Met steun van jou moet het wel lukkenquote:Op dinsdag 2 juni 2009 11:22 schreef S95Sedan het volgende:
Kan je dat wel aan Cue, geen aandacht meer?
Als ik een relatie heb kom ik natuurlijk wel eens iemand anders tegen waarvan ik denk: Goh, daar zou ik het op kunnen, of die vind ik wel interessant. Dan nog heb je de keuze om daar dan iets mee te doen.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 11:13 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dan koppel je die sexuele gevoelens dus automatisch aan je relatie, wat imo echt niet hoeft.
Geil worden van iemand anders wil toch niet zeggen dat je minder om je partner geeft?
Dat wil gewoon zeggen dat je geil bent...
Wat ook gewoon kan als je geen relatie hebt, waarom dan ineens niet meer als je er wel een hebt?
Maakt mij niet uit hoor wat je ervan denkt. Ik geef slechts mijn visie van hoe het overkomt en wat ik wel/niet zou pikken in een relatie.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 11:22 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat geloof ik simpelweg niet.
Kun jij zeggen dat ik mezelf voorlieg, ik kan jou ook zeggen dat je het misschien gewoon verkeerd ziet...
We krijgen elkaar toch niet overtuigd.
Dan nog ben ik niet zo naief om te denken: dat gebeurt me nooit.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 11:21 schreef rival het volgende:
[..]
Als jij hem van te voren toestemming geeft om zoiets te doen (en jij mag het ook) dan is het wat anders....
maar dat is hier niet het geval denk ik...
Precies, en als ik of hij dat niet zou kunnen volhouden dan denk ik gewoon dat hij niet de ware is.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 11:24 schreef Kluts het volgende:
[..]
Als ik een relatie heb kom ik natuurlijk wel eens iemand anders tegen waarvan ik denk: Goh, daar zou ik het op kunnen, of die vind ik wel interessant. Dan nog heb je de keuze om daar dan iets mee te doen.
Toen ik met mijn ex liep, werd ik een keer sort of verliefd op een collega van me. Ik besloot toen dat ik diegene weliswaar leuk, maar minder leuk dan mijn ex vond en heb toen bewust afstand genomen, waardoor het overwaaide.
Dus zo moeilijk is dat niet. Monogamie is voor mij iig belangrijk.
Het ging dan ook over hoe zij dacht binnen die relatie. Niet over jouw denkwijze. Die is dan helemaal niet van belang.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 11:25 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Maakt mij niet uit hoor wat je ervan denkt. Ik geef slechts mijn visie van hoe het overkomt en wat ik wel/niet zou pikken in een relatie.
Idd. Het is een soort knop die moet omgaan.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 11:23 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Alsof dat zo weinig mensen doen.Je sluit een relatie pas af als je er echt aan toe bent.
Het is niet altijd zo makkelijk als het hier gezegd wordt.
Wil nog niet zeggen dat het zo hoort. En zoals ze het zo bracht vind ik dat ze gewoon beter verdiende.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 11:28 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Het ging dan ook over hoe zij dacht binnen die relatie. Niet over jouw denkwijze. Die is dan helemaal niet van belang.
Waarom dacht je dat ik weg ben?quote:Op dinsdag 2 juni 2009 11:30 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Wil nog niet zeggen dat het zo hoort. En zoals ze het zo bracht vind ik dat ze gewoon beter verdiende.
QFTquote:Op dinsdag 2 juni 2009 11:24 schreef Kluts het volgende:
Als ik een relatie heb kom ik natuurlijk wel eens iemand anders tegen waarvan ik denk: Goh, daar zou ik het op kunnen, of die vind ik wel interessant. Dan nog heb je de keuze om daar dan iets mee te doen.
Toen ik met mijn ex liep, werd ik een keer sort of verliefd op een collega van me. Ik besloot toen dat ik diegene weliswaar leuk, maar minder leuk dan mijn ex vond en heb toen bewust afstand genomen, waardoor het overwaaide.
Dus zo moeilijk is dat niet. Monogamie is voor mij iig belangrijk.
Idd, op een dag weet je het gewoon, het is afgelopen. Afhandelen die hap en verder.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 11:29 schreef Kluts het volgende:
[..]
Idd. Het is een soort knop die moet omgaan.
Wie beslist hoe iets hoort? Je moet met de meute meelopen omdat men denkt dat het zo hoort?quote:Op dinsdag 2 juni 2009 11:30 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Wil nog niet zeggen dat het zo hoort. En zoals ze het zo bracht vind ik dat ze gewoon beter verdiende.
Okay...quote:Op dinsdag 2 juni 2009 11:05 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Okee.
Mijn ex en ik hadden een nogal vreemde relatie, maar we hielden wel van elkaar.
We praatten niet zo heel veel, omdat we dat gewoon niet konden, hij was veel te opvliegerig en daardoor leerde ik mezelf aan om heel erg om dingen heen te draaien en dat irriteerde hem dan weer.
We konden gewoon niet praten, hij hoorde overal een verwijt in, ik kon er niet tegen dat hij me niet serieus nam, enfin, het werkte gewoon niet.
Beetje dubbelop, maar okee.
Hij kaartte dus maar niet aan dat ie jeuk had, praten werkte niet.
Achteraf hebben weer ook niet veel over gepraat, dat ging gewoon niet.
Dat had niets met respect of zijn gevoelens voor mij te maken, maar puur met hjet praten tussen ons dat niet ging.
Onze relatie was niet goed, maar dat was omdat we elkaar niet begrepen.
Zijn keuze om het er niet over te hebben was niet goed. Voor mij was hij echter wel begrijpelijk.
Er zijn zat mensen die nooit vreemd gaan, of nooit meer vreemd gaan. dat weet ik zeker.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 11:26 schreef JaniesBrownie het volgende:
Noem het dom of een gebrek aan zelfrespect, ik noem het realistisch
En toen kwam jij!quote:Op dinsdag 2 juni 2009 11:33 schreef Knuffelzacht het volgende:
zijn jullie hier al 4 pagina's ontopic aan het lullen?![]()
Moeten die mensen lekker zelf wetenquote:Op dinsdag 2 juni 2009 11:23 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Alsof dat zo weinig mensen doen.Je sluit een relatie pas af als je er echt aan toe bent.
Het is niet altijd zo makkelijk als het hier gezegd wordt.
We hielden van elkaar, al weet ik nu niet meer waarom.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 11:32 schreef Ripley het volgende:
[..]
Okay...
Wat heb je aan een relatie als je niet met elkaar kunt praten?
Ik doe het niet meer. 1x gedaan, heb me nog nooit van mijn leven zo rot gevoeld!quote:Op dinsdag 2 juni 2009 11:33 schreef rival het volgende:
[..]
Er zijn zat mensen die nooit vreemd gaan, of nooit meer vreemd gaan. dat weet ik zeker.
Juist. Eens vreemdgegaan, wil nog lang niet zeggen dat men het weer doet.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 11:33 schreef rival het volgende:
[..]
Er zijn zat mensen die nooit vreemd gaan, of nooit meer vreemd gaan. dat weet ik zeker.
Ik weet nog wel dat ik er van de een op andere dag helemaal spuugzat van was. En dan is er bij mij ook no way back. Als ik ergens klaar mee ben, ben ik er ook klaar mee.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 11:32 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Idd, op een dag weet je het gewoon, het is afgelopen. Afhandelen die hap en verder.
[..]
Geen communicatie = geen relatie.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 11:32 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Idd, op een dag weet je het gewoon, het is afgelopen. Afhandelen die hap en verder.
[..]
Wie beslist hoe iets hoort? Je moet met de meute meelopen omdat men denkt dat het zo hoort?
Ik ben niet zo iemand die met de meute meedoet. Liever mijn manier, daar voel ik me prettiger bij.
Dat hoeft (en lijkt) niet jouw manier te zijn.
Dat ze beter verdiende is ze ook achter gekomen.![]()
kutterderkut... net bij chiropractor geweest... overmorgen behandeling door 2 mensenquote:Op dinsdag 2 juni 2009 11:34 schreef Ofresca het volgende:
[..]
En toen kwam jij!![]()
Hoe is 't met je rug?
Toch een goede stelling van mij, zo vroeg op de ochtendquote:Op dinsdag 2 juni 2009 11:33 schreef Knuffelzacht het volgende:
zijn jullie hier al 4 pagina's ontopic aan het lullen?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |