Klopt, ik ben niet zo groot.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 16:21 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Ze bedoelt gewoon dat jij way below haar standaard bent.
WAT?!quote:
Als dat het enige is...quote:
Die van jou ja.quote:
En wat is daar mis mee?quote:Op dinsdag 2 juni 2009 16:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Als dat het enige is...
Tenzij je 1 meter bent of zo.
Euhm...quote:
krast "4EBE versieren" van TODO lijstje.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 16:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Euhm...![]()
Ik val niet op jongens die kleiner dan ik zijn.
En dan moet je wel heeeeuuuul klein zijn !
quote:Op dinsdag 2 juni 2009 16:45 schreef BobbyB het volgende:
[..]
krast "4EBE versieren" van TODO lijstje.
Toch vind ik je wel een Trudy. Of een Nicole.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 16:44 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Blijkbaar in dagdag's fantasieen wel ja.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
quote:Op dinsdag 2 juni 2009 16:51 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Toch vind ik je wel een Trudy. Of een Nicole.Dan is ze toch bijna doodSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Blub
quote:Op dinsdag 2 juni 2009 16:51 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Toch vind ik je wel een Trudy. Of een Nicole.Het lijkt er niet eens op. Ik vind jou wel een Ronald.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Serieus? Maar je weet toch hoe ik heet.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 16:54 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Het lijkt er niet eens op. Ik vind jou wel een Ronald.
Ik wil er 1 metquote:
Henkquote:Op dinsdag 2 juni 2009 16:57 schreef BobbyB het volgende:
[..]
[..]
Serieus? Maar je weet toch hoe ik heet.
Je moeder grapjes van WDquote:Op dinsdag 2 juni 2009 16:57 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik wil er 1 met
Fox&
Fox&
Fox&
Je moeder.
quote:
Ik wil er 1 metquote:Op dinsdag 2 juni 2009 16:57 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik wil er 1 met
Fox&
Fox&
Fox&
Je moeder.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |