Misschien, maar ik garandeer niets.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 21:20 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ah zo. Ach als werkend mens heb je ook af en toe tijd te veel hoor.
Eigenlijk mag je het 2 minuten later niet meer aanpassen en je had gewoon de eerste keer Bergkamp voluit moeten schrijven, maar voor deze keer dan: mr_anonimous +1quote:
Zal er om denken.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 21:32 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Eigenlijk mag je het 2 minuten later niet meer aanpassen en je had gewoon de eerste keer Bergkamp voluit moeten schrijven, maar voor deze keer dan: mr_anonimous +1
Nee die hadden ooit de functie om aandacht te trekken maar deze guns zijn puur voor de fun.quote:
Nee er zijn twee namen. de ene slaat op de plastic balletjes die je ermee kunt afschieten en de andere zegt dat het luchtbuks met weinig schotkracht. al zou je dat niet zeggen als zo'n takkeballetje in je oog geschoten wordtquote:
Dat is inderdaad een derde optie. Pelletgun eigenlijk....Maar Airsoft-gunof B.B. gun zijn bekendere termen. Vorig jaar met wat maats dit in België gedaan. Was echt een tof weekend.quote:
Uiteraard.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 22:01 schreef mr_anonimous het volgende:
Easy Rider.
Kerel? Ik zie geen kerel?quote:Op dinsdag 2 juni 2009 22:10 schreef mr_anonimous het volgende:
Wie is deze kerel en waar kennen we hem van?
[ afbeelding ]
Naast die dame met die grote ...oren....quote:
Ik ook niet..als er al een man op staat is hij bekend als de man van ..:)quote:
Of hij is plastisch chirurg.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 22:14 schreef qonmann het volgende:
[..]
Ik ook niet..als er al een man op staat is hij bekend als de man van ..:)
Hij is dus acteur? Want die foto lijkt me niets te grappig met die ene op het kanon.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 22:19 schreef mr_anonimous het volgende:
Dit was hij tijdens kantooruren:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |