abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_70215747
Ow ja, als je een TT change aanvraagt (lief klein pluizig poesje in huis, of zoiets ) dan komen de die hard F&F experts vast met de drommen op dit topic af!
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_70216443
quote:
Op zondag 21 juni 2009 11:18 schreef Cat22 het volgende:
Vragen zijn nooit vervelend. Liever teveel gevraagd dan onwetend een beestje slecht verzorgd.

Kan prima. Kittens eten kleine beetjes, verspreid over de dag, dus constant voer laten staan is juist goed.
Als hij ouder is kun je eventueel overgaan op bepaalde voermomenten per dag.

Zielig he, als ze zo piepen. Tis ook niet niks, vanuit een druk asiel met veel geluiden alleen in een kamer. Als het niet gauw beter gaat zou je wellicht een paar nachten de radio aan kunnen zetten, heeft hij toch nog wat geluiden.
OK super
Ja als je bij het asiel bent stel je ook al wat vragen maar dit soort dingen komen nu pas echt goed naar voren
Het ging wel goed verder, we hoorden hem 2x miauwen, en vanmorgen vond mijn vriendin hem in de bak (die hij als mandje gebruikt nog nu). Wel zat ie in't pikkedonker, misschien toch maar een beetje een stukje lamelen open dat ie wat meer ziet?

Oh en, hij is stom want hij gaat bij mij op de bank liggen en dan tussen mijn benen slapen aandachtsaapje Foto's waarschijnlijk vanavond!
The Rated-R Era ... A Decade of Decadence
Mr. Prolapse 2009
  Moderator zondag 21 juni 2009 @ 12:20:59 #53
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_70217023
Topic titel aangepast

En wat een heerlijk beestje, dat er maar veel foto's en verhalen mogen volgen
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
  zondag 21 juni 2009 @ 12:27:30 #54
8252 mvdejong
Home is where the cat is.
pi_70217212
quote:
Op zondag 21 juni 2009 11:57 schreef Dragorius het volgende:
Wel zat ie in't pikkedonker, misschien toch maar een beetje een stukje lamelen open dat ie wat meer ziet?
Als je lamellen hebt, dan is het niet donker in de kamer. Voor jou misschien, maar niet voor een kat.
Kan hij wel achter de lamellen om naar buiten te kijken (onwaarschijnlijk dat het hem niet lukt). Het zou een idee zijn om in de vensterbank een plekje te reserveren voor Garfield om naar buiten te kunnen kijken (of heb je glas tot aan de vloer ?).
Sam the American Eagle : You, sir, are a demented, sick, degenerate, barbaric, naughty freako!
Alice Cooper : Why, thank you!
Sam the American Eagle : Freakos: One. Civilization: Zero.
  zondag 21 juni 2009 @ 12:33:09 #55
47047 Herkauwer
een dag niet gehuppeld .......
pi_70217375
quote:
Op zondag 21 juni 2009 11:18 schreef Cat22 het volgende:
Vragen zijn nooit vervelend. Liever teveel gevraagd dan onwetend een beestje slecht verzorgd.

Kan prima. Kittens eten kleine beetjes, verspreid over de dag, dus constant voer laten staan is juist goed.
Als hij ouder is kun je eventueel overgaan op bepaalde voermomenten per dag.

Zielig he, als ze zo piepen. Tis ook niet niks, vanuit een druk asiel met veel geluiden alleen in een kamer. Als het niet gauw beter gaat zou je wellicht een paar nachten de radio aan kunnen zetten, heeft hij toch nog wat geluiden.
Haha, doet me denken aan mijn vriendin, die zette ook altijd de radio aan voor haar katten. Is helemaal nergens voor nodig, de kleine gaat vanzelf wennen. Het enige wat je doet met de radio aan is je zelf troosten.

Lief klein ding! Als je droogvoer geeft, kan dat gewoon de hele dag blijven staan. Garfield eet wanneer het hem uitkomt. Gaat helemaal goed komen.
Zonnepanelen 28 * 290 = 8120 Wp - W - 11° hellingshoek
pi_70217422
quote:
Op zondag 21 juni 2009 12:27 schreef mvdejong het volgende:

[..]

Als je lamellen hebt, dan is het niet donker in de kamer. Voor jou misschien, maar niet voor een kat.
Kan hij wel achter de lamellen om naar buiten te kijken (onwaarschijnlijk dat het hem niet lukt). Het zou een idee zijn om in de vensterbank een plekje te reserveren voor Garfield om naar buiten te kunnen kijken (of heb je glas tot aan de vloer ?).
We laten hem alleen nog in de woonkamer. We hebben een serre, maar daar mag ie nog niet in. Dat wil ik liever ook niet, want die wordt loeiheet aangezien de zon daar de hele dag op staat. We kunnen er zelf niet eens zitten overdag
Wat wel kan is misschien de vitrage in de serre wat open te laten zodat ie op de vensterbank in de woonkamer kan?
Mr. Prolapse 2009
  zondag 21 juni 2009 @ 12:54:03 #57
20716 tonja
twitch.tv/tonjatekenshow
pi_70217987
Zolang je de vitrage nog hebt is het een goed idee.
►►►https://www.twitch.tv/tonjatekenshow ◄◄◄◄
pi_70223064
Brokjes kunnen heel de dag blijven staan. Een kat kan uitzonderingen daar gelaten prima doseren. Een kat is een nachtdier dus 's avonds actiever. Het kan dus zijn dat hij 's nachts wil spelen waarschijnlijk had hij speelkameraadjes in het asiel. Als hij pas zijn 1e enting heeft gehad en volgende week zijn 2e is hij zo'n week of 11 a 13 als ik de enting weken aanhou die raskatten in het nest krijgen.
pi_70234855
Leeeuk hè, zo'n kleintje in huis? . Je bent echt de hele dag in een soort high, en álles wat hij doet is grappig .

Over dat voeren, het is al vaak zat gezegd dat je het gewoon kan laten staan, maar let er tegen de tijd dat hij een halfjaar oud is 's op of hij niet stiekem te dik wordt. De mijne heeft wel erg veel genoten van het kittenvoer, en is nu toch wat dikkig. Hij krijgt daarom ook gewoon volwassen voer nu (8 maanden, dus kan prima), en 's ochtends en 's avonds een portie. Daar wennen ze vanzelf aan.
pi_70243223
Hehe het is gewoon zo lastig, om toch streng te blijven. En ja hoor, vannacht vond ik het weer zielig om hem allleen in het donker te laten (lamellen naar de serre open dus, wat voor ons "donker" is, daarin moet hij kunnen "zien?") en dan besef ik me dat die beestjes dat moeten kunnen...
Kom je 'smorgens beneden, heeft ie toch je barricade voor de vriezer (daar hebben we nog geen afdekplaat van, die erop hoort) enigszins afgebroken

Nu z'n eerste "overdag" alleen thuis...brokjes gevuld tot zijn "dagmaximum" en lekker vers water neergeploft. Ik ben benieuwd
Hij kan iig de vensterbank op, zodat ie via de serre naar buiten kan kijken (vitrage stukje open).

Ik ben echt een softie geworden sinds ie in huis is
Mr. Prolapse 2009
pi_70252496
Och man, softie, hou op. Toen ik mijn kitten in huis kreeg mocht hij de eerste nachten bij mij op bed slapen. Deels omdat ik het zielig vond, meteen zo in zijn eentje, maar ook omdat in zijn eentje toch wel betekende bij mijn andere kat, die nog niet zo gecharmeerd was van de kleine.
En dan word je 's nachts wakker, tast eens liefdevol naar dat kleine hoopje wat zo lekker tegen je aangedrukt ligt...

Beweegt niet!

Voelt koud!

Rechtop in bed, op weg naar de telefoon om 112 te bellen, licht aan...

Waarop dat stille koude hoopje met lodderige oogjes verwijtend opkijkt en je lijkt te vragen waarom je in godesnaam dat felle licht hebt aangedaan. Hij sliep net zo lekker.

En ik nog een half uur heb wakker gelegen om de adrenaline te laten zakken terwijl hoopje kitten inmiddels weer verder sliep. Hoopje is inmiddels een (k)ater van ruim 5 kilo.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_70253567
Ik moest de neiging onderdrukken om niet net tijdens m'n lunch op en neer te fietsen Bij thuiskomst maar even een flinke knuffel + kroel geven en dan water verversen en kattenbakje uitscheppen!
Gisteravond in bed bedacht ik me nog, hoe compleet ik nu leef. Huisje, vriendinnetje en beestje
Mr. Prolapse 2009
  maandag 22 juni 2009 @ 19:32:14 #63
174925 Judeljuud
Vindt, en gij zult meer zoeken
pi_70264012
quote:
Op maandag 22 juni 2009 14:54 schreef Dragorius het volgende:
Gisteravond in bed bedacht ik me nog, hoe compleet ik nu leef. Huisje, vriendinnetje en beestje
Wat lief!

En nu stoppen met dat sentimentele gedoe...en hup met die foto's!
You were born as an original. Don't die as a copy.
pi_70324715
Jammer dat ze niet zo lang klein blijven Maar ze blijven wel lief hoor!
Mijn vriend was nooit zo'n kattenvriend, maar zodra de eerste kat in huis kwam was ie om. Lag ie na z'n werk gelijk op z'n buik voor de bank (waar kat dan onder gevlucht was) om de kat te lokken. Mannen...
Kleur buiten de lijntjes.
pi_70326550
Foto's!!!
edit: zijn ze uiteraard lang niet allemaal maar moet ze nu (geen kabeltje) via mijn mobiel mailen naar mijn werk waarna ik ze upload...*zucht*

Gisteravond heeft ie plots een paar keer geniesd en maakte ie "soort" kokhals-achtige bewegingen. Hij is ingeeent maar toch, als nieuwe-pappa maak je je toch een beetje zorgen. Maar goed, hij eet goed en speelt nog lekker door (was erg klauwig, beetje baldadig maar komt goed) dus dat lijkt me nog in orde.

Is kattengras echt nodig? Ik hoor veel tegenstrijdige verhalen hierover. Veel mensen beweren ook dat dit totaal niet nodig is. En wanneer begin ik daar mee? Nu al? Vanwege dat kokhalzen?
Mr. Prolapse 2009
  woensdag 24 juni 2009 @ 15:40:37 #66
30252 Soempie
Procreating
pi_70326674
Oeh, wat mooi zo'n donkere rode!

Kattengras hebben wij hier niet staan. Ooit wel even gehad, maar ze doen er niks mee hier. Tot nu toe nog nooit een probleem mee gehad in elk geval.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
pi_70327950
Wat 'n schandalig tevreden grijns op die eerste foto zeg
pi_70330998
Wij hebben wel kattengras en die van ons zijn er dol op. Dat kokhalsen kan ook zijn omdat hij zich te druk heeft gemaakt oid.
pi_70331010
Onze katten zijn gewoon gewend aan af en toe kammen, dat vinden ze heerlijk. Zo'n plant vinnik maar niets, en kammen scheelt énorm in het haar, ik heb ze nooit haarballen op zien kotsen. Daarnaast is kammen een mooie smoes om de kat te verwennen met aandacht.
  donderdag 25 juni 2009 @ 11:08:35 #70
78748 Amun-Ra
Fok! this shit!
pi_70352325
schitterend beestje !
Ex nihilo nihil fit
pi_70394997
Hoe "nat" moet een kittenneusje zijn? Hij voelt niet uberdroog maar ook niet nat zodat je een nat plekje hebt als je zijn neusje aanraakt. Dit ook omdat ie dus de laatste dagen vaker niest en kokhalst.
Mr. Prolapse 2009
pi_70396037
Aaahw ik vind het zo lief dat ze gewoon midden op de vloer in slaap vallen
11 juli krijgen we onze kitten
Op woensdag 22 mei 2013 21:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik moet er ook idd niet zo over zaniken. Sorry :P
  vrijdag 26 juni 2009 @ 14:26:03 #73
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_70396219
quote:
Op vrijdag 26 juni 2009 13:51 schreef Dragorius het volgende:
Hoe "nat" moet een kittenneusje zijn? Hij voelt niet uberdroog maar ook niet nat zodat je een nat plekje hebt als je zijn neusje aanraakt. Dit ook omdat ie dus de laatste dagen vaker niest en kokhalst.
Aan de neus kun je niet veel aflezen. Nat of droog zegt dus eigenlijk niks.

Maar eh, hij niest? En hoe zien zijn oogjes eruit?
The love you take is equal to the love you make.
pi_70396269
Ja zijn oogjes zien er nog normaal uit (tenminste, niks raars te zien) en hij speelt/slaapt/eet ook "normaal.

Wel vind ik dat ons kitten (maar da's al sinds we hem hebben) niet overdreven veel eet. 40-50 gram zeg maar, en hij komt uit maart. Of is dat normaal?
Mr. Prolapse 2009
  vrijdag 26 juni 2009 @ 14:36:07 #75
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_70396584
quote:
Op vrijdag 26 juni 2009 14:27 schreef Dragorius het volgende:
Ja zijn oogjes zien er nog normaal uit (tenminste, niks raars te zien) en hij speelt/slaapt/eet ook "normaal.

Wel vind ik dat ons kitten (maar da's al sinds we hem hebben) niet overdreven veel eet. 40-50 gram zeg maar, en hij komt uit maart. Of is dat normaal?
Wat staat er voor dagelijkse hoeveelheid op de zak kattenbrokjes?

Dat niezen moet je wel in de gaten houden. Ondanks de inenting kan 'ie niesziekte krijgen en dat heeft wel behandeling nodig.
The love you take is equal to the love you make.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')