Heb je nog leuke dingen gedaan tijdens het Pinksteren?quote:Op dinsdag 2 juni 2009 11:03 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dracu, hoe gaat het met je scootmobiel.Nog steeds zo blij mee?
Hier gaat het, het zijn of hele leuke dingen of gelijk.
![]()
We moeten maar door he.
[..]
Qutie.
quote:Op dinsdag 2 juni 2009 09:23 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ernstig toch? De week gaat waarschijnlijk nu wel dubbelsnel
Als de auto waar ik zaterdag naar ben gaan kijken, vandaag niet eerder verkocht wordt, ga ik vanmiddag een proefritje maken
Heb je al gebeld of de auto inderdaad klaar staat morgen? Wel als je 't hebt foto's maken hoor!quote:Op dinsdag 2 juni 2009 10:38 schreef qu63 het volgende:
[..]
In mijn geval duurt de week maar tot en met morgen! Als alles goed gaat![]()
Mooie timingquote:Op dinsdag 2 juni 2009 11:13 schreef Sjowhan het volgende:
Nouzeg, werd het topic gesloten door een spammer
Donderdagquote:Op dinsdag 2 juni 2009 11:13 schreef Sjowhan het volgende:
Heb je al gebeld of de auto inderdaad klaar staat morgen? Wel als je 't hebt foto's maken hoor!
Om afscheid te nemenquote:Op dinsdag 2 juni 2009 11:20 schreef qu63 het volgende:
[..]
Donderdag
Heb gisteren wel foto's gemaakt van mn oudje ()..
Nee manquote:Op dinsdag 2 juni 2009 12:36 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ga je de foto ook uitvergroten en dan ophangen in je kamer?
No f*cking way (daar is ie niet mooi genoeg voor!quote:Op dinsdag 2 juni 2009 12:52 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Geeneens
't Zou zomaar kunnen natuurlijk
wh00ps!quote:Op dinsdag 2 juni 2009 13:22 schreef qu63 het volgende:
[..]
No f*cking way (daar is ie niet mooi genoeg voor!)
Net even met de verzekering gebeld, was bijna vergeten deze stop te zetten/over te zetten naar mn nieuwe auto!
Niet echt iets bijzonders, zowel het huisje van ondergetekene, als het huisje van Leonieke, de nieuwe auto van qu63 (of zijn lange busreizen), het lekkere eten bij Pheno etc.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 13:35 schreef thloreg het volgende:
waar gaat dit over behalve het woord "spammer"wat ik zag?
Nee hoor, ik mag toch ook van verzekering wisselen? En als ik de auto verkoop aan mn zusje kan ik em nog steeds wel verzekeren..quote:Op dinsdag 2 juni 2009 13:38 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
wh00ps!
Maar je kan toch pas overschrijven/stop zetten als je het overschrijvingsbewijs ook kan overleggen aan de verzekering?
Mijn auto niet bijzonder?quote:Op dinsdag 2 juni 2009 13:40 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Niet echt iets bijzonders, zowel het huisje van ondergetekene, als het huisje van Leonieke, de nieuwe auto van qu63 (of zijn lange busreizen), het lekkere eten bij Pheno etc.
Niet echt iets bijzonders dus
Waarom moet het over iets specifieks gaan, het is een slowchat.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 13:35 schreef thloreg het volgende:
waar gaat dit over behalve het woord "spammer"wat ik zag?
Hoi!quote:Op dinsdag 2 juni 2009 16:24 schreef Ynske het volgende:
hoi schatten![]()
hoe issie daar met jullie?
k ben heerlijk uitgewaaid, nog totaal geen zin om terug te komen, echt genoten, nog een workshopje natuurfotografie gedaan, en nog altijd aan t sniffen/hoesten/proesten
Vandaag de grote dag voor jouquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |