Nee. Crimineel, hooligan, geheim agent, warlord, politicus, ondernemer en voorzitter van een voetbalclub waren wel beroepen op zijn cv.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 22:20 schreef Terpentin07 het volgende:
[..]
Hij is dus acteur? Want die foto lijkt me niets te grappig met die ene op het kanon.
Ja hij is vermoord vermoedelijk in opdracht van Marko Milosevic, zoontje van...quote:
Ook van de Balkan, ook verantwoordelijk voor etnische zuiveringen en ook dood maar die was Kroaat en Arkan Serviër.quote:
yep, mooie verhalenquote:Op dinsdag 2 juni 2009 22:35 schreef De_Hertog het volgende:
Lewis Carrol
Gebeurt wel vaker dat schimmige rijkaards clubs kopen. Muhammar Khadaffi had belangen in Perugia geloof ik, Silvio Berlusconi van Milan. Abramovich bij Chelsea. In Oost Europa zijn nog meer schimmige voorzitters. Bij Barca en Real zitten er ook vaak onfrisse gasten als voorzitter. Gil Y Gil was ook geen zuivere. In NL hadden we die clown van een Karel Aalbers.quote:
Carlos Estevez en Jon Cryerquote:Op dinsdag 2 juni 2009 22:38 schreef De_Hertog het volgende:
Wie spelen de hoofdrollen in Two and a Half Men?
Ik hoef alleen de 'two', niet de 'half'
Türkiyemspor, ook nogquote:Op dinsdag 2 juni 2009 22:40 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Gebeurt wel vaker dat schimmige rijkaards clubs kopen. Muhammar Khadaffi had belangen in Perugia geloof ik, Silvio Berlusconi van Milan. Abramovich bij Chelsea. In Oost Europa zijn nog meer schimmige voorzitters. Bij Barca en Real zitten er ook vaak onfrisse gasten als voorzitter. Gil Y Gil was ook geen zuivere. In NL hadden we die clown van een Karel Aalbers.
Nedim Imac idd.quote:
Showoffquote:
Mooi gevondenquote:Op dinsdag 2 juni 2009 22:49 schreef Ofyles2 het volgende:
Doe ik Van Kooten en Römer
Lastrange +1quote:
Zou kunnen, maar bedoel ik nietquote:Op dinsdag 2 juni 2009 22:54 schreef mr_anonimous het volgende:
Een bandje geloof ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |