www.watchxonline.com. Hier staan echt alle afleveringen op, je kunt ze meteen kijken. Werkt een stuk beter en sneller dan rtl gemist.quote:Op woensdag 3 juni 2009 17:41 schreef Splutje het volgende:
Argh de afleveringen komen niet meer op RTL gemist, wat is dit? Hij staat telkens wel bij verwacht maar komt er niet op...
Vond SE4 ook wel leuk hoor. Heb eigenlijk geen één aflevering die ik helemaal niet leuk vind. Of ik moet ze al verdrongen hebben.quote:Op donderdag 4 juni 2009 23:08 schreef =HellFire= het volgende:
Zo! Eindelijk alles helemaal afgekeken. Seizoen 4 was op een gegeven moment nog een hele opgave om er door heen te komen, maar de laatste twee afleveringen maakten veel goed.
Wel leuk ja.... NATUURLIJK IS HET LEUK.quote:Op donderdag 4 juni 2009 23:49 schreef larry_flynt het volgende:
[..]
Vond SE4 ook wel leuk hoor. Heb eigenlijk geen één aflevering die ik helemaal niet leuk vind. Of ik moet ze al verdrongen hebben.
Welke regio?quote:Op donderdag 4 juni 2009 23:28 schreef Ruder het volgende:
Gewelige serie, ben fan![]()
Ik heb seizoen 1 trouwens voor 15 euro (inclusief verzendkosten) uit de UK gehaald.
Geen geld vind ik. Nu nog ff wachten dat de andere seizoenen zo goedkoop zijn, want de downloads kijken is ook niet alles
op de irritante achtergrondmuziekjes na is het een geniaal stukquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |