das wel jammer dan, want ik vond body count wel lekker klinkenquote:Op zondag 30 augustus 2009 05:15 schreef popolon het volgende:
Vond ik toen wat tegenvallen Ice T. Iedereen hoopte ook wat op Body Count (CD was toen wat bekend) wat niet helemaal lukte.
12500 dacht ik toch? Nja, weinig vergeleken met nu iigquote:Op zondag 30 augustus 2009 02:23 schreef popolon het volgende:
Niet zo gek ook met 8000 bezoekers.
Moest je wat te lang je tent laten staan op maandagquote:Op zondag 30 augustus 2009 17:33 schreef xenobinol het volgende:
Mijn eerste LL's was in '97, toen was het nog niet zo druk als nu. De drukste editie ooit ('02) heb ik destijds gemist. Zo druk als het nu is, is precies goed. Het heeft even tijd nodig gehad om zijn schaalgrote te vindenEen vriend van mij is op de eerste twee edities geweest, daarna is hij nooit meer gegaan, werd hem te druk
![]()
Persoonlijk mis ik de higher ground met zijn mini-radje het meest, je kon daar achter de tent zo lekker over het hek heen klimmenHeel relaxed, op je hoede voor de security en tevens de optredende band backstage aanschouwen. Vroeger was de beveiliging nl. heel 'easy going', wat dat betreft was het allemaal wat meer relaxed dan tegenwoordig.
Oh men, daar had ik bij willen zijn, jammer dat ik toen pas 11 wasquote:Op zondag 30 augustus 2009 02:06 schreef Tourniquet het volgende:
Legendarische beelden! Zie die mensen aan het plafond van de tent hangen!![]()
![]()
we moeten dat kankerdak naar beneden brengen!!!quote:Op maandag 31 augustus 2009 12:15 schreef bl0emetjE het volgende:
[..]
Oh men, daar had ik bij willen zijn, jammer dat ik toen pas 11 was
Geweldige beelden! En toen kon dat ook gewoon allemaal maar
Ja, 2001 was een goed jaarquote:Op maandag 31 augustus 2009 21:08 schreef SKa_BoSS het volgende:
Ik was in 2001 voor het eerst op Lowlands... Manu Chao, System of a Down, Fear Factory, Prodigy... De Higher Ground... *zwijmel*
Ook mijn eerstequote:
Dat vind ik ook. Misschien omdat 2001 het eerste jaar was dat ik alle dagen ging, maar dat was echt fantastisch. 2002 ging nog wel, maar 2003 e.v. waren duidelijk minder naar mijn idee. Pas 2007 was het weer ouderwets topquote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:59 schreef YeahYeahYeah het volgende:
[..]
Ook mijn eersteKan het me nog héel goed herinneren, veel beter dan latere jaren. Met name periode 2002-2006 is volledig inwisselbaar geworden
Dat weet ik niet. Dat jaar ben ik niet geweest, maar in 2001 had je: 3 Doors Down, Spooks, de Gemene Mixmeesters, Nelly Furtado, Manu Chao, Prodigy, System of a Down, Stone Temple Pilots, etc. Dat in combinatie met de dingen die ik die editie beleeft hebben maken hem echt top voor mijquote:
Ja, daar heb ik (ook in '95) de Prodigy nog gezien toen ze probeerden op te treden. Nadat de stroom 4 keer was uitgevallen gaven ze de moed maar op.quote:Op donderdag 9 juli 2009 11:49 schreef Gukkel het volgende:
1995 was mijn eerste keer. Baal nog steeds dat ik de eerste 2 edities heb gemist. Heb na 95 ook nooit meer een editie gemist. Dit jaar dus voor de 15de keer. Jubileum:-)
Kan iemand zich nog herinneren dat vroeger de BRAVO (wat toen nog echt een danstent met Drum 'n base en Jungle was) helemaal achter de Alpha stond, dicht tegen het Walibi terrein aan. Dat was echt super toen.
Ja... ik mis eigenlijk de hele higher groundquote:
Viel op zich wel mee, was zeker niet zonovergoten, maar in de nacht van zondag op maandag kwam t flink naar beneden. Alles in onze bungalowtent was toen doorweekt en we zijn maar tegen elkaar aan gaan liggen om elkaar warm te houden.quote:Op woensdag 9 juni 2010 09:38 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ja, daar heb ik (ook in '95) de Prodigy nog gezien toen ze probeerden op te treden. Nadat de stroom 4 keer was uitgevallen gaven ze de moed maar op.
Volgens mij was die LL ook vrij nat, ik kan me heugen dat er op zondag nog van die houtsnippers werden gestrooid tegen de ergste modderpoelen.
ook mijn eerste jaarquote:Op woensdag 3 juni 2009 10:43 schreef Aventura het volgende:
Ik was er voor het eerst bij in 1996:
* Ash
* Björk
* The Bluetones
* Tracy Bonham
* Bush
* Daryll-Ann
* The Easy Aloha's
* Eboman
* Fun Lovin' Criminals
* Garbage
* The Gathering