Ik kan amsterdams praten met een zachte g.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 16:01 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou, en dat schijn ik te hebben, heb ik de hele week op Kreta te horen gekregen.
Tuurlijk word ik er vrolijk van kan er alleen weinig meequote:Op dinsdag 2 juni 2009 16:03 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Oh balen.Word je dan ook niet vrolijk van een passerende dame die je op een glimlach trakteert?
op een amsterdams accent!!quote:Op dinsdag 2 juni 2009 16:04 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Is maar waar je trots op bent
Ach, beter dat dan een plat boeren accent of een zachte G uit Limboland hoorquote:Op dinsdag 2 juni 2009 16:04 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Is maar waar je trots op bent
sinds ik op schiphol werk krijg ik dat ook te horen van "echte" hagenesen... ze denken het alleen maar omdat je daar in de buurt werkt/woontquote:Op dinsdag 2 juni 2009 16:03 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ik ben ook Amsterdammer, en hoor zelfs tijdens het uitgaan in Hoorn (mijn woonplaats) vaak dat ik een Amsterdams accent heb
Hey wijffiequote:Op dinsdag 2 juni 2009 16:04 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ergens in een plattelandsgebied dat ook wel Apeldoorn genoemd wordt.
Nee, ik vind het soms wel wat hebben. Als een Amsterdammer iets in de trant van "hey wijffie" zegt ofzo, vind ik dat wel cute.
altijd nog beter dan plat amsterdamsquote:Op dinsdag 2 juni 2009 16:06 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ach, beter dat dan een plat boeren accent of een zachte G uit Limboland hoor
Gewoon terug lachen is toch al genoeg.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 16:05 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Tuurlijk word ik er vrolijk van kan er alleen weinig mee
Ik praat tenminste gewoon met een bekakte R.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 16:01 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou, en dat schijn ik te hebben, heb ik de hele week op Kreta te horen gekregen.
Niets mis met koeien melken.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 16:05 schreef rival het volgende:
[..]
op een amsterdams accent!!
hoef je mensen tenminste niet uit te leggen dat je echt geen koeien melkt
Oprotte doos, dese is van mei!quote:
Njah, zo plat klink ik toch ook weer nietquote:Op dinsdag 2 juni 2009 16:07 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
altijd nog beter dan plat amsterdams
quote:Op dinsdag 2 juni 2009 16:07 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Ik vind zelf helemaal niet dat ik zo plat praat eigenlijkquote:Op dinsdag 2 juni 2009 16:08 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik praat tenminste gewoon met een bekakte R.
quote:Op dinsdag 2 juni 2009 16:07 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Gewoon terug lachen is toch al genoeg.
Ik glimlach de hele dagquote:Op dinsdag 2 juni 2009 16:07 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
You know what I like in a woman?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
quote:
Zolang je je nog verstaanbaar kan maken buiten Amsterdam valt het allemaal vast mee.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 16:09 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik vind zelf helemaal niet dat ik zo plat praat eigenlijk.
Ik kan het wel, das wat anders..
Ik wel als ik de hele dag met echte Groningers om ben gegaan.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 16:09 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik vind zelf helemaal niet dat ik zo plat praat eigenlijk.
Ik kan het wel, das wat anders..
ik praat redelijk accentloos en inderdaad met een rrrrrrrrrrrrrrrrrrollende rrrrrrrrr (iig dat wordt mij verteld)quote:Op dinsdag 2 juni 2009 16:08 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik praat tenminste gewoon met een bekakte R.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |