Oi, I called dibs!quote:Op dinsdag 2 juni 2009 19:34 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Utrecht... hmmmdan moet ik maar Milfhunter gaan spelen
Voor jouw lijstjes zekerquote:Op dinsdag 2 juni 2009 19:33 schreef Ripley het volgende:
Ik ga naar huis, singles. Veel plezier en gedraag jullie. En kom het even melden bij mij als je je niet gedragen hebt
Weet er in overvecht nog wel een te vinden los je gelijk probleempje van mij opquote:Op dinsdag 2 juni 2009 19:34 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Utrecht... hmmmdan moet ik maar Milfhunter gaan spelen
Goedquote:
Kan altijd beterquote:
Eens per jaar bezoek ik mijn kinderenquote:Op dinsdag 2 juni 2009 19:36 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Dus eigenlijk is het een soort van massale visitatieregeling voor je? Wel makkelijk.
Dus al die FOK!baby's zijn van jou?quote:Op dinsdag 2 juni 2009 19:40 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Eens per jaar bezoek ik mijn kinderen.
Nee, natuurlijk niet ALLEMAALquote:
Ja, nu ik de uitslag van mijn onderzoek heb, voel ik mij erg opgelucht.quote:
oh je hebt t binnen en mankeert je wat??quote:Op dinsdag 2 juni 2009 19:43 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja, nu ik de uitslag van mijn onderzoek heb, voel ik mij erg opgelucht.
Gelukkigquote:
quote:Op dinsdag 2 juni 2009 19:43 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hmm, hoe ging dat? Ik heb vrijdag een afspraak.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 19:43 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
die van mij niet heb de bloeduitslag om te bewijzenquote:Op dinsdag 2 juni 2009 19:43 schreef Duimelot het volgende:
[..]
oh je hebt t binnen en mankeert je wat??
Nou, als ik een beetje mazzel heb zijn het er 0, maar ik sluit niets uitquote:
Snuit wanneer is de big date ?quote:Op dinsdag 2 juni 2009 19:44 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]daar heb ik overheen gelezen.. vertel!
Hoe oud was jij ook alweer?quote:
Ja mijn mankeert van alles.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 19:43 schreef Duimelot het volgende:
[..]
oh je hebt t binnen en mankeert je wat??
quote:Op dinsdag 2 juni 2009 19:44 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]daar heb ik overheen gelezen.. vertel!
Zie mijn vorige postquote:Op dinsdag 2 juni 2009 19:44 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Hmm, hoe ging dat? Ik heb vrijdag een afspraak.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |