heeft ie geplast. Tis meer een zindelijkheids probleem. Ik heb de kattebak al op andere plekken gezet dat hielp ook ff. Maar zo'n groot huis heb ik nou ook weer niet. Het houdt een keertje op .. En de grens is er nu bijna voor me !!quote:Op woensdag 3 juni 2009 00:14 schreef vronie het volgende:
Ik heb een poes met blaas ploblemen.
En zij is op een dieet gezet.
Feline C/D van Hills
Nogmaals het gaat niet meer om de blaas problemen. Die heeft ie niet meer (gelukkig) maar de gevolgen zijn voor mij erger dan voor de kater.quote:Op woensdag 3 juni 2009 01:06 schreef Prospera het volgende:
[..]
Wat ik niet lees in je verhaal is dat je zijn urine hebt laten checken op oxalaten en struviet.
Of dat hij een blaasonsteking heeft.
Hij plast toch overal waar je het niet wil?quote:Op woensdag 3 juni 2009 01:11 schreef Soury het volgende:
[..]
Nogmaals het gaat niet meer om de blaas problemen. Die heeft ie niet meer (gelukkig) maar de gevolgen zijn voor mij erger dan voor de kater.
Daar bedoel ik mee dat ik hem aan de kant wil gaan zetten serieus
Dank je ik laat hem toch maar ff checken weer !!!!! Zucht ... Dat is een drama maar die Kater is me lief zeker omdat ik eindelijk zijn hart heb gewonnen.quote:Op woensdag 3 juni 2009 01:19 schreef vronie het volgende:
ik weet het ook niet meer meis.
Ik wens je alle sterkte toe
Soury,wat is er mis met jullie 2?quote:Op woensdag 3 juni 2009 01:23 schreef Soury het volgende:
[..]
Dank je ik laat hem toch maar ff checken weer !!!!! Zucht ... Dat is een drama maar die Kater is me lief zeker omdat ik eindelijk zijn hart heb gewonnen.
Dat maakt het extra zuur (en de rest hoef ik niet in te vullen). Wat sneu...quote:Op woensdag 3 juni 2009 01:23 schreef Soury het volgende:
Dank je ik laat hem toch maar ff checken weer !!!!! Zucht ... Dat is een drama maar die Kater is me lief zeker omdat ik eindelijk zijn hart heb gewonnen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |