Nu heb je het weer over Amerika, net over Koreaquote:Op dinsdag 2 juni 2009 10:27 schreef KudFokker het volgende:
Noord tegen Zuid Amerika, en nu met Amerika erbij...
Vraag me af of Amerika zal binnenvallen, en of ze hun marine bij Somalië hebben geplaatst om te assisteren ipv om die piraten aan te pakken.
Je hebt het maar zwaar allemaalquote:Op dinsdag 2 juni 2009 10:27 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
nee maar wil; t weer zo rood als in mn foboof nog ietsje feller zelfs dan kan ik alleen mn haar niet met lush wassen want dat stript echt te snel, zeezout
ik vroeg me af of jij je er echt mee bezig hield (want zo leek het door je post)quote:Op dinsdag 2 juni 2009 10:27 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Noord tegen Zuid Amerika, en nu met Amerika erbij...
Vraag me af of Amerika zal binnenvallen, en of ze hun marine bij Somalië hebben geplaatst om te assisteren ipv om die piraten aan te pakken.
http://www.nu.nl/algemeen(...)nceert-raketten.htmlquote:Op dinsdag 2 juni 2009 10:28 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Nu heb je het weer over Amerika, net over Korea
Dat had ik niet btw.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 10:17 schreef rival het volgende:
[..]
Ik denk dat ik altijd nog wel een twijfel zou houden, als diegene alleen op pad gaat.. zakenreisje.. you name it... maar als ik dat denk zou ik er gelijk een punt achter zetten wanneer ik erachter kom...
dacht ik ook niet, volgens mij heb jij zo iemand in je omgeving heb het vaker gehoort
Heb je ook zeker gelijk in. iets erover zeggen is anders dan verwijten... zo zie ik het ook...quote:Op dinsdag 2 juni 2009 10:28 schreef JaniesBrownie het volgende:
Er niet meer over zeiken heb je gelijk in, maar als je er niet eens meer iets over mag ZEGGEN, is dat ook niet echt prettig.
Het is nou eenmaal gebeurd en je kan het moeilijk dood gaan zwijgen.
Ik zei er weleens iets over nog naderhand, zonder verwijten, gewoon omdat het ter sprake kwam, maar hij werd altijd boos.
Tja, dat schiet ook niet op.
Daar zou ik toch wel wat moeite mee hebben hoor, als je diegene ook nog regelmatig tegenkomt en zoquote:Op dinsdag 2 juni 2009 10:30 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat had ik niet btw.
Maar het kwam weleens ter sprake omdat zij de zus was van de vrouw van zijn broerdus die kwamen we nog weleens tegen..
Koude oorlog 2.0?quote:Op dinsdag 2 juni 2009 10:30 schreef KudFokker het volgende:
[..]
http://www.nu.nl/algemeen(...)nceert-raketten.html
Ik vraag me af, zal Amerika Noord Korea binnenvallen wanneer hun een werkelijke bedreiging vormen voor de wereld veiligheid, met kernwapens en een gestoorde dictator ? (Kim Jong Ill)
Of zullen ze dat niet doen aangezien het ze niks zal opleveren ? (zoals wel het geval was in Irak & Afghanistan, olie)
Ik noem trouwens nu maar even een voorbeeld hoor!
Was je maar voor Jan's lul opgestaan, die is nu toch weer vrijquote:Op dinsdag 2 juni 2009 10:30 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ja en ik ben dus voor jan lul opgestaan vanmorgen ook. t leven is kut
Ik noem nu maar even wat hoor, ik doelde eigenlijk op actualiteiten in het algemeen waar ze het nooit over willen hebben omdat het ze niet interesseert.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 10:30 schreef rival het volgende:
[..]
ik vroeg me af of jij je er echt mee bezig hield (want zo leek het door je post)
maar niet dus
Had ik in het begin wel, maar dat duurde niet heel erg lang.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 10:32 schreef Ripley het volgende:
[..]
Daar zou ik toch wel wat moeite mee hebben hoor, als je diegene ook nog regelmatig tegenkomt en zo
Doodzwijgen is het andere uiterste. Maar hem tot in den treure achterna gooien met het gebeurde was naar mijn mening ook niet eerlijk.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 10:28 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Er niet meer over zeiken heb je gelijk in, maar als je er niet eens meer iets over mag ZEGGEN, is dat ook niet echt prettig.
Het is nou eenmaal gebeurd en je kan het moeilijk dood gaan zwijgen.
Ik zei er weleens iets over nog naderhand, zonder verwijten, gewoon omdat het ter sprake kwam, maar hij werd altijd boos.
Tja, dat schiet ook niet op.
quote:Op dinsdag 2 juni 2009 10:32 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Was je maar voor Jan's lul opgestaan, die is nu toch weer vrij.
Tijdens de koude oorlog is er gevochten tussen noord en zuid koreaquote:
Uhmm, je kan de redenen achter een standpunt proberen te begrijpen,quote:Op dinsdag 2 juni 2009 10:15 schreef Nouk84 het volgende:
Je wordt hongerig van discussies?![]()
Volgens mij valt er niets te begrijpen aan het standpunt over vreemdgaanAlthans, je bent voor of tegen, imo. Maar ik begrijp wat je bedoelt
Hoezo koppelde je zijn vreemdgaan niet aan jullie relatie? Het is toch een teken van disrespect naar wat jullie samen hadden.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 10:34 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Had ik in het begin wel, maar dat duurde niet heel erg lang.
Sowieso koppelde ik zijn vreemdgaan niet aan onze relatie, dus ik had er niet heel veel moeite mee, meer met dat ie erover loog terwijl ik het hem vroeg, dat vond ik erger.
Ik ken het verhaalquote:Op dinsdag 2 juni 2009 10:35 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Tijdens de koude oorlog is er gevochten tussen noord en zuid korea
Nederland heeft ook meegevochten toen
Noord korea was communistisch (de sovjet unie) en zuid korea kapatalistisch (Verenigde staten)
http://nl.wikipedia.org/wiki/Korea-oorlog
Nah, het was meer een teken dat ie jeuk had aan zn ballenquote:Op dinsdag 2 juni 2009 10:35 schreef Ripley het volgende:
[..]
Hoezo koppelde je zijn vreemdgaan niet aan jullie relatie? Het is toch een teken van disrespect naar wat jullie samen hadden.
Precies. Het is het meest hufterige dat iemand mij ooit geflikt heeft. Juist omdat diegene zo dichtbij je staat.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 10:35 schreef Ripley het volgende:
[..]
Hoezo koppelde je zijn vreemdgaan niet aan jullie relatie? Het is toch een teken van disrespect naar wat jullie samen hadden.
Vind ik ookquote:Op dinsdag 2 juni 2009 10:34 schreef Kluts het volgende:
[..]
Doodzwijgen is het andere uiterste. Maar hem tot in den treure achterna gooien met het gebeurde was naar mijn mening ook niet eerlijk.
Dat zeg ik ook niet. Maar als ie jeuk aan zijn ballen heeft kan ie het op zijn minst bespreken toch? Ik vind het echt getuigen van disrespect naar jou toe om je zo in de maling te nemen.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 10:38 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nah, het was meer een teken dat ie jeuk had aan zn ballen
Hij deed dat niet omdat ie niet gek op me was, omdat de sex niet goed was of omdat ie me waardeloos vond ofzo. Dat liegen wel, dat was in mijn ogen zonder respect.
quote:Op dinsdag 2 juni 2009 10:35 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]heb je je humor op kreta gelaten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |