quote:
Genoeg mensen die zoiets simpel kunnen aanleggen..werkt een beetje als een dranger op je deur.quote:Op woensdag 17 juni 2009 17:07 schreef AMDB het volgende:
Gisteren The Bro Code binnen gekregen, geniaal boek!
Zit nu ook al de hele dag Barney's Get Psyched Mix te luisteren met huisgenoten.
Nu nog een vraag aan jullie, die aflevering in Barney's appartement, daar heeft hij een wc-bril die automatisch omhoog gaat, iemand enig idee waar ik zoiets kan kopen?
Moest je dat nou postenquote:Op vrijdag 19 juni 2009 20:47 schreef LeonH het volgende:
Ik denk dat ik me niet kan inhouden om binnenkort hier iets te bestellen
http://www.80stees.com/pr(...)r-Mother-T-shirt.asp
Die kende ik zowaar nog niet. Duidelijk snel even beluisteren.quote:Op woensdag 17 juni 2009 17:07 schreef AMDB het volgende:
Gisteren The Bro Code binnen gekregen, geniaal boek!
Zit nu ook al de hele dag Barney's Get Psyched Mix te luisteren met huisgenoten.
I request, the highest of fives!quote:Op zondag 28 juni 2009 14:55 schreef KirkLazarus het volgende:
OMG
Gisteren uit in Duitsland, loopt er in zo'n tent een gozer te swingen die enigszins op Barney Stinson leek. Nou ja, meligheid (bier) nam de overhand, dus ik stap op die gek af en stel me voor als Barney Stinson. Komt er nog een meid bij die me vraagt me of ik uit Engeland kom waarop ik vertelde dat ik in New York woon en in Duitsland op business trip was voor mijn werkgever Golitath National BankRoep een vriend van me erbij en stel hem netjes voor: "...have you met Ted?"
Geweldig, we zijn de hele tijd 'in character' gebleven terwijl er meer mensen met ons kwamen praten
How I Met Your Mother
Die meid ook nog het bed in gekregen?quote:Op zondag 28 juni 2009 14:55 schreef KirkLazarus het volgende:
OMG
Gisteren uit in Duitsland, loopt er in zo'n tent een gozer te swingen die enigszins op Barney Stinson leek. Nou ja, meligheid (bier) nam de overhand, dus ik stap op die gek af en stel me voor als Barney Stinson. Komt er nog een meid bij die me vraagt me of ik uit Engeland kom waarop ik vertelde dat ik in New York woon en in Duitsland op business trip was voor mijn werkgever Golitath National BankRoep een vriend van me erbij en stel hem netjes voor: "...have you met Ted?"
Geweldig, we zijn de hele tijd 'in character' gebleven terwijl er meer mensen met ons kwamen praten
How I Met Your Mother
Dat had ik echt graag willen zien!quote:Op zondag 28 juni 2009 14:55 schreef KirkLazarus het volgende:
OMG
How I Met Your Mother
haha dat lijkt me zo tof om te doen the naked man , maar ja probleem is ik ga altijd in de zelfde stad uit dus kans is groot dat ik haar weer tegen komquote:Op zondag 28 juni 2009 21:12 schreef geenfiets het volgende:
oke, wie doet een keer the naked man
kunnen we geen religie beginnen met barney stinson als god.
rob in als maagd maria![]()
ted als mozes
etc
quote:Op maandag 29 juni 2009 08:48 schreef IkWilbert het volgende:
Hier een site met hele foffe himym t-shirts![]()
http://www.chasingthefrog.com/imetmother-t-shirts.php
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |