quote:Op dinsdag 2 juni 2009 16:09 schreef Ticker het volgende:
Hoeveel is iedereen gemiddeld kwijt over zo'n weekend?
Zonder kaartjes mee te rekenen verwacht ik zo'n 300 euro voor het gehele weekend?
Bij mij wisselde het nogal, met vooraf wiet en drank inslaan was ik al gauw een euro of 300 kwijt, andere keren kwam ik met ¤50,- aan het einde van het weekend. Vertel hier waar en hoeveel geld je op LL de put in gooit!quote:Op dinsdag 2 juni 2009 16:16 schreef belsen het volgende:
[..]
Schaam je niet om er een topic over te openen. Het mag nu.
quote:Op dinsdag 2 juni 2009 18:00 schreef belsen het volgende:
Laatste jaar dat ik er was, waren ze net begonnen met de munten voor lege bekertjes te geven... Toen heb ik geloof ik winst gemaakt.
Een CD?quote:Op dinsdag 2 juni 2009 22:27 schreef PastoorPeter het volgende:
Tussen de 50 en 100 euro per dag. Soms wat meer al een shirt of een cd aanschaf.
Vorig jaar bij inkopen mooie meevaller gehad bij de Albert Heijn. Ik vroeg om 4 pakken tabak, gaf 20 euro, en kreeg zo'n 15,50 terug whehehehehe.
Het eerste jaar loonde dat nog, toen liet iedereen ze zeker de eerste twee dagen staan. Daarna werden ze ook slimmer en kreeg je meer mensen die aan 't scharrelen waren. Wij maakten er op vrijdag toen een sport van om er zo snel mogelijk veel te vinden en dat lukte toen nog goed.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |