abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 21 juni 2010 @ 11:15:11 #276
222903 monsterd.
fine, beautiful, lovely
pi_83090879
Ik heb het ook een beetje met mijn Gizeh. Maarja, ik heb ze wel heel de zomer aangehad etc. Daarnaast komen die van het kruidvat vandaar, dus naar garantie kan ik fluiten
baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
ooo, it's that magic touch.
  maandag 21 juni 2010 @ 13:28:28 #277
16803 AntiChrist
Primitive Screwheads!!
pi_83095266
quote:
Op zaterdag 19 juni 2010 11:03 schreef _Joy_ het volgende:

[..]

De jouwe zijn ook leuk Heb je ze in lakzwart?
Mijn broer (2 meter, getatoeëerd, kaal) heeft ook een paar damesbirkie's en het staat hem nog ook
Hij heeft dan ook kleine voeten, maat 42. En nee, hij is niet gay.
haha ik heb ook lakzwarte wel het mannen model (ramses) (en tevens tattoo's etc )
waren vorig jaar een limited edition (lak wit en lak zwart) normaal heb je geen lak modellen voor mannen.
pi_83097501
quote:
Op maandag 21 juni 2010 10:22 schreef jUsTmE13o2 het volgende:

[..]

hmm ok, zou dat ook voor een jaar terug gelden? ik ga het vanmiddag of woensdag proberen!
Denk dat dat wel moet lukken. Succes!
Alleen mensen zonder fantasie vluchten in de realiteit
  maandag 21 juni 2010 @ 14:50:24 #279
115121 Arizona
Zeg maar Arißona
pi_83098635
Ik heb dezelfde als Siral (die zwarte lak). En ik vind ze steeds minder fiijn lopen . Ik heb nogal lange tenen (letterlijk dan he, figuurlijk valt het mee ) . Mijn middelste teen aan mijn linkervoet is net iets te lang voor de Birkenstock, waardoor hij iedere keer tegen het randje komt .
Een maat groter is ook geen optie, dan sluit de sandaal niet meer goed aan bij de rest van mijn voet .
Fuck the EBU
pi_83175000
Voor mijn werk moet ik elke zomer minstens 40 uren per week staan, daarom was ik op zoek naar goede schoenen. Nadat ik eergister in dit topic had geneusd, zei ik tegen mn mama "Als ik ooit van die Birkenstocks koop dan worden het Gizehs, en dan alleeeen in mat zwart, en maximaal 30 euro!" Want ik vind het maar lelijke dingen
Was ik gister met haar in de Kruidvat, kwam ze aanzetten met mat zwarte Gizehs, in maat 39, was het allerlaatste paar dat ze nog hadden, en ook maar ¤29,95, dus toen moest ik wel kopen
Maar jongens wat lopen die dingen lekker zeg! Ik ben om En mn moeder roept de hele tijd dat ze van de zijkant echt leuk zijn hoor! "Maar jij ziet ze alleen van boven en dan blijven ze lelijk"
Life isn't about waiting for the storm to pass.. It's about learning to dance in the rain
  donderdag 24 juni 2010 @ 17:00:35 #281
262052 TaMieke
Bah-a-la-la-la-la-la
pi_83249716
Ik ben er over aan het denken om die van mij te verkopen.....ik heb Madrids.....maar ik loop er echt NIET lekker op. ik heb het bandje al op het allerstrakst en nog heb ik het idee dat ik mijn tenen te hard samentrek om ervoor te zorgen dat ze niet uitvallen...hierdoor krijg ik steeds kramp. Maar een maat kleiner kan volgens mij ook niet, want dan steken mijn tenen eruit.....

Heb ik nu zo'n gekke voeten of...?
Op woensdag 13 juni 2018 15:27 schreef gcjoel het volgende:
JIj bent raar, dat snap je wel he? :D
pi_83251779
quote:
Op donderdag 24 juni 2010 17:00 schreef Tyler-Girl het volgende:
Ik ben er over aan het denken om die van mij te verkopen.....ik heb Madrids.....maar ik loop er echt NIET lekker op. ik heb het bandje al op het allerstrakst en nog heb ik het idee dat ik mijn tenen te hard samentrek om ervoor te zorgen dat ze niet uitvallen...hierdoor krijg ik steeds kramp. Maar een maat kleiner kan volgens mij ook niet, want dan steken mijn tenen eruit.....

Ik draag nu een maat 39 en ik heb wel wat ruimte over minder dan de breedte van 1 vinger, maar de andere maat was te klein. Dus het ligt niet aan jou voeten hoor

Vandaag voor het eerst kwartier buiten gelopen op de gizehs, een voet loop ik inmiddels heerlijk mee, en de andere wat minder...maar dat komt nog wel.
Ook nog een stuk gefietst..en ik had verwacht dat ze wat lastiger zouden fietsen..maar blijkbaar echt geen probleem.

In het begin had ik spijt dat ik ze gekocht had, maar nu helemaal niet meer het is wel wennen.
pi_83252645
ben ik de enigste die ze vet pijnlijk vind zitten? ik vind dat ding tussen je tenen echt pijnlijk
Tsubasa o hirake..
pi_83253771
quote:
Op donderdag 24 juni 2010 17:55 schreef Blizzie het volgende:
ben ik de enigste die ze vet pijnlijk vind zitten? ik vind dat ding tussen je tenen echt pijnlijk
ik vindt dat ook wel onhandig, maar niet echt pijnlijk. In het begin wel trouwens.
  † In Memoriam † donderdag 24 juni 2010 @ 18:33:15 #285
240917 Mula
pi_83254215
Krijgen jullie ook branderige voetzolen van de birkenstocks? Echt heel erg irritant.
pi_83255604
Ik heb (gelukkig) nergens last van. En ik had echt een hekel aan teenslippers maar ik loop heerlijk op mijn Birkies!

Ik lees vaker dat mensen ze moeten inlopen, blaren hebben, pijn aan hun voeten enz. Misschien zijn Birkenstocks dan niets voor jou? Als schoenen niet meteen fijn zitten of lopen dan wordt het echt niet veel beter na een paar dagen is mijn ervaring.
Alleen mensen zonder fantasie vluchten in de realiteit
pi_83256149
quote:
Op zaterdag 19 juni 2010 10:46 schreef Siral het volgende:
Ik heb mezelf aan de Birkenstocks gewaagd, ik was er nooit echt kapot van (ik vond ze op het begin zelfs oerlelijk, maar dat kwam omdat ik dacht dat er maar 1 model van was). Maar mijn zus had een tijd terug een paar gekocht en ik verbaasde me erover HOE relax ze liepen. Dus ik was even gaan rondkijken. En nu heb ik toch een paartje gevonden die ik eigenlijk nog niet gezien had op straat op de gewone na. Deze zijn best wel tof.

Ze zijn eregister binnenkomen en ze zitten echt heeerlukkk, toch zijn ze iets lomper dan ik had gedacht. Ik heb ze ook een maatje kleiner moeten pakken dan normaal (heb nu maat 35 lol)

Deze heb ik nu (ik moet mijn bandjes alleen best strak doen omdat ze anders uitfloepen, dus nu hangen er wat langere flappen aan, anders lijm ik ze wel vast lol .)
[ afbeelding ]

En deze ga ik ook nog wel een keer halen denk ik ( of in het paars )
[ afbeelding ]
Ik heb die onderste. Maar ik vind ze echt niet fijn lopen. Dat bandje sneed echt in mijn vel terwijl ik schoenen eigenlijk nooit hoef in te lopen. Heb ook die van gabor en die lopen meteen echt heerlijk. Ik vrees dat ik de birkenstocks niet zoveel zal dragen. Iemand met mt 42 die interesse heeft?
pi_83257682
quote:
Op donderdag 24 juni 2010 17:55 schreef Blizzie het volgende:
Ieder seizoen, de eerste keer dat ik slippers aandoe, loop ik het zó enorm kapot
Daar moet ik echt even doorheen, maar na een paar dagen slippers heb ik nergens meer last van.
O ja, en iemand in dit topic had de tip om de bandjes van de Birkies goed strak te doen. Dat heb ik gedaan en dat scheelde ook heel veel in het lopen. Ik had ze eerst redelijk los zitten.
  donderdag 24 juni 2010 @ 20:11:01 #289
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_83258026
quote:
Op donderdag 24 juni 2010 19:23 schreef ferrari_rood het volgende:

[..]

Ik heb die onderste. Maar ik vind ze echt niet fijn lopen. Dat bandje sneed echt in mijn vel terwijl ik schoenen eigenlijk nooit hoef in te lopen. Heb ook die van gabor en die lopen meteen echt heerlijk. Ik vrees dat ik de birkenstocks niet zoveel zal dragen. Iemand met mt 42 die interesse heeft?
Welke kleur?
Once in a while, I just wanna dance and feel good
  donderdag 24 juni 2010 @ 20:11:38 #290
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_83258052
quote:
Op donderdag 24 juni 2010 19:09 schreef Cyan het volgende:
Ik heb (gelukkig) nergens last van. En ik had echt een hekel aan teenslippers maar ik loop heerlijk op mijn Birkies!

Ik lees vaker dat mensen ze moeten inlopen, blaren hebben, pijn aan hun voeten enz. Misschien zijn Birkenstocks dan niets voor jou? Als schoenen niet meteen fijn zitten of lopen dan wordt het echt niet veel beter na een paar dagen is mijn ervaring.
Nou, sinds ik ze heb ingelopen zitten ze echt heerlijk hoor. Maar ik droeg ze dan ook te los en dan is het ook niet goed he .
pi_83258241
quote:
Op donderdag 24 juni 2010 20:11 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Welke kleur?
zwart leer
  donderdag 24 juni 2010 @ 20:17:27 #292
306925 Bloempje.
You're A-W-E-S-O-M-E
pi_83258250
Ik heb de mat witte, model gizeh. Heerlijk! Voor m'n werk loop/sta ik ongeveer de hele dag (lang leve de zorg) dus daar zijn ze echt perfect voor. ik heb totaal geen last van mijn voeten meer ofzo nu. Ik vond ze altijd spuuglelijk, maar vind ze nu toch stiekem wel erg leuk.
And when I lose my way, I close my eyes and he has found me.
pi_83266157
quote:
Op vrijdag 31 juli 2009 16:24 schreef Diconnected het volgende:
[ afbeelding ]

Woensdag gekocht
Ik een paar weken geleden ook en sindsdien ben ik écht verliefd.
pi_83274843
I still love my 3 Birkies. Ik heb 2 paar Gizeh's en ik heb een paar Madrid. Die Siral heeft vind ik zó leuk, die wil ik eigenlijk ook nog wel! Maar ik heb al 3 paar en ik denk dat mijn moeder me gaat slaan als ik nog een paar koop.

Ik heb deze trouwens:

vrijdag 25 juni 2010 @ 10:58:01 #295
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_83276618
quote:
Op donderdag 24 juni 2010 20:17 schreef ferrari_rood het volgende:

[..]

zwart leer
Ik ga je even PMen .
pi_83277873
quote:
Op donderdag 24 juni 2010 17:00 schreef Tyler-Girl het volgende:

dat heb ik nou ook met mijn madrids. ik kan er gewoon niet mee overweg. ook inderdaad de band op zijn strakst, maar ik heb dan ook nog dat het zeer gaat doen op mijn voet. heb het gister wat langer geprobeerd maar ik vind het echt niet te houden zo irritant gevoel. en als ik hem 1 gaatje losser doe gaat inderdaad mijn voet er helemaal doorheen schuiven. ook heb ik het idee dat ik ga schuifelen met mijn voeten, om die slipper maar aan te houden inderdaad, precies wat jij ook aangeeft. bleg! geef mij maar gizeh!
  vrijdag 25 juni 2010 @ 12:29:23 #297
262052 TaMieke
Bah-a-la-la-la-la-la
pi_83280443
Ik ben gelukkig dus niet de enigste

zijn die andere modellen zoveel beter? want eigen durf ik nu geen birkies meer te kopen...bang dat ik daar dadelijk weer niet op kan lopen.....

kan ik iemand blij maken met Madrids, maat 37 mat blauw?
Op woensdag 13 juni 2018 15:27 schreef gcjoel het volgende:
JIj bent raar, dat snap je wel he? :D
pi_83280580
De sparta's zijn ook erg leuk en ze zitten heel stevig om je voet heen.
pi_83283156
quote:
Op vrijdag 25 juni 2010 12:29 schreef Tyler-Girl het volgende:
Ik ben gelukkig dus niet de enigste

zijn die andere modellen zoveel beter? want eigen durf ik nu geen birkies meer te kopen...bang dat ik daar dadelijk weer niet op kan lopen.....

kan ik iemand blij maken met Madrids, maat 37 mat blauw?
ik vind het model gizeh echt heerlijk zitten. Als je ze net hebt niet hoor, je zal erg moeten wennen aan het dingetje tussen je tenen (en ik moest wennen aan het hoge stuk onder je voet). maar als je ze eenmaal een paar keer aan gehad hebt, zitten ze echt super lekker. ik heb op het moment een paar nieuwe aan en daar moet ik nog wel even aan wennen, maar mijn jaar oude paar zit nu echt als gegoten zo heerlijk. alleen als je wel eens misstapt (bv op een stoeptegel ofzo) dan kan het tussenstuk bij je tenen nog wel eens een pijnlijk moment opleveren, maar eigenlijk gebeurt me dat zelden.

met andere modellen heb ik geen ervaring.

ohja, als je geen respons krijgt op je verkoopberichtje hier: ik zou ze op marktplaats gooien. als ze er nog een beetje degelijk uitzien kan je ze nog voor een best bedrag wel kwijt daar, heb ik ook gedaan met mijn madrids en een paar world walkers (nep birkenstock).
  zondag 27 juni 2010 @ 21:19:57 #300
302766 ahbonuskaart
Lekker doen!
pi_83373691
Voor de Birkenstock fan onder ons.

Een leuk artikel uit de New York Times.
http://www.nytimes.com/2010/06/10/fashion/10NOTICED.html
quote:
Even Macho Toes Like to Breathe
By GUY TREBAY
IF any shoe can be said to suffer from multiple-personality disorder, it is the Birkenstock.

Default summer shoe for the dreadlocks and Hacky Sack crowd, this homely little German sandal with the chunky foot bed appeals equally to campus nerds, Lilith Fair types and even Japanese hipsters, the most fanatical of fashion’s early adopters.

It was a couple of years back that Birkenstocks began undergoing some kind of transformation. First they started showing up on the guys you see shopping for green-tea ice cream and mochi at the Sunrise Mart in the East Village. Then occupationally chic fellows like David Rees and Ron Anderson, the designers of Ten Thousand Things, the minimalist jewelry shop in the meatpacking district, picked up the cue and started accessorizing their skinny khakis and classic button-down shirts with Birkenstocks. Next, Dean and Dan Caten, the twins who design Dsquared2, riffed outrageously on the Birkenstock in a Milan men’s wear show whose theme was glamour camping, or “glamping.” And now ... well, now Birkenstocks are everywhere.

“I’m obsessed,” said Andrea Linett, the creative director of Lucky, who, despite her own long-standing affection for the sandal (she favors the Arizona, the original ur-hippie two-strap, side-buckle style, in a color called “sand”), repeatedly failed in her efforts to persuade her husband to wear a pair.

“I’ve been hounding him for years, and he just wouldn’t do it,” she said. “And the whole time he was torturing his feet wearing boots in summer, with his feet sweating and no arch support.”

It was not that her husband, Michael Waring, a fashion photographer, objected to wearing sandals that purportedly improve one’s foot health and skeletal alignment. He just didn’t want to be caught with his feet encased in a cork-soled advertisement for a wheat-germ-and-Volvo lifestyle.

“But then he caved.”

One reason may be the introduction by the company — founded in 1774 and introduced in the United States in the 1960s by Margot Fraser — of the Ramses, a masculine version of the Gizeh, a thong style popularized by a posse of American fashion editors. True, the Ramses comes in only manly neutral colors, and so the wearing of patent- or metallic-leather versions is still restricted to men with feet dainty enough to wear a women’s size.

“It was never a goal of ours at Birkenstock to be fashionable with capital F,” said Shelly Glasgow, the director of product development for Birkenstock USA. “But when we saw pictures of male celebrities like Leonardo DiCaprio and Usher wearing Birkenstock products that we hadn’t in any way placed with them, we didn’t want to let that go.” And thus the company decided to raise the ante on design.

No one need fear the loss of the purely ugly original, however — the one Ms. Linett of Lucky called a classic, the only acceptable “mandal” and the perfect foot gear with a pair of skinny white jeans.

As Ms. Glasgow explained, “The Arizona is still a best seller.”

“I can sell you the shoe we sold you in 1966,” she said. “It’s exactly the same.”
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')