Klopt maar Wind It Up is weer niet echt een rocknummer te noemen.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 21:04 schreef ScottTracy het volgende:
Zat even diep na te denken, maar ik ken verder niet veel liedjes uit de popmuziek waarin wordt gejodeld. Behalve misschien Wind It Up van Gwen Stefani
Nee, en Gwen Stefani is ook geen band, dus ik wist dat die het niet wasquote:Op dinsdag 2 juni 2009 21:08 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Klopt maar Wind It Up is weer niet echt een rocknummer te noemen.
Ik ga toch elk jaar dus dan zal ik er in december/januari nog eens een post hierzo tegenaan knallen.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 21:04 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Netjes. Ik wist niet eens wie Olga Lowina was.
Wat dat IFFR betreft: ik wil dus serieus mee, maar het is nog driekwart jaar dus ik moet nog zien of het lukt
Als ik hier dan nog rondloop, prima.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 21:10 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik ga toch elk jaar dus dan zal ik er in december/januari nog eens een post hierzo tegenaan knallen.
Goed hersteldquote:Op dinsdag 2 juni 2009 21:11 schreef Ofyles2 het volgende:
Herstel: 3 = D66, 4 = PVDD
Je bent toch niet iets ala Karst T van plan?quote:Op dinsdag 2 juni 2009 21:11 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Als ik hier dan nog rondloop, prima.
Nee, maar nu ben ik student en heb ik tijd te veel, volgend jaar ben ik werkende en is dat als het goed is niet meer zoquote:Op dinsdag 2 juni 2009 21:14 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Je bent toch niet iets ala Karst T van plan?
Ah zo. Ach als werkend mens heb je ook af en toe tijd te veel hoor.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 21:17 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Nee, maar nu ben ik student en heb ik tijd te veel, volgend jaar ben ik werkende en is dat als het goed is niet meer zo
Sangriaquote:Op dinsdag 2 juni 2009 21:19 schreef Ofyles2 het volgende:
Voor de wijnkenners:
is een Spaanse licht alcoholische drank. Het is rode wijn op smaak gebracht met vruchtjes, meestal sinaasappel, aangevuld met suiker of honing en kaneel. Soms wordt de
extra licht en fris gemaakt door toevoeging van koolzuurhoudend mineraalwater. Meestal wordt er extra alcohol aan toegevoegd, bijvoorbeeld likeur of brandewijn.
quote:Op dinsdag 2 juni 2009 21:28 schreef ScottTracy het volgende:
Welke sporters horen bij deze bijnamen?
The Dunkin' Dutchman = Fransisco Elson?
The Flying Dutchman = Rik Smits?
The Non-Flying Dutchman Dennis B.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |