abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_70884582
Is het ook echt normaal gedrag? Wij hebben echt zoiets van > Garfield zit naamloos wel echt bijna constant op de huid, ook als naamloos zelf aan het spelen is. En dat miauwen erbij van naamloos is ook echt bijna zeurderig/huilerig... Maar goed, ze dronken net ook weer tegelijk uit het waterbakje...
The Rated-R Era ... A Decade of Decadence
Mr. Prolapse 2009
pi_70885115
garfield laat zien dat hij de baas is. Als hij hem gaat likken en kzn laat dat doe dan is kzn onderdanig aan Garfield.

Voor leuke namen lees ik mee wij moeten er ook nog een bedenken.
  Moderator zaterdag 11 juli 2009 @ 20:28:04 #103
155227 crew  Guppy
dus
pi_70885141
Jeroen
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_70886070
quote:
Op zaterdag 11 juli 2009 20:27 schreef ferrari_rood het volgende:
garfield laat zien dat hij de baas is. Als hij hem gaat likken en kzn laat dat doe dan is kzn onderdanig aan Garfield.

Voor leuke namen lees ik mee wij moeten er ook nog een bedenken.
Maar het gaat er echt vol op, ze zijn allbei wel in de rui (verliezen hele dag door haartjes) maar dan trekken ze plukjes eruit....en lijkt alsof ze vol met nagels + tanden erin gaan. kzn miauwt daar heel ongemakkelijk bij (ook al hoeft dat niet dat echt te betekenen) en Garfield zit hem echt continu achterna. Zelfs als kzn in slaap is gevallen. Hij grijpt naar zijn kont/balletjes lijkt het wel
Er is in ieder geval nog weing gelikt naar elkaar
Mr. Prolapse 2009
pi_70889421
Het ene moment lijken ze samen iets te ondernemen (achter een plastic tas jagen) en dan slaat Garfield ineens om en gaat ie weer vol voor naamloos. Ik weet ook niet of ik naamloos vannacht in zijn reiskooi moet laten slapen of dat ik ze gewoon "los" bij elkaar kan laten... Vrij desperate ben ik
Het lijkt me niet dat ze elkaar echt pijn doen maar het gaat er voor het gevoel ZO ruig aan toe, en dan trappelen met de achterpotjes tegen de kop enzo.... Of ben ik nu overbezorgd?

Zodra naamloos gaat eten/drinken, zie je Garfield er wel op af sluipen in jacht-modus maar dan stopt ie net voordat hij er is en laat hem gewoon eten/drinken. Dus daarom twijfelen we zo.

Wel of niet in het reiskooitje vannacht?

[ Bericht 15% gewijzigd door Dragorius op 11-07-2009 23:19:57 ]
Mr. Prolapse 2009
  zaterdag 11 juli 2009 @ 23:18:06 #106
174925 Judeljuud
Vindt, en gij zult meer zoeken
pi_70889556
Wat leuk! Twee van die pluizige dotjes!
Wat dacht je van Azraël (kat van Gargamel bij de Smufen)?
You were born as an original. Don't die as a copy.
  zaterdag 11 juli 2009 @ 23:25:17 #107
20716 tonja
twitch.tv/tonjatekenshow
pi_70889749
De ene in een kooi en de andere los vind ik een beetje sneu... Kan je ze niet alletwee aparte kamers geven?
►►►https://www.twitch.tv/tonjatekenshow ◄◄◄◄
pi_70889807
Mjah dan moeten we hem dus meteen laten slapen in een voor hem nieuwe kamer, ik weet niet of dat "gezond" is...
Het liefst laat ik ze bij elkaar maar ben bang dat ze elkaar in het donker echt pijn kunnen doen of toch tever gaan als wij boven slapen...
Mr. Prolapse 2009
  zaterdag 11 juli 2009 @ 23:42:16 #109
20716 tonja
twitch.tv/tonjatekenshow
pi_70890198
Je kan altijd zijn kooi in die kamer zetten. Ik kan me voorstellen dat dat voor hem veilig aanvoelt. Kattenbakje erbij eten, water. Als ie maar niet na die stress ook nog met een ongastvrije huisgenoot te maken krijgt in de eerste nacht.
Maar opsluiten in een kooitje zou ik niet doen.
pi_70890271
We hebben geen 2e kattenbak omdat dat volgens het asiel niet nodig is... Hmm....
Ik kijk het nog ff aan, naamloos slaapt nu op de bank naast me en Garfield is aan het rommelen door de kamer. Sorry dat ik zo "dom" en soft overkom maarja, allemaal nieuw voor ons en dat stoeien, gaat er hard op zeg
edit: en nu is Garfield "voor" naamloos gaan liggen en gaat ook slapen...*zucht* katten... ik denk dat ik een lichtje aanhoud in de keuken voor ze vannacht.
TS is een stomme kattenpapa en kattenmama slaapt al boven
Mr. Prolapse 2009
  zaterdag 11 juli 2009 @ 23:55:58 #111
20716 tonja
twitch.tv/tonjatekenshow
pi_70890547
Je kan ook even een plastic teiltje als kattenbak doen voor de eerste nacht. Als je niet vertrouwd hoe ze nu met elkaar omgaan lijkt het me wel goed om ze de eerste nacht niet bij elkaar te laten.
  zondag 12 juli 2009 @ 09:57:26 #112
97687 Lavenderlily
beroepslurker/muurbloem
pi_70894713
Goede morgen TS

Hoe is het vannacht gegaan?
pi_70894758
Katten zijn stom
Ik kom als eerste beneden (vriendin was nog aan het aankleden) en naamloos lag op de vensterbank, in een hoekje en Garfield op de leuning van de bank. Ze kwamen tegelijk naar mij toe, allebei aandacht vragen, naast elkaar.
Ik bracht daarstraks mijn vriendin naar het station, ik kom terug, liggen ze samen in het blauwe mandje van Garfield
Gaan ze ook nog eens samen slapen daar!!!
Ik denk dat we het gewoon verkeerd ingeschat hebben, dat ze gewoon wat wild spelen (naar de kop trappelen, bijten maar geen idee hoe hard, ze hebben geen wondjes) en af en toe zet Garfield wel een dikke staart op... Maar vooralsnog, ze laten elkaar lekker eten en eten ook samen uit dezelfde bak. Misschien toch wat meer gewenning. Ik vond het wel spannend, mijn vriendin had zoiets van "maak je niet zo druk"
edit: En noem me een geek, maar omdat naamloos een Cyperse kater is, heeft die zo'n M op zijn voorhoofdje...ik moet iedere keer denken aan Dragonball Z, Majin Buu en Majin Vegeta hehe...
Mr. Prolapse 2009
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 12 juli 2009 @ 11:30:19 #114
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_70895892
Kittens vallen elkaar niet zo snel aan, het zal echt wel spelen zijn. En als ze samen eten en samen slapen zal het allemaal dus wel goed gaan

O, en die M is van Miauw, dat weet elke kattenliefhebber
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_70895934
Het is inderdaad een echte miauwer/prater, Garfield hoor je eigenlijk nooit. En naamloos geeft echt constant kopjes, en als je dan even stopt met aaien miauwt ie weer
En nu liggen ze weer samen te maffen in een mandje. Ondanks hun mooie eigen willetje nu al een verrijking van ons leven die twee
Mr. Prolapse 2009
  Moderator zondag 12 juli 2009 @ 11:34:28 #116
155227 crew  Guppy
dus
pi_70895969
Is Mori niks dan, als naam? Eén van de Nameks Niet zo'n knapperd, maar wel een leuke naam
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_70896538
Onze Fire heeft ook een M. Ik zei al tegen mijn vriend als we ooit nog een kat krijgen met een M op zijn kop gaat hij Mickey/mike oid heten.
  zondag 12 juli 2009 @ 12:18:25 #118
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_70896933
Ooooh, wat een heerlijk topic dit.
Wat een lieffies, kittens zijn zoooo leuk!
I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
pi_70901636
Vandaag hebben ze echt een zondag, hele dag lekker lui aan het liggen, slapen, eten, beetje stoeien (dit keer zonder echt miauw en geblaas, heerlijk!!!)
Garfield heeft net naamloos gelikt, en naamloos liet het gebeuren. Lijkt erop dat de machtsstrijd dus voorbij is
En nu liggen ze lekker tegen elkaar aan samen in het mandje. Straks wat foto's van wederom slechte kwaliteit ooit kopen we een goeie camera ipv met het mobieltje...
Mr. Prolapse 2009
  zondag 12 juli 2009 @ 15:58:46 #120
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_70903537
Wat een leukerds allebei!!
Don't come closer, I might hurt you
pi_70903885
Ik dacht dat mijn vriendin onrustig was in haar slaap, maar die kittens winnen het makkelijk van haar. Hehe, ze blijven maar verplaatsen, schitterend!

Is dat echt een teken van acceptatie/onderdanigheid? Het likken/schoonmaken van elkaar?
Mr. Prolapse 2009
  zondag 12 juli 2009 @ 16:15:14 #122
20716 tonja
twitch.tv/tonjatekenshow
pi_70904082
Elkaar verzorgen is een heeeeeeeeeeel goed teken
pi_70904134
Het ziet er echt heel lief uit, het is net alsof Garfield zichzelf ziet als de grote broer (of papa/mama?) en ook met het slapen nu, houdt hij hem echt "vast" met zijn voorpootjes en als hij dan wakker wordt eventjes kort likken. Schitterend...vind het lastig foto's te maken want ik wil ze niet laten wakkerschrikken van het bewegen daar nu.
Mr. Prolapse 2009
  zondag 12 juli 2009 @ 16:21:06 #124
20716 tonja
twitch.tv/tonjatekenshow
pi_70904273
Waarschijnlijk worden het levenslange vriendjes
pi_71291328
Hoe is het nu met de twee kittens? Kunnen ze het nog steeds goed vinden samen?
Is naamloos nog steeds naamloos?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')