OK superquote:Op zondag 21 juni 2009 11:18 schreef Cat22 het volgende:
Vragen zijn nooit vervelend.Liever teveel gevraagd dan onwetend een beestje slecht verzorgd.
Kan prima. Kittens eten kleine beetjes, verspreid over de dag, dus constant voer laten staan is juist goed.
Als hij ouder is kun je eventueel overgaan op bepaalde voermomenten per dag.
Zielig he, als ze zo piepen. Tis ook niet niks, vanuit een druk asiel met veel geluiden alleen in een kamer. Als het niet gauw beter gaat zou je wellicht een paar nachten de radio aan kunnen zetten, heeft hij toch nog wat geluiden.
Als je lamellen hebt, dan is het niet donker in de kamer. Voor jou misschien, maar niet voor een kat.quote:Op zondag 21 juni 2009 11:57 schreef Dragorius het volgende:
Wel zat ie in't pikkedonker, misschien toch maar een beetje een stukje lamelen open dat ie wat meer ziet?
Haha, doet me denken aan mijn vriendin, die zette ook altijd de radio aan voor haar katten. Is helemaal nergens voor nodig, de kleine gaat vanzelf wennen. Het enige wat je doet met de radio aan is je zelf troosten.quote:Op zondag 21 juni 2009 11:18 schreef Cat22 het volgende:
Vragen zijn nooit vervelend.Liever teveel gevraagd dan onwetend een beestje slecht verzorgd.
Kan prima. Kittens eten kleine beetjes, verspreid over de dag, dus constant voer laten staan is juist goed.
Als hij ouder is kun je eventueel overgaan op bepaalde voermomenten per dag.
Zielig he, als ze zo piepen. Tis ook niet niks, vanuit een druk asiel met veel geluiden alleen in een kamer. Als het niet gauw beter gaat zou je wellicht een paar nachten de radio aan kunnen zetten, heeft hij toch nog wat geluiden.
We laten hem alleen nog in de woonkamer. We hebben een serre, maar daar mag ie nog niet in. Dat wil ik liever ook niet, want die wordt loeiheet aangezien de zon daar de hele dag op staat. We kunnen er zelf niet eens zitten overdagquote:Op zondag 21 juni 2009 12:27 schreef mvdejong het volgende:
[..]
Als je lamellen hebt, dan is het niet donker in de kamer. Voor jou misschien, maar niet voor een kat.
Kan hij wel achter de lamellen om naar buiten te kijken (onwaarschijnlijk dat het hem niet lukt). Het zou een idee zijn om in de vensterbank een plekje te reserveren voor Garfield om naar buiten te kunnen kijken (of heb je glas tot aan de vloer ?).
quote:Op maandag 22 juni 2009 14:54 schreef Dragorius het volgende:
Gisteravond in bed bedacht ik me nog, hoe compleet ik nu leef. Huisje, vriendinnetje en beestje
Aan de neus kun je niet veel aflezen. Nat of droog zegt dus eigenlijk niks.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 13:51 schreef Dragorius het volgende:
Hoe "nat" moet een kittenneusje zijn? Hij voelt niet uberdroog maar ook niet nat zodat je een nat plekje hebt als je zijn neusje aanraakt. Dit ook omdat ie dus de laatste dagen vaker niest en kokhalst.
Wat staat er voor dagelijkse hoeveelheid op de zak kattenbrokjes?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 14:27 schreef Dragorius het volgende:
Ja zijn oogjes zien er nog normaal uit (tenminste, niks raars te zien) en hij speelt/slaapt/eet ook "normaal.
Wel vind ik dat ons kitten (maar da's al sinds we hem hebben) niet overdreven veel eet. 40-50 gram zeg maar, en hij komt uit maart. Of is dat normaal?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |