Perez was wel het type speler geweest die voor oorlog had kunnen zorgen...quote:Op dinsdag 2 juni 2009 11:09 schreef Blawh het volgende:
[..]
Vind je? Ik zou liever Aissatti hebben dan Perez, Ajax had alleen de pech dat eerstgenoemde zolang geblesseerd is geweest.
ja daar houd je wel van hè?quote:Op dinsdag 2 juni 2009 11:14 schreef versteegrob het volgende:
Saai zo zonder Ajax, binnenkort beginnen ze weer met trainen oftewel meer ajax nieuws
3 weken vind ik anders behoorlijk lang nog.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 11:14 schreef versteegrob het volgende:
Saai zo zonder Ajax, binnenkort beginnen ze weer met trainen oftewel meer ajax nieuws
Hoop nu ook eens dat de selectie vrij snel bij elkaar en niet mensen op het laatste weg gaan.
Weet niet of VoH nou zo bij Ajax past..(voor het geval het gerucht waar is)quote:Celtic striker Jan Vennegoor of Hesselink is to return to Holland, after opening signing talks with with PSV Eindhoven and FC Twente. (Daily Record)
The giant Dutch forward is also wanted by new Ajax manager Martin Jol. (Scottish Sun)
VoH is wel een kopsterke sterke spits. Maar geen speler die het moet hebben van z'n snelheid en techniek. Niet echt een Ajax spits lijkt me.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 11:31 schreef GeneraalUli het volgende:
Ik gooi er effe een versteegrobje tegenaan denk ik:
[..]
Weet niet of VoH nou zo bij Ajax past..(voor het geval het gerucht waar is)
Eens. Als we een redelijk bedrag voor Vermaelen kunnen ontvangen, zou ik hem verkopen en Braafheid halen. De rest van het geld zou ik steken in een goede LCV als Boulahrouz bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 11:30 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Braafheid is imo beter dan Vermaelen. Meer een echte back dan Vermaelen.
quote:Op dinsdag 2 juni 2009 11:33 schreef TC03 het volgende:
Wtf.
Zo oneerlijk tegenover Feyenoord.Elke middelmatige speler gaat 3x te duur de deur uit, en Feyenoord kampt al jaren met een schuld t.w.v. 1,5x Vermaelen.
Boehoe.
[ afbeelding ]
Nee, wisselt om het uur zo ongeveer.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 11:31 schreef M0NTANA het volgende:
Is er al iets bekend over buitenlandse oefenwedstrijden?
Nou moet ik wel zeggen dat ik niet snap wat Blind bij Ajax 1 doet eigenlijk.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 11:40 schreef kevin6188 het volgende:
Overigens vind ik dat Johan Cruijff eens moet ophouden over zijn gezeur over de jeugdopleiding. In ieder geval moet hij niet dramatiseren. Misschien is het niet top, zoals in een ideale wereld zo zou zijn, maar het is ook niet zo slecht als hij doet voorkomen.
De laatste jaren zijn VD Vaart, Sneijder, Babel, Heitinga allemaal aan Europese topclubs verkocht terwijl nu mannen als Vermaelen, Stekelenburg en Vertonghen vroeg of laat de stap gaat maken.
Bovendien bestaat de selectie voor minstens de helft uit zelf opgeleide spelers. Dat Ajax er niet mee in de finale van de CL staat, heeft een hele andere oorzaak. Met de juiste trainer voor de groep moet het mogelijk zijn deze talenten optimaal te laten presteren.
Ook komt er alweer een nieuwe generatie door, met Van der Wiel, Alderweireld en Blind als voortrekkers. De huidige A1 doet het ook gewoon goed, met recente zeges tegen Liverpool en Chelsea.
Kortom, ik word een beetje moe van Cruijff.
Dat was helemaal de moraal van mijn verhaal niet.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 11:41 schreef Frankz0rz het volgende:
[..]
Nou moet ik wel zeggen dat ik niet snap wat Blind bij Ajax 1 doet eigenlijk.
Ik vind het ook wel weer allemaal erg simpel wat ie nu zegt. Alsof er echt helemaal niet meer doorbreekt, hou op johquote:Op dinsdag 2 juni 2009 11:40 schreef kevin6188 het volgende:
Overigens vind ik dat Johan Cruijff eens moet ophouden over zijn gezeur over de jeugdopleiding. In ieder geval moet hij niet dramatiseren. Misschien is het niet top, zoals in een ideale wereld zo zou zijn, maar het is ook niet zo slecht als hij doet voorkomen.
De laatste jaren zijn VD Vaart, Sneijder, Babel, Heitinga allemaal aan Europese topclubs verkocht terwijl nu mannen als Vermaelen, Stekelenburg en Vertonghen vroeg of laat de stap gaat maken.
Bovendien bestaat de selectie voor minstens de helft uit zelf opgeleide spelers. Dat Ajax er niet mee in de finale van de CL staat, heeft een hele andere oorzaak. Met de juiste trainer voor de groep moet het mogelijk zijn deze talenten optimaal te laten presteren.
Ook komt er alweer een nieuwe generatie door, met Van der Wiel, Alderweireld en Blind als voortrekkers. De huidige A1 doet het ook gewoon goed, met recente zeges tegen Liverpool en Chelsea.
Kortom, ik word een beetje moe van Cruijff.
Daarom moet Ajax ook gewoon akkoord gaan met 8 miljoen, hele mooie prijs voor Vermaelen.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 11:47 schreef TheClown1 het volgende:
arsenal zal niet hoger gaan dan 8miljoen en dat is al behoorlijk hoog voor wenger. hij wil juist niet veel geld besteden dus denk niet dat thomas voor 15 er vandoor gaat. denk eerder dat hij blijft als het zo doorgaat met onderhandelen.
misschien haalt wenger obradovic wel voor 6mijloen in plaats van 8 te betalen voor vermaelen. daarnaast zou ik dat persoonlijk niet erg vinden. wil hem nog wel een seizoen bij ajax zien. met braafheid erbij en vermaelen terug naar centrum ben je weer goed bezig.
quote:Op dinsdag 2 juni 2009 11:33 schreef TC03 het volgende:
Wtf.
Zo oneerlijk tegenover Feyenoord.Elke middelmatige speler gaat 3x te duur de deur uit, en Feyenoord kampt al jaren met een schuld t.w.v. 1,5x Vermaelen.
Boehoe.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |