Goed, lekker weer, lekker zonnen.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 17:19 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Frederik is wel een leuke naam ja.
Hoe gaat het?![]()
Wat flauw.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 17:21 schreef BobbyB het volgende:
[..]
He, ik heb een ster in m'n beeldscherm, even carglass bellen.
Ik heb de hele dag gewerkt.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 17:21 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Goed, lekker weer, lekker zonnen.
En met jou? Al gedate met 4EBE?
Nee, maar die van jou wel toch?quote:Op dinsdag 2 juni 2009 17:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Prive-foto's van jezelf mogen hier niet, hoor...
Mag ik jou ook verzoeken om het gele memo-papiertje van het beeldscherm te halen?quote:
De hele middag?quote:Op dinsdag 2 juni 2009 17:20 schreef Breathtaking het volgende:
[..]Nadat ik om 2 uur m'n bed uit kwam heb ik de hele middag in de tuin gelegen
![]()
!
*visualquote:Op dinsdag 2 juni 2009 17:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mag ik jou ook verzoeken om het gele memo-papiertje van het beeldscherm te halen?
"Laatst had ik er weer een. Een klant had geen zin om naar de garage te gaan met dat sterretje in zijn ruit. Hij reed over een bobbel en KRAAAAAk. Dat kleine sterretje werd al snel een flinke scheur.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 17:21 schreef BobbyB het volgende:
[..]
He, ik heb een ster in m'n beeldscherm, even carglass bellen.
Nee helaas.quote:
Een echte piano?quote:Op dinsdag 2 juni 2009 17:23 schreef Zotheid het volgende:
Ik heb de hele dag gewerkt.
Morgen een nieuwe bank kopen en misschien gelijk ook m'n piano.
Nee, nog niet, ze wil echt niet. Zullen wij dan maar daten?|
Heb ik niet.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 17:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mag ik jou ook verzoeken om het gele memo-papiertje van het beeldscherm te halen?
quote:Op dinsdag 2 juni 2009 17:24 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
"Laatst had ik er weer een. Een klant had geen zin om naar de garage te gaan met dat sterretje in zijn ruit. Hij reed over een bobbel en KRAAAAAk. Dat kleine sterretje werd al snel een flinke scheur.
Gelukkig konden we zijn raam repareren maar dit kostte hem wel zijn eigen risico en een vrije dag. Dat had niet gehoeven als hij direct het sterretje had laten repareren, dat was in de meeste gevallen nog gratis ook"
Met wat tijdschriften is het goed te doen hoorquote:Op dinsdag 2 juni 2009 17:24 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
De hele middag?Zo lang hield ik het niet vol.
Des te ergerquote:
Hihi, je zei bobbel!quote:Op dinsdag 2 juni 2009 17:24 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
"Laatst had ik er weer een. Een klant had geen zin om naar de garage te gaan met dat sterretje in zijn ruit. Hij reed over een bobbel en KRAAAAAk. Dat kleine sterretje werd al snel een flinke scheur.
Gelukkig konden we zijn raam repareren maar dit kostte hem wel zijn eigen risico en een vrije dag. Dat had niet gehoeven als hij direct het sterretje had laten repareren, dat was in de meeste gevallen nog gratis ook"
KUT!quote:
Neen, deze:quote:
Je gaat ook de muziek in de kerk verzorgen?quote:Op dinsdag 2 juni 2009 17:28 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Hihi, je zei bobbel!
[..]
KUT!
[..]
Neen, deze:
[ afbeelding ]
Waarom niet?
Ikheb Kankerman.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 17:21 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Kanker Kankerman.
Of dat zijn voornaam Ikheb was. Ja! Of nee.
Nee.quote:
Wel erg matig is het niet?quote:
Tijdschriften maakt het niet minder warm. Ik ga straks wel nog even als de zon wat minder is.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 17:26 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Met wat tijdschriften is het goed te doen hoor
Zouden er mensen zijn met die achternaam? Kanker bedoel ik hè.quote:
Je bent gewoon jaloers.quote:
Ik heb vroeger in het koor gezeten.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 17:30 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Je gaat ook de muziek in de kerk verzorgen?
Wellus!quote:Op dinsdag 2 juni 2009 17:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee.
Ook daar heb jij geen foto's van.
SPOILER: 4ebe nakendOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 4 februari 2010 19:01 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |