Goed argument, sterke onderbouwing. Je wint de discussie.quote:Op woensdag 3 juni 2009 16:14 schreef Ticker het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij veel gepest en zoek je nu een uitweg op het internet.
Hij is braaf.. hij is braaf.
On opposite day!!!!quote:Op woensdag 3 juni 2009 16:16 schreef Biels het volgende:
[..]
Goed argument, sterke onderbouwing. Je wint de discussie.
Verrader!quote:Op woensdag 3 juni 2009 16:13 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Me dunkt.
Al zijn de "J" en "K" eigenlijk Photoshop-chroom.
Iedereen die beweert dat de WTC torens op een 'onnatuurkundige' manier naar beneden zijn gekomen zijn per definitie niet discussie-waardig.quote:Op woensdag 3 juni 2009 16:04 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Nee, het zijn vaak niet eens feiten maar meningen, zoals:
De WTC-torens zijn onnatuurkundig naar beneden gekomen.
Als dan tegenargumenten worden gegeven en wordt gevraagd om een uitleg, begint desbetreffende user opeens over een mininuke.
Dat bedoelde ik.
Dat roep je altijd tegen iedereen, is dat niet toevallig je eigen trauma ?quote:Op woensdag 3 juni 2009 16:14 schreef Ticker het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 3 juni 2009 16:14 schreef Ticker het volgende:
[..]
quote:
Coolguy nou verdraai je de woorden een beetje (ongeacht of ik het met de stellinge eens ben of niet )quote:Iedereen die beweert dat de WTC torens op een 'onnatuurkundige' manier naar beneden zijn gekomen zijn per definitie niet discussie-waardig.
Niets gebeurd in tegenstelling tot wat de natuur voorschrijft.
Als iets valt, dan gebeurd dat op een manier die volledig voldoet aan wat de natuurkunde voorschrijft. Het maakt niet uit wat de oorzaak is van het vallen, het volgt nog altijd de natuurkundige wetten.
Mensen die daar aan twijfelen moeten niet zo zeer twijfelen aan de natuurkunde, maar aan zichzelf.
He, en jij roept 'altijd' dat andere 'dat ene' - altijd - roepen.quote:Op woensdag 3 juni 2009 16:23 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Dat roep je altijd tegen iedereen, is dat niet toevallig je eigen trauma ?
Of is het dat de mensen die jij vroeger pestte nu een betere baan hebben dan jij ?
Neen, in dat voorbeeld werd er door (ik meen) Lambiekje letterlijk beweerd dat Newtons wetten waren geschonden.quote:Op woensdag 3 juni 2009 16:30 schreef merlin693 het volgende:
Coolguy nou verdraai je de woorden een beetje (ongeacht of ik het met de stellinge eens ben of niet )
ik weet symantics .............maar ze bedoelde eigenlijk dat de factor explosies in de vergelijking meegenomen moesten zijn.
Ik ben eigenlijk best rebels en was ooit een pester.quote:Op woensdag 3 juni 2009 16:14 schreef Ticker het volgende:
[..]
Ik ben nooit gepest hoorquote:Op woensdag 3 juni 2009 16:31 schreef Ticker het volgende:
[..]
He, en jij roept 'altijd' dat andere 'dat ene' - altijd - roepen.
Grappig hee, trouwens.. wordt je nog steeds zo veel gepest?![]()
En vanaf dit moment kon je fictie en realiteit niet meer onderscheiden.quote:
Leuk hoe je andere mensen daar altijd van beticht.quote:Op woensdag 3 juni 2009 16:43 schreef Ticker het volgende:
[..]
En vanaf dit moment kon je fictie en realiteit niet meer onderscheiden.
OH NOES HIJ HEEFT EEN VOORKEUR VOOR PSEUDO.. IEEEEEEEEEEEquote:Op woensdag 3 juni 2009 16:44 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Leuk hoe je andere mensen daar altijd van beticht.
Een willekeurige pagina uit jouw post-history : http://forum.fok.nl/user/history/132152/17
Meer "een klap van de molen gehad, en toen ie naar beneden viel elke tak van de godskolerewatbenjelelijk-boom geraakt"quote:Op woensdag 3 juni 2009 16:46 schreef Ticker het volgende:
[..]
OH NOES HIJ HEEFT EEN VOORKEUR VOOR PSEUDO.. IEEEEEEEEEEE
Wat jij zegt, Jensen.quote:Op woensdag 3 juni 2009 16:47 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Meer "een klap van de molen gehad, en toen ie naar beneden viel elke tak van de godskolerewatbenjelelijk-boom geraakt"
ja zolang de explosies niet wordt meegenomen. Zonder wordt Inertia wet overdreven.quote:Op woensdag 3 juni 2009 16:32 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Neen, in dat voorbeeld werd er door (ik meen) Lambiekje letterlijk beweerd dat Newtons wetten waren geschonden.
Veel plezier hierquote:Op woensdag 3 juni 2009 17:11 schreef Toryu het volgende:
Persoonlijk vind ik je een matige discussiepartner, Ticker. Je speelt het nogal graag op de man, en je komt nauwelijks met goede argumenten bij een inhoudelijke discussie.
Daarnaast doe je je soms voor als expert, terwijl in veel gevallen slechts de klok hebt horen luiden, maar niet weet waar de klepel hangt.
Ik hoop niet dat dit kenmerkend is voor alle BNW-ers.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |