PM van gebande posten. BAN!quote:Op dinsdag 2 juni 2009 16:03 schreef dagdag het volgende:
[..]
even de reactie op jou pm
als je even je adres doorstuurd
Ik PM niet met je, je bent nog steeds geblocked.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 16:03 schreef dagdag het volgende:
[..]
even de reactie op jou pm
als je even je adres doorstuurd
Voorspelbare reactie: "PICS!"quote:Op dinsdag 2 juni 2009 16:06 schreef wolvendagen het volgende:
Ik zie er, al zeg ik het zelf, nu zo lief uit.
heb al 7 maanden geen ban meerquote:
Laat hem, hij heeft nog een banaan in z'n oor.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 16:06 schreef dagdag het volgende:
maar ga weer, moet even een faalhaas eten geven
grapje 1arpil HAHAHAHd.fgr.geryeryquote:Op dinsdag 2 juni 2009 16:07 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Ik PM niet met je, je bent nog steeds geblocked.
quote:Op dinsdag 2 juni 2009 16:08 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Laat hem, hij heeft nog een banaan in z'n oor.
maar je ontkent het niet dat je van mij houdquote:Op dinsdag 2 juni 2009 16:07 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Oh ja! En dat!
Misschien had ik dat moeten regelen in plaats van zeggen dat het nep was.
Iets met captain obvious.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 14:30 schreef wolvendagen het volgende:
Sufjan Stevens is een grote toevoeging aan mijn leven, realiseer ik mijzelf net.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heeft niks te maken met PM van een gebande. Het posten van een PM is gewoon ban.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 16:09 schreef dagdag het volgende:
[..]
maar je ontkent het niet dat je van mij houd
oja jij ben toch helemaal niet geband, dus is het geen pm van gebande volgens wetboek
Blijf je niet uit jezelf staan dan?quote:
quote:Op dinsdag 2 juni 2009 16:15 schreef 3lmo het volgende:
Komt een man bij de bakker, vraagt de bakker: wil je wit of bruin brood?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
goed verzonnen.......
agenda 5 mei reis nassau 3 oktober malediven 23 augustus tv afstoffen 7 augustus dodge ophalen
[..]
maar trudy...quote:Op dinsdag 2 juni 2009 16:17 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Heeft niks te maken met PM van een gebande. Het posten van een PM is gewoon ban.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |