Soms is slechte films kijken ook wel leuk. Ben zelf gek op Hong Kong Kung Fu films, ook de vreselijk slechte.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 20:18 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Zoals hierboven al bleek blinkt Bollywood ook niet echt uit in kwaliteit. Maar ik ben gewoon nieuwsgierig wat daar dan gemaakt wordt. Oh, en Hollywood blinkt ook niet altijd uit in kwaliteit
IFFR heeft soms ook wel eens films uit die hoek.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 20:18 schreef Neleos het volgende:
[..]
Ja, lijkt mij ook wel eens leuk. Maar ik denk niet dat je ze bij de Videoland kan huren.
Goed punt. Ook al weer een paar jaar niet meer geweest. Misschien volgend jaar weer proberenquote:Op dinsdag 2 juni 2009 20:21 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
IFFR heeft soms ook wel eens films uit die hoek.
Zeker doen. Het IFFR is altijd ontzettend leuk. Ik probeer elk jaar wel een of twee filmpjes te zien.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 20:25 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Goed punt. Ook al weer een paar jaar niet meer geweest. Misschien volgend jaar weer proberen
Wij gingen meestal één dag, en dan keken we er gelijk vier. Rotterdam is niet al te ver dus dan maken we er ook een volle dag vanquote:Op dinsdag 2 juni 2009 20:33 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Zeker doen. Het IFFR is altijd ontzettend leuk. Ik probeer elk jaar wel een of twee filmpjes te zien.
Nee. Niemand lijkt het te weten, dus laat ik de vraag aanpassen:quote:Op dinsdag 2 juni 2009 20:35 schreef mr_anonimous het volgende:
ontopic: Ik heb wel eens iets over de Patterson theorie o.i.d. gehoord/gelezen.
Dat is inderdaad het mooie van dat festival. Soms zie je echt rare maar leuke/geweldige films en dan probeer je die te vinden maar dat lukt dus nooit. Dit jaar ging ik helaas met iemand die geen love voor vreemde films in vreemde talen uit verre landen heeft. Dus zijn we naar Gomorra en The Wrestler geweest. Geweldige films maar wel films die nu uit zijn op dvd en had ik eigenlijk beter naar van die wazige producties uit het verre oosten gekund.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 20:37 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Wij gingen meestal één dag, en dan keken we er gelijk vier. Rotterdam is niet al te ver dus dan maken we er ook een volle dag vanIk zie al veel speciale films zonder dat festival, maar sommige komen nooit meer langs op 'dvd'.
En de ontdekkers waren James D Watson, die er een boek over heeft geschreven, en Francis Crick.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 20:39 schreef qonmann het volgende:
Een dubbele helix
Roep mij volgende keer maarquote:Op dinsdag 2 juni 2009 20:41 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Dat is inderdaad het mooie van dat festival. Soms zie je echt rare maar leuke/geweldige films en dan probeer je die te vinden maar dat lukt dus nooit. Dit jaar ging ik helaas met iemand die geen love voor vreemde films in vreemde talen uit verre landen heeft. Dus zijn we naar Gomorra en The Wrestler geweest. Geweldige films maar wel films die nu uit zijn op dvd en had ik eigenlijk beter naar van die wazige producties uit het verre oosten gekund.
Misschien wel een idee om met een aantal Fok!kers naar het IFFR te gaan. ben zelf niet zo van de meets maar ik zou hier wel ernstig over nadenken.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 20:46 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Roep mij volgende keer maarOverigens kun je als je goed genoeg zoekt ook van obscure films dvd's vinden. PM me anders even
Aangezien degene met wie ik normaal ga inmiddels in Azie zit en ik verder niemand geïnteresserd kan krijgen geef ik me bij deze op.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 20:50 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Misschien wel een idee om met een aantal Fok!kers naar het IFFR te gaan. ben zelf niet zo van de meets maar ik zou hier wel ernstig over nadenken.
Neen, het is een doorzichtige partijquote:Op dinsdag 2 juni 2009 20:49 schreef Ofyles2 het volgende:
Europese Partij voor Klokkenluiders?
Stand #1584quote:Op dinsdag 2 juni 2009 20:53 schreef mr_anonimous het volgende:
Europa Transparant?
Als er nu in dit topic meer gezellige users zich melden dan moet ik misschien toch maar eens niet zo kinderachtig zijn. Ik ga er geen topic in FTR over openen want dan wordt het te massaal vrees ik.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 20:51 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Aangezien degene met wie ik normaal ga inmiddels in Azie zit en ik verder niemand geïnteresserd kan krijgen geef ik me bij deze op.
quote:
Netjes. Ik wist niet eens wie Olga Lowina was.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 21:01 schreef ScottTracy het volgende:
Hocus Pocus van Focus?
Klopt maar Wind It Up is weer niet echt een rocknummer te noemen.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 21:04 schreef ScottTracy het volgende:
Zat even diep na te denken, maar ik ken verder niet veel liedjes uit de popmuziek waarin wordt gejodeld. Behalve misschien Wind It Up van Gwen Stefani
Nee, en Gwen Stefani is ook geen band, dus ik wist dat die het niet wasquote:Op dinsdag 2 juni 2009 21:08 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Klopt maar Wind It Up is weer niet echt een rocknummer te noemen.
Ik ga toch elk jaar dus dan zal ik er in december/januari nog eens een post hierzo tegenaan knallen.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 21:04 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Netjes. Ik wist niet eens wie Olga Lowina was.
Wat dat IFFR betreft: ik wil dus serieus mee, maar het is nog driekwart jaar dus ik moet nog zien of het lukt
Als ik hier dan nog rondloop, prima.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 21:10 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik ga toch elk jaar dus dan zal ik er in december/januari nog eens een post hierzo tegenaan knallen.
Goed hersteldquote:Op dinsdag 2 juni 2009 21:11 schreef Ofyles2 het volgende:
Herstel: 3 = D66, 4 = PVDD
Je bent toch niet iets ala Karst T van plan?quote:Op dinsdag 2 juni 2009 21:11 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Als ik hier dan nog rondloop, prima.
Nee, maar nu ben ik student en heb ik tijd te veel, volgend jaar ben ik werkende en is dat als het goed is niet meer zoquote:Op dinsdag 2 juni 2009 21:14 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Je bent toch niet iets ala Karst T van plan?
Ah zo. Ach als werkend mens heb je ook af en toe tijd te veel hoor.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 21:17 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Nee, maar nu ben ik student en heb ik tijd te veel, volgend jaar ben ik werkende en is dat als het goed is niet meer zo
Sangriaquote:Op dinsdag 2 juni 2009 21:19 schreef Ofyles2 het volgende:
Voor de wijnkenners:
is een Spaanse licht alcoholische drank. Het is rode wijn op smaak gebracht met vruchtjes, meestal sinaasappel, aangevuld met suiker of honing en kaneel. Soms wordt de
extra licht en fris gemaakt door toevoeging van koolzuurhoudend mineraalwater. Meestal wordt er extra alcohol aan toegevoegd, bijvoorbeeld likeur of brandewijn.
quote:Op dinsdag 2 juni 2009 21:28 schreef ScottTracy het volgende:
Welke sporters horen bij deze bijnamen?
The Dunkin' Dutchman = Fransisco Elson?
The Flying Dutchman = Rik Smits?
The Non-Flying Dutchman Dennis B.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |