Klopt, slackware maakt het af.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 18:39 schreef vaagsel het volgende:
en unix is volgens mij niet echt een linux distributie toch?
slackware als vierde?
De_Hertog +1quote:
Faithless wist ik zeker, toen bleef er een 50-50 overquote:Op dinsdag 2 juni 2009 19:28 schreef vaagsel het volgende:
[..]
De_Hertog +1
Stand #1584
3 Mark
4 ScottTracy
2 Dagobert
1 Tomtomaat
1 Yeux
5 De_Hertog
1 PierreTT
1 qonmann
1 vaagsel
Zeker wel. 'Het lekkerste witbier van Nederland'quote:Op dinsdag 2 juni 2009 19:37 schreef Ofyles2 het volgende:
Korenwolf?
In Nepal een keer een paar van die bollywood films gezien. Hi-la-risch.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 19:58 schreef vaagsel het volgende:
Ik twijfelde ook tussen Amerika en China. India is idd de grootste.
Ik ga over 2 weken naar India. Ga zeker een filmpje pakken als ik daar ben.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 20:00 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
In Nepal een keer een paar van die bollywood films gezien. Hi-la-risch.
Het voelde een beetje als een Monthy Phyton sketch, wat mensen discussiëren over liefde en status en ineens komt er een bende zwaardvechters de trap af. Zingend. Ik lag dubbel, maar het bleek bloedserieus.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 20:02 schreef Neleos het volgende:
[..]
Ik ga over 2 weken naar India. Ga zeker een filmpje pakken als ik daar ben.
Geweldig. Zo'n film wil ik dus ook zien.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 20:05 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Het voelde een beetje als een Monthy Phyton sketch, wat mensen discussiëren over liefde en status en ineens komt er een bende zwaardvechters de trap af. Zingend. Ik lag dubbel, maar het bleek bloedserieus.
Oh! Nigerie!quote:Op dinsdag 2 juni 2009 20:09 schreef Neleos het volgende:
[..]
Geweldig. Zo'n film wil ik dus ook zien.![]()
Ondertussen nog geen goed antwoord. De naam van de filmindustrie van dat land is Nollywood.
Nigeria inderdaad.quote:
Ik vond het al belachelijk toen ik las dat hij groot was, maar de derde ter wereld.. En ik heb er nog nooit een film van gezien.. Toch eens doen dusquote:
Derde in kwantiteit is nog niet derde in kwaliteit.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 20:15 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Ik vond het al belachelijk toen ik las dat hij groot was, maar de derde ter wereld.. En ik heb er nog nooit een film van gezien.. Toch eens doen dus
Zoals hierboven al bleek blinkt Bollywood ook niet echt uit in kwaliteit. Maar ik ben gewoon nieuwsgierig wat daar dan gemaakt wordt. Oh, en Hollywood blinkt ook niet altijd uit in kwaliteitquote:Op dinsdag 2 juni 2009 20:16 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Derde in kwantiteit is nog niet derde in kwaliteit.
Ja, lijkt mij ook wel eens leuk. Maar ik denk niet dat je ze bij de Videoland kan huren.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 20:15 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Ik vond het al belachelijk toen ik las dat hij groot was, maar de derde ter wereld.. En ik heb er nog nooit een film van gezien.. Toch eens doen dus
Hmm, weet ik niet. Maar ik las laatst wel ergens dat ze aan de LSD zaten toen ze het ontdekten?quote:Op dinsdag 2 juni 2009 20:16 schreef De_Hertog het volgende:
Wie waren de ontdekkers van de structuur van DNA?
Videoland is niet mijn eerste bron van films. Of mijn tweede. Ik denk zelfs dat het niet in de top 100 voorkomt..quote:Op dinsdag 2 juni 2009 20:18 schreef Neleos het volgende:
[..]
Ja, lijkt mij ook wel eens leuk. Maar ik denk niet dat je ze bij de Videoland kan huren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |