De foodfight in de Stardishquote:Op dinsdag 2 juni 2009 20:01 schreef xenobinol het volgende:
Ik weet niet meer zeker of het 2000 of 2001 was, maar er was toen een flinke 'food fight' aan de gang in de stardish. Binnen no time vlogen de bakken patat door de lucht, gevolgt door de inhoud van de afvalbakken. Tafels en stoelen werden op de kant gezet om je achter te verschuilen. De patatbakkers deden net zo hard mee en gooide hun vers gebakken friet zo het publiek in. De bewaking keek eerst nog een beetje toe totdat een van die gasten een zak frietsaus over zich heen kreeg
Nou net danquote:Op donderdag 4 juni 2009 16:20 schreef WalterSobchak het volgende:
Ik was er bij vanaf '99, mag ik meedoen?
Tot een paar maanden geleden kende ik een site met alle blokkenschema's vanaf 1993.quote:Op donderdag 4 juni 2009 16:37 schreef Jarno het volgende:
Kun je ergens oude programmeringen terugvinden? Ik heb echt geen flauw idee meer wanneer ik allemaal geweest ben..
Je bedoeld de Echo?..quote:Op donderdag 4 juni 2009 16:35 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Nou net dan![]()
Stond er toen voorbij de alpha tent rechts om de hoek ook nog een grote tent, waarbij de ingang altijd heel modderig was.
Mja. Het moet de periode 1996-1999 zijn geweest denk ik. Kan me in ieder geval Portishead, Rammstein, dEuS, Monster Magnet, Blodne Redhead en NoMeansNo herinneren... Nouja. Herinneren.quote:Op donderdag 4 juni 2009 16:38 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
Tot een paar maanden geleden kende ik een site met alle blokkenschema's vanaf 1993.
Helaas doet-ie 't niet meer..
Achteraf gezien bewaar ik altijd de verkeerde dingen.quote:Op donderdag 4 juni 2009 16:45 schreef popolon het volgende:
Ik heb nog wat oude programma's ergens op zolder liggen.
Die steekt bijna altijd een gitaar in de fikquote:Op donderdag 4 juni 2009 16:52 schreef Jarno het volgende:
En ik kan me een Rammstein herinneren waarbij de zanger een half volle spa (?) fles het publiek in zwiepte. En heeft Dave Wyndorf (Monster Magnet) niet een keer z'n gitaar in de fik gestoken op Lowlands? Kan me de paniekerige blikken van de security nog herinneren iig.
Zal eens kijken of ik ze nog kan vinden.quote:Op donderdag 4 juni 2009 16:47 schreef Jarno het volgende:
[..]
Achteraf gezien bewaar ik altijd de verkeerde dingen.
Ah. Heb Monster Magnet buiten LL eigenlijk nooit live gezien.quote:Op donderdag 4 juni 2009 16:54 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Die steekt bijna altijd een gitaar in de fik,
Echt? Hmm, zou zweren dat 2005 zijn 1e keer was..quote:Op donderdag 4 juni 2009 16:54 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Nick cave heb ik in de begin dagen van LL ook gezien.
Ah verrek ja! Da's waar.quote:Op donderdag 4 juni 2009 16:55 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Ik kan me van Rammstein vooral herinneren dat ik visueel de helft gemist heb door het rookgordijn dat ze over het veld gooiden. Dat er met een roeiboot over het publiek gevaren is, is me dan ook totaal ontgaan. Ik stond een beetje achteraan bij het marktgedeelte.
Ik dach toch echt '94, lekker rustig op de camping en bij ons tegen over stond een gast die het alleen maar over nick cave had volgens mij.quote:Op donderdag 4 juni 2009 16:55 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
Echt? Hmm, zou zweren dat 2005 zijn 1e keer was..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |