abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_70544599
quote:
Op woensdag 1 juli 2009 10:12 schreef Capzilla het volgende:

[..]

Je hebt dus ervarting met jong zijn. Dan komt het allemaal wel goed.
Ladingen!

Overigens van het weekend ruim 2 uur continue zitten skanken. Dus het zit er nog wel in
pi_70556304
een skank is toch een slet?
pi_70558379
ook ja
pi_70563260
Dus je hebt lopen slettebakken.
pi_70569768
Nee, ik heb de dans gedaan.

Spawn uit de Achterhoek, gevolgd door ¡Patchanka! uit Denemarken. Wat een feest
  donderdag 2 juli 2009 @ 14:44:03 #281
79665 Gewoonik
Streng maar rechtvaardig
pi_70580301
quote:
Op woensdag 1 juli 2009 13:06 schreef Noortje. het volgende:

[..]

Van die gele in een blauw/wit/geel doosje? Daar heeft mijn vader altijd stapels van in zijn nachtkastje liggen.
Nee ik heb de "luxe" versie. Hier zit een koordje tussen de twee.
Met vriendelijke groet,
Gewoonik
pi_70580385
Tip voor noobs:
De blauw/wit/gele doosjes met daarin 2 fijne kauwgoms hebben een onovertroffen smaak en gaan heel Lowlands mee.
2011: Groezrock - Pinkpop - Hurricane - Summerfestival - Exit - Parade - Dour - Rock Werchter - Sziget - Lowlands - Laundry Day - Iceland Airwaves
Hoppa!! Lekker zomertje!
  donderdag 2 juli 2009 @ 18:12:45 #283
238709 Elkafila
I spy with my little eye..
pi_70586390
tip, lowlands is voor lowlifes
  donderdag 2 juli 2009 @ 19:59:15 #284
79665 Gewoonik
Streng maar rechtvaardig
pi_70589180
quote:
Op donderdag 2 juli 2009 18:12 schreef Elkafila het volgende:
, , Gelukkig vermaak jij je elk jaar op de camping met je ouders.
Met vriendelijke groet,
Gewoonik
  donderdag 2 juli 2009 @ 20:36:06 #285
189520 Coiler
Monument van een vent
pi_70590448
quote:
Op donderdag 2 juli 2009 18:12 schreef Elkafila het volgende:
Is die kameel vanwege de band of de sigaretten?

Echt een goede tip trouwens
pi_70590558
lowlands is ook voor llowlifes!

Ik ben een llowlifer
pi_70597127
Wat een discussie hier over oordopjes :s. Ik ben aan het eind van de dag gewoon moe. Dan ga ik slapen. Dat gedreun van de batterij en de stemmen rond de tent vind ik juist fijn, dan besef je echt waar je bent voor je in slaap valt. En de volgende dag lekker ontbijten en dan weer van voor af aan beginnen.

Wat ik me afvraag, zijn er hier ook mensen die oordopjes dragen op het festivalterrein? Ik twijfelde er vorig jaar over. Ik had totaal geen last van het volume in de tenten, maar je hoort mensen met oordopjes wel eens zeggen dat ze het geluid juist mooi filteren.
Want je weet niets, tot ik het je vertel.
  vrijdag 3 juli 2009 @ 00:30:51 #288
25878 MOD
Hee!! Bob is aan het kotsen!!
pi_70598618
Ligt er aan wat voor oordoppen he. Herrie stoppers zijn er om de herrie te stoppen maar filteren de meeste hoge tonen en daarnaast wel het hele volume, maar muziek klinkt niet meer zoals het hoort dus. Enfin, ik heb het aan de lijve moeten ondervinden waarom oordoppen géén slechte keuze is, en draag ze daarom de héle dag behalve tijdens het slapen/camping (op LL dan).

Er zijn 1001 soorten en vorig jaar stonden ze ook direct naast de ingang van het festival terrein met een stand, en overal hingen posters, dat ik ansich wel goed vind.

Maar ik heb "professionele" laten gieten met een gelijke demping van 15dB. Je hoort alles zoals nog zoals het hoort, alleen dan als of je de volumeknop lager zet. Ze kunnen ook van 9 en 25 maar deze gebruik ik vooral voor allround, om ook nog normaal te kunnen praten over het terrein.

Als ik de muziek in stap ga ik over op andere.
Ik heb de gele herrie-stoppers, industriële met een blauw koordje en zwarte van het merk "comfoor". Die zijn ook voor muziek gemaakt maar jeuken enorm, daarom ga ik die van de Hema maar eens proberen of van de kijkshop. Die kneedbare was-bolletjes zitten trouwens best lekker hoor. Ze voelen misschien goor aan, maar vormen zich naar je oor en je hebt er geen last van tijdens het slapen én ze dempen als een motherfucker.

Enfin. Mijn ervaring er mee is in iedergeval dat als ik oordoppen in heb, de muziek gewoon goed te horen en te voelen is, mensen hoeven niet luidkeels in je oor te schreeuwen om iemand te verstaan en als je de muziek uit stapt en je doet ze uit klinkt alles weer fris en helder ipv een irritante suis die nog dagen nagalmt.

Investeer in een paar goeie doppen en voorkom gehoorbeschadiging.
Met het zelfde gemak, woon je in de afvalbak!
pi_70600919
Ik ga niet een tent in met goedkope doppen en ik heb geen dure. Dus dan geen. Als er een goede geluidstechnicus staat heb je overigens geen last van gezuis en ik kan de tonen horen die dat doen, dus als ik een slechte technicus hoor, sta ik wat verder naar achteren.
pi_70601769
quote:
Op vrijdag 3 juli 2009 05:42 schreef stbabylon het volgende:
Ik ga niet een tent in met goedkope doppen en ik heb geen dure. Dus dan geen. Als er een goede geluidstechnicus staat heb je overigens geen last van gezuis en ik kan de tonen horen die dat doen, dus als ik een slechte technicus hoor, sta ik wat verder naar achteren.
Zeker niet bij motorhead geweest een paar jaar geleden.

Damn daar stond het geluid zo hard dat we 100 meter buiten de tent nog tegen elkaar moesten schreeuwen.
pi_70601988
Het gaat niet zo zeer om het totale volume. Het gaat om het volume van specifieke frequenties
pi_70606359
Hebben jullie die stoere actie op 3fm.nl/lowlands al gezien? Je kunt gewoon de rest van je leven gratis naar Lowlands. Hoe vet is dat! Ik heb gelijk een filmpje gemaakt, nu maar hopen dat ik win!
pi_70606678
3fm spam accountje?

Verder later vandaag meer namen via RRB
  vrijdag 3 juli 2009 @ 11:45:30 #294
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_70606969
quote:
Op vrijdag 3 juli 2009 11:27 schreef lowlander4life het volgende:
Hebben jullie die stoere actie op 3fm.nl/lowlands al gezien? Je kunt gewoon de rest van je leven gratis naar Lowlands. Hoe vet is dat! Ik heb gelijk een filmpje gemaakt, nu maar hopen dat ik win!

Joh, speciaal aangemeld hiervoor.
Ah is onder de baas zijn tijd he, die promotie, t'is je werk namelijk!
- Maybe O.D.B My Long Distance Family -
"Computer says: no.."
"Laat hen gaan, blinden zijn zij, die blinden leiden. Indien een blinde een blinde leidt, zullen zij beiden in een put vallen". (Matteüs 15:14)
pi_70706580
Leg je blikken bier op het gras in je voortent ( indien aanwezig ) 's nachts. Heb je iig om 11 uur 's morgens weer een koud biertje om de dag mee te beginnen.
Realiteit is een illusie die ontstaat bij een gebrek aan alcohol
pi_70726587
quote:
Zucht.
pi_70727603
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 01:18 schreef schijffie het volgende:

[..]

Zucht.
Onder het kopje spam dan maar?
2011: Groezrock - Pinkpop - Hurricane - Summerfestival - Exit - Parade - Dour - Rock Werchter - Sziget - Lowlands - Laundry Day - Iceland Airwaves
Hoppa!! Lekker zomertje!
pi_70750269
quote:
Niet eens moeite doen om het subtiel te brengen ook.
pi_70774229
quote:
Op maandag 6 juli 2009 17:04 schreef RoaRRR het volgende:
Leg je blikken bier op het gras in je voortent ( indien aanwezig ) 's nachts. Heb je iig om 11 uur 's morgens weer een koud biertje om de dag mee te beginnen.
Topic kan dicht. Dit is de beste tip!
  woensdag 8 juli 2009 @ 14:56:13 #300
157502 Cyclonist
Ohh yeah..
pi_70780074
Voor de n00bs: als je één keer bent geweest.. dan wil je elk jaar Alleen, nu is het uitverkocht
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')