Ik denk dat het een combinatie wordt. De agent uit de trailer achtervolgt een gewoon persoon. Maar je ziet ook zeker de schaduw van een monster.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 12:01 schreef Klonk het volgende:
ik ben alleen benieuwd wat het nou precies gaat worden wat we aan gort gaan schieten, zou het wel jammer vinden als het monsters of zombies zijn en niet meer die gangs uit deel 1
verrek ja, in dat gevangenisachtige ding met die enge doctor, ik weet nog precies hoe je bij die eindbaas komt en waar dit zitquote:Op dinsdag 2 juni 2009 12:03 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik denk dat het een combinatie wordt. De agent uit de trailer achtervolgt een gewoon persoon. Maar je ziet ook zeker de schaduw van een monster.
In het eerste deel zaten bij de Shai Gen ook al 'zombies'.
ja. erg tof, gevalletje onderschatte game, veel geweld, veel vrijheid en veel toffe wapens en superpowersquote:Op woensdag 3 juni 2009 12:28 schreef CoolGuy het volgende:
Dit schijnt een hele hippe game te zijn. Ik ken de hele titel niet, maar ik ben dan ook nooit echt zo bezig geweest met gamen op een console. Heb er nu zelf een klein jaar een, maar doe er pas sinds een kleine week wat meeWel redelijk veel bij een vriend van me gespeeld, maar die heeft de titel Crackdown niet liggen. Is dit echt zo tof?
vis crackdown 1 ergens uit de budgetbakken, dan kun je niets anders doen dan je verheugen op deel 2quote:Op woensdag 3 juni 2009 12:31 schreef CoolGuy het volgende:
Ik heb net even deze video gekeken:
en dan zie ik wel iets wat me aanspreekt, maar tegelijkertijd ziet het er ergens wel wat cartoony uit, om het zo maar te zeggen. Poppetjes die idioot ver weg vliegen als je ze schopt, en dat soort dingen... Ergens spreekt het me aan, maar ik ben na het zien van bovenstaande video toch nog steeds niet helemaal overtuigd..
Ik trek em wel van Usenet af ik zal eens kijken of ik 'm kan vindenquote:Op woensdag 3 juni 2009 12:46 schreef Klonk het volgende:
[..]
vis crackdown 1 ergens uit de budgetbakken, dan kun je niets anders doen dan je verheugen op deel 2
Aufmachen.quote:Op woensdag 3 juni 2009 12:58 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ik trek em wel van Usenet af ik zal eens kijken of ik 'm kan vinden![]()
Ik sluit gewoon aan, ookal wil je het nietquote:Op woensdag 3 juni 2009 13:27 schreef Rossdale het volgende:
Crackdown 2
4-player co-op
Roy, deze wil ik samen met je door gaan raggen wanneer hij uitkomt
Uiteraardquote:Op woensdag 3 juni 2009 13:27 schreef Rossdale het volgende:
Crackdown 2
4-player co-op
Roy, deze wil ik samen met je door gaan raggen wanneer hij uitkomt
Toppiequote:Op woensdag 3 juni 2009 13:28 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Ik sluit gewoon aan, ookal wil je het niet
Want4
man online, awesome.