oh je bent ook zo'n slettebakje?quote:Op dinsdag 2 juni 2009 19:44 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou, als ik een beetje mazzel heb zijn het er 0, maar ik sluit niets uit.
quote:
kee is pdd-nos niet de afvalbak voor als geen enkele stoornis past dan krijg je die stempel opgedrukt?quote:Op dinsdag 2 juni 2009 19:45 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja mijn mankeert van alles.Daarom zit ik op FOK!
![]()
Ik heb mogelijk PDD-NOS en krijg nu eindelijk hulp die beter op mijn problemen is gericht.
quote:
komen... waar?quote:Op dinsdag 2 juni 2009 19:49 schreef HeatWave het volgende:
[..].
Neuh, er komen toevallig 2 exen van me die zwanger zijn, Brighteyes en innepin, en MissBliss is ook een ex, en die is niet zwanger. Maar ik zag het topic toevallig in de AT met innepin als laatste poster, dus ik poste heel dapper dat ik dan ook zou komen, en nu moet ik.
met dat leuke gekke grietje??quote:
hehe, dat dacht ik dus ook!quote:Op dinsdag 2 juni 2009 19:51 schreef Duimelot het volgende:
[..]
komen... waar?
en ik lees ex... ex... ex..... dus wel een slettebakje
ben je lekker mee kwam er ook toevallig achterquote:Op dinsdag 2 juni 2009 19:49 schreef HeatWave het volgende:
[..].
Neuh, er komen toevallig 2 exen van me die zwanger zijn, Brighteyes en innepin, en MissBliss is ook een ex, en die is niet zwanger. Maar ik zag het topic toevallig in de AT met innepin als laatste poster, dus ik poste heel dapper dat ik dan ook zou komen, en nu moet ik.
Op de OUD meetingquote:Op dinsdag 2 juni 2009 19:51 schreef Duimelot het volgende:
[..]
komen... waar?
en ik lees ex... ex... ex..... dus wel een slettebakje
Wat noem je een ex en waarom kan je nooit iemand behouden?quote:Op dinsdag 2 juni 2009 19:49 schreef HeatWave het volgende:
[..].
nee, gister stond zij bier te tappen op pinkpop en was ik aan het zeilen op de north sea regattaquote:Op dinsdag 2 juni 2009 19:52 schreef Duimelot het volgende:
[..]
met dat leuke gekke grietje??
kom doe es wat moeite en regel wat!
ik d8 dat je dr maandag (gister) zou zien??
sja in alle gevallen blijf ik ex... ex... ex... lezenquote:Op dinsdag 2 juni 2009 19:52 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
hehe, dat dacht ik dus ook!
maar dan is natuurlijk de vraag... wanneer is iemand je ex?
hoe OUD moet je zijn om daar te verschijnen danquote:Op dinsdag 2 juni 2009 19:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Op de OUD meeting.
En sja, ik loop 10 jaar rond op FOK! ging/ga vaak naat meetings, dus ik kom wel eens iemand tegen. Als dat al sletten is, dan ben ik een slet ja, so be it
.
Ik noem iemand een ex als ik dr heb voorgesteld als mijn vriendinnetje zeg maar, dus niet iemand waar ik een paar keer het bed mee heb gedeeld.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 19:53 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Wat noem je een ex en waarom kan je nooit iemand behouden?
euh nee das lastigquote:Op dinsdag 2 juni 2009 19:53 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
nee, gister stond zij bier te tappen op pinkpop en was ik aan het zeilen op de north sea regattadat gaat niet dan he
OUD is van ouders, niet bejaardenquote:Op dinsdag 2 juni 2009 19:54 schreef Duimelot het volgende:
[..]
hoe OUD moet je zijn om daar te verschijnen dan![]()
mijn eerste account van fok is ook alwel 10 jaar oud gok ik zo...
drankorgeltjequote:
Nee, ik niet, maar er komen dus wat mensen die ik wel weer eens wil zienquote:Op dinsdag 2 juni 2009 19:56 schreef Duimelot het volgende:
[..]ohhhhhhhhhhhhhhhhhh
maar jij bent toch geen ouder? of heb ik me nu vergist?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |