was wel aangevuldquote:Op dinsdag 2 juni 2009 15:24 schreef Ladylike het volgende:
[..]
mn vent dee vrolijk mee
nah, ik ben gewoon zo aardig om voor meerdere mensen dan alleen mijzelf drinken mee te nemen
En de fris was niet aangevuld...![]()
Wie zondag de bar heeft gedraaid moet leren aanvullen
Bijnaquote:
whehehehehe Is het koud, zo boven op die kast?quote:Op dinsdag 2 juni 2009 15:30 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
was wel aangevuld![]()
maar er was nogal gedronken
behalve wat de bardame op zaterdag niet had aangevuld
quote:Een paar ongeschreven maar stiekem toch wel geschreven regels
De laatste poster maakt een nieuwe aan (en plaatst even netjes een linkje naar het volgende deel!) "als je ziet dat het slotje erop is gegaan wie ook daadwerkelijk de laatste post heeft is er niks aan de hand."
quote:Op dinsdag 2 juni 2009 15:33 schreef Ladylike het volgende:
[..]
whehehehehe Is het koud, zo boven op die kast?
je valt in herhalingquote:
doe ik teminste toch nog ietsquote:Op dinsdag 2 juni 2009 15:46 schreef lynda het volgende:
Jij maakt al de 40e topic killer van vandaag
?? tis er ouwe fappert ?quote:
WL, ga heen en geniet van de zon!quote:
"Ons" topic dichtgooien?quote:Op dinsdag 2 juni 2009 16:41 schreef HeatWave het volgende:
Als de TT waar is, is de reeks niet meer levensvatbaar.
Slotje dan maar?.
ja, hoe kan je nou een reeks hebben over niets te doen hebben op je werk als iedereen het te druk heeft?quote:Op dinsdag 2 juni 2009 16:43 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
"Ons" topic dichtgooien?![]()
Volgens mij mogen de modjes ons niet ofzo
volgens mij moeten wij een meesteres jouw kant op sturen dan val je ons niet meer lastigquote:Op dinsdag 2 juni 2009 16:41 schreef HeatWave het volgende:
Als de TT waar is, is de reeks niet meer levensvatbaar.
Slotje dan maar?.
Schijt een beer in het bos?quote:Op dinsdag 2 juni 2009 16:45 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ja, hoe kan je nou een reeks hebben over niets te doen hebben op je werk als iedereen het te druk heeft?.
Dan moeten we wel een hoop meesteres gaan hosselen dan,quote:Op dinsdag 2 juni 2009 16:48 schreef Friday12 het volgende:
[..]
volgens mij moeten wij een meesteres jouw kant op sturen dan val je ons niet meer lastig
Dan is het goed~!quote:
Rustig aan, en ga heen en geniet van de zon!quote:
hahahaha, ik zoek die knop ook!quote:Op dinsdag 2 juni 2009 17:02 schreef lynda het volgende:
Waar is de knop verwijder alle PM's?
99% vol is niet zo makkelijk als er allemaal mensen aan het pm'en zijn
Ik lees het allemaal niet meer terug, hooguit pm's van de laatste dagenquote:Op dinsdag 2 juni 2009 17:06 schreef lynda het volgende:
Wanneer begon ik druk met pm'en.. toen ik in het ziekenhuis lag
Te grappig om terug te lezen
Bedankt voor je inzet, en geniet lekker van de zon!quote:
ey crazy, why?quote:Op dinsdag 2 juni 2009 21:49 schreef Crazy-M het volgende:
avond![]()
* Crazy-M gaat zich in een hoekje zitten schamen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |