Ja halloquote:Op dinsdag 2 juni 2009 12:05 schreef MarkoA. het volgende:
Ja hier ook. Nouja, wel gekocht, maar daar op de band laten liggenEn ook geen klojo daar die der wat van zei
Gast wtfquote:Op dinsdag 2 juni 2009 12:08 schreef Joran-Joran het volgende:
Als je nou een beetje lief lacht met dat leuke gezichtje van je zal het ook wel goed komen denk ik.
Zal me niets verbazen neequote:Op dinsdag 2 juni 2009 12:07 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja halloWe zijn wel in Nederland he, dat neemt degene achter je gewoon gratis mee
Had gebeld, ze gaan het morgen met me regelenquote:Op dinsdag 2 juni 2009 12:15 schreef PushyGurl het volgende:
gewoon terug gaan hoor...dat krijgt je heust wel terug ...zijn vaak niet zo kinderachtig
Bedankt voor de informatie.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 11:48 schreef kwiwi het volgende:
Kijk ik net thuis na het boodschappen doen op m'n bonnetje, hebben ze ruim aan 4 euro aan spullen erop gezet die ik helemaal niet heb gekocht!Nu kan ik ook niet meer terug natuurlijk want ik kan niet bewijzen dat ik het echt niet heb gekocht.
En dit is niet de eerste keer![]()
Stelletje oplichters!
O ja het gaat om een AH in Enschede (Twekkelerveld)![]()
Ik licht hun van de week wel even op voor een stuk meer dan 4 euro.
Ik weet dat dit overal gebeurd maar moest even m'n frustraties kwijt![]()
Adres: doos 17 station Enschede Drienerloquote:Op dinsdag 2 juni 2009 12:35 schreef Zaith het volgende:
[..]
Bedankt voor de informatie.
Kan je ook je adres geven, je telefoonnummer, je email, je creditkaart info en je pincode?
Dit is zodat ik jou emotionele steun kan geven, gezien dit verschrikkelijke voorval.
Nou, ik was dus bij Doos 17, station Enschede Drienerlo. Maar daar lag heus geen kiwi kwiwi in!quote:Op dinsdag 2 juni 2009 12:55 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Adres: doos 17 station Enschede Drienerlo
Telefoonnummer: 0900-kwiwi
Email: kwiwi@fok.nl
Creditcard heb ik niet
Dus. Waar blijf je nou? Ik ben helemaal ingestort na dit vreselijke voorval
quote:Op dinsdag 2 juni 2009 11:48 schreef kwiwi het volgende:
Kijk ik net thuis na het boodschappen doen op m'n bonnetje, hebben ze ruim aan 4 euro aan spullen erop gezet die ik helemaal niet heb gekocht!Nu kan ik ook niet meer terug natuurlijk want ik kan niet bewijzen dat ik het echt niet heb gekocht.
En dit is niet de eerste keer![]()
Stelletje oplichters!
O ja het gaat om een AH in Enschede (Twekkelerveld)![]()
Ik licht hun van de week wel even op voor een stuk meer dan 4 euro.
Ik weet dat dit overal gebeurd maar moest even m'n frustraties kwijt![]()
En Nederlanders zijn geen landgenoten?quote:Op dinsdag 2 juni 2009 13:27 schreef thloreg het volgende:
[..]
Joh vertel mij wat ik boycot die blauwe boeven nu al sinds vorig jaar met hun k*welpies,prijzen en natuurlijk gestoorde tv bedrijfsleider! Tegenwoordig is het voor mij de Turkse Supermarkt (investering in landgenoten) en Super De Boer voor die incidentele dingen.
Leave Kaas Onur alone!quote:Op dinsdag 2 juni 2009 14:40 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
En Nederlanders zijn geen landgenoten?
Udenquote:Op dinsdag 2 juni 2009 14:45 schreef Ilkp het volgende:
Bij de emte in uden was dat pas ook al voorgevallen bij mij
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |