abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_69653735
Gewoon boeken moet je ook gewoon doen idd. Had mn kaartje de eerste verkoopdag al besteld.
What Would Goku Do
  woensdag 3 juni 2009 @ 07:20:04 #52
72533 Ienepien
Get on with it!
pi_69655507
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 20:01 schreef xenobinol het volgende:
Ik weet niet meer zeker of het 2000 of 2001 was, maar er was toen een flinke 'food fight' aan de gang in de stardish. Binnen no time vlogen de bakken patat door de lucht, gevolgt door de inhoud van de afvalbakken. Tafels en stoelen werden op de kant gezet om je achter te verschuilen. De patatbakkers deden net zo hard mee en gooide hun vers gebakken friet zo het publiek in. De bewaking keek eerst nog een beetje toe totdat een van die gasten een zak frietsaus over zich heen kreeg
De foodfight in de Stardish Het mooie was dat er al een half uurtje een onwijze spanning hing die echt in 1 keer barstte. Wij zijn de tent uitgesjeesd na een pindasaus attack, maar wel nog staan genieten van een afstandje.
Te audire no possum. Musa sapientum fixa est in aure
pi_69655627
Stardish foodfight heb ik ook meegemaakt Op 'n afstand, dat wel. We kwamen daar net aanlopen om 'n hapje te eten, in één keer 'n lawine aan voedsel door de lucht

Volgens mij ook in 2001 de blikseminslag bij 't optreden van ik meen Spooks. Alles donker even, maar 't ging mooi weer door daarna
"If you're not a manc, you're a wank"
  woensdag 3 juni 2009 @ 10:43:21 #54
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_69658437
Ik was er voor het eerst bij in 1996:

* Ash
* Björk
* The Bluetones
* Tracy Bonham
* Bush
* Daryll-Ann
* The Easy Aloha's
* Eboman
* Fun Lovin' Criminals
* Garbage
* The Gathering
* Ice-T
* Korn
* Kula Shaker
* Lamb
* Los Lobos
* Prong
* The Offspring
* The Posies
* Sonic Youth
* Sparklehorse
* Stereolab
* Supergrass
* Tortoise
* Tricky
* Type O Negative
* Urban Dance Squad
* Van Dik Hout
* Weezer
* The Young Gods

pi_69658991
Eerste LL was voor mij in '98: relaxt thee drinken bij de Higher Grounds en bij gebrek aan mobiele foons afspreken waar je elkaar zou ontmoeten en dan bleek weer de helft kwijt, die je dan 's nachts ergens in zatte toestand weer tegenkwam
Meest memorabele voor mij is nog steeds het Hyves optreden op de Dommelsch stage, terwijl er een enorm noodweer losbrak!
pi_69704505
In 1 van de eerste jaren had je Paradise Radio (of Radio Paradise, daar wil ik vanaf zijn.)
Dat was cool, speciaal een radiootje voor meegenomen toen. Was ook alleen te ontvangen op en rondom het terrein.
Had een bijzonder hoog piratengehalte.

En dan zijn hier weer de Sjeddows, met die hit van hunnie, Apatsjie
  donderdag 4 juni 2009 @ 16:20:54 #57
191178 WalterSobchak
calmer than you are
pi_69705965
Ik was er bij vanaf '99, mag ik meedoen? Toen was de ingang naar het terrein nog aan de korte zijde, tussen de huidige lima en bravo... We dronken nog dommelsch, dat was ook het openluchtpodium. De grolsch heette nog golf en stond op de plek van de bravo. De bravo had een podium in het midden van de lange zijde, met een tribune er tegenover. Pff ik kan nog wel even doorgaan, want er is niets het zelfde gebleven volgens mij.
Are these the nazis, Walter?
pi_69706550
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 16:20 schreef WalterSobchak het volgende:
Ik was er bij vanaf '99, mag ik meedoen?
Nou net dan

Stond er toen voorbij de alpha tent rechts om de hoek ook nog een grote tent, waarbij de ingang altijd heel modderig was.
pi_69706640
Kun je ergens oude programmeringen terugvinden? Ik heb echt geen flauw idee meer wanneer ik allemaal geweest ben. .
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
pi_69706683
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 16:37 schreef Jarno het volgende:
Kun je ergens oude programmeringen terugvinden? Ik heb echt geen flauw idee meer wanneer ik allemaal geweest ben. .
Tot een paar maanden geleden kende ik een site met alle blokkenschema's vanaf 1993.
Helaas doet-ie 't niet meer..
  donderdag 4 juni 2009 @ 16:42:18 #61
156695 Tism
Sinds 24, Aug, 2006
pi_69706805
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 16:35 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Nou net dan

Stond er toen voorbij de alpha tent rechts om de hoek ook nog een grote tent, waarbij de ingang altijd heel modderig was.
Je bedoeld de Echo?..
....nachtrijder...Nachtzwelgje!
pi_69706838
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 16:38 schreef newbiedoobiedoo het volgende:

[..]

Tot een paar maanden geleden kende ik een site met alle blokkenschema's vanaf 1993.
Helaas doet-ie 't niet meer..
Mja. Het moet de periode 1996-1999 zijn geweest denk ik. Kan me in ieder geval Portishead, Rammstein, dEuS, Monster Magnet, Blodne Redhead en NoMeansNo herinneren... Nouja. Herinneren.
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
  donderdag 4 juni 2009 @ 16:45:56 #63
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_69706929
Ik heb nog wat oude programma's ergens op zolder liggen. Edities halverwege jaren '90 denk ik.

En het rood-zwarte bandje van 1995 heb ik nog steeds in de auto.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_69706992
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 16:45 schreef popolon het volgende:
Ik heb nog wat oude programma's ergens op zolder liggen.
Achteraf gezien bewaar ik altijd de verkeerde dingen.
pi_69707013
dEUS in 1997, ik weet niet meer precies in welke tent het was, maar het was me daar een partij wárm. De zijkanten waren ook dicht daar volgens mij. Het zweet gutste werkelijk van je lijf.
pi_69707078
Ik ben een keer helemaal panisch geworden tijdens Portishead. Joint was niet lekker gevallen ofzo. En dan die drukte en warmte, plus die triphop erbij. Brrrrr. Stond echt in 3 millliseconde buiten, ben dwars door 10 man heen naar buiten geraced geloof ik. .
pi_69707159
En ik kan me een Rammstein herinneren waarbij de zanger een half volle spa (?) fles het publiek in zwiepte. En heeft Dave Wyndorf (Monster Magnet) niet een keer z'n gitaar in de fik gestoken op Lowlands? Kan me de paniekerige blikken van de security nog herinneren iig.
pi_69707241
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 16:52 schreef Jarno het volgende:
En ik kan me een Rammstein herinneren waarbij de zanger een half volle spa (?) fles het publiek in zwiepte. En heeft Dave Wyndorf (Monster Magnet) niet een keer z'n gitaar in de fik gestoken op Lowlands? Kan me de paniekerige blikken van de security nog herinneren iig.
Die steekt bijna altijd een gitaar in de fik , zou trouwens wel tof zijn als ze weer eens op LL staan. Ze komen wel binnekort naar de effenaar (eindhoven) weer (vorig jaar ook al) toe.

Nick cave heb ik in de begin dagen van LL ook gezien.

En rammstein daarbij ben ik wel eens een beetje wappy geworden, maar dat was wel tijdens werechter toen stonden we iets voor de geluidstoren. Ddie joint viel niet goed, dus heb ik het gehele concert naar de mensen achter ons zitten te kijken, vragen die kennisen van mij wat is er aan de hand. Zeg ik : mijn receptoren zijn overgevoelig geworden voor al die vlammen en lichten.
pi_69707258
Ik kan me van Rammstein vooral herinneren dat ik visueel de helft gemist heb door het rookgordijn dat ze over het veld gooiden. Dat er met een roeiboot over het publiek gevaren is, is me dan ook totaal ontgaan. Ik stond een beetje achteraan bij het marktgedeelte.
  donderdag 4 juni 2009 @ 16:55:08 #70
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_69707264
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 16:47 schreef Jarno het volgende:

[..]

Achteraf gezien bewaar ik altijd de verkeerde dingen.
Zal eens kijken of ik ze nog kan vinden.

Een vriend van me stond bij Pennywise in 1995 op het podium, kreeg de gitaar van de leadzanger in z'n klauwen gedrukt. Moest 'ie later bij security afgeven, oh man wat baalde die. !
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_69707269
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 16:54 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Die steekt bijna altijd een gitaar in de fik ,
Ah. Heb Monster Magnet buiten LL eigenlijk nooit live gezien. .
pi_69707292
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 16:54 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Nick cave heb ik in de begin dagen van LL ook gezien.
Echt? Hmm, zou zweren dat 2005 zijn 1e keer was..
pi_69707295
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 16:55 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Ik kan me van Rammstein vooral herinneren dat ik visueel de helft gemist heb door het rookgordijn dat ze over het veld gooiden. Dat er met een roeiboot over het publiek gevaren is, is me dan ook totaal ontgaan. Ik stond een beetje achteraan bij het marktgedeelte.
Ah verrek ja! Da's waar.

Dem. Ik had echt minder moeten blowen destijds geloof ik. It's all coming back to me now.
pi_69707410
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 16:55 schreef newbiedoobiedoo het volgende:

[..]

Echt? Hmm, zou zweren dat 2005 zijn 1e keer was..
Ik dach toch echt '94, lekker rustig op de camping en bij ons tegen over stond een gast die het alleen maar over nick cave had volgens mij.
pi_69707463
Volgens mij niet hoor. Nick Cave was altijd die act die Top of the bill stond bij Pukkelpop, maar nooit op Lowlands kwam.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')