Vanmorgen auw, daarnet auw, misschien je psych vragen of hij lief wil zijn.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 12:24 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
nu was het laseren van haartjes... dus goedvanmorgen was het de chirpractor en vanmiddag naar de psychiater... een fijn dagje dus
not
quote:Op dinsdag 2 juni 2009 12:28 schreef Nouk84 het volgende:
Godver, godver, godver hoerenzooi. Contract wordt niet verlengd.
En nee mensen, dat is niet omdat ik de hele dag Fok!.
Wat kut! Per wanneer?quote:Op dinsdag 2 juni 2009 12:28 schreef Nouk84 het volgende:
quote:
Per 1 augustus. En ik besef me net pas dat dat al fucking snel is.quote:
Jezus! Daar ben je mooi klaar mee! Wel een sociaal plan ofzo? Of was je contract afgelopen?quote:Op dinsdag 2 juni 2009 12:28 schreef Nouk84 het volgende:
*hugs*quote:Op dinsdag 2 juni 2009 12:32 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
[..]
Per 1 augustus. En ik besef me net pas dat dat al fucking snel is.
schat we gaan scheiden, oke dan pak ik even mijn notitieboekje erbij.. jij hebt die tafel betaald, maar het kleedje is van mij. die stoel is van jou. maar dat kussentje...quote:Op dinsdag 2 juni 2009 11:57 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Dus jij zou in een huwelijk ook geen lijst bijhouden met wie wat krijgt in het geval van een scheiding, jij zou trouwen in gemeenschap van goederen?
Maar is je relatie dan direct sterker?quote:Op dinsdag 2 juni 2009 12:24 schreef JaniesBrownie het volgende:
Het enige waar ik vanuit ga is dat er een mogelijkheid is dat hij een keer een ander neukt, wat niet meteen het einde van de relatie betekent, ik reken er dus min of meer op dat mn relatie sterker is dan waar jij vanuit gaat, de mijne kan zelfs vreemdgaan aan, de jouwe niet
Dat is flink klote. Welcome to the club......quote:Op dinsdag 2 juni 2009 12:32 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
[..]
damn....quote:Op dinsdag 2 juni 2009 12:32 schreef Nouk84 het volgende:
Wanneer je trouwt onder huwelijkse voorwaarden en je houdt ze niet bij, dan ben je alsnog getrouwd in gemeenschap van goederen. Levert erg interessante scheidingen op.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 12:34 schreef rival het volgende:
[..]
schat we gaan scheiden, oke dan pak ik even mijn notitieboekje erbij.. jij hebt die tafel betaald, maar het kleedje is van mij. die stoel is van jou. maar dat kussentje...
overdrijven is ook een vak
Ik zou niet trouwen in gemeenschap van goederen, dat zou inhouden dat ze de helft van mijn garage kan krijgen![]()
maar zoals ik dus al zei, overdrijven is een vak
Dat zei ik neitquote:
God, echt? Dat je dan de lijst moet aanvullen omdat je een nieuw cdtje hebt gekocht?quote:Op dinsdag 2 juni 2009 12:38 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Wanneer je trouwt onder huwelijkse voorwaarden en je houdt ze niet bij, dan ben je alsnog getrouwd in gemeenschap van goederen. Levert erg interessante scheidingen op.
Ik weet van mijn ouders dat 60% van alle spullen in huis op een lijst staan die bij de notaris ligt. Met onder andere cd's, het huis, auto's maar ook huisdieren.
quote:Op dinsdag 2 juni 2009 12:37 schreef Knuffelzacht het volgende:
overdrijven ben ik heul goed in! had ik een 10 voor op schoolben alleen hier verslagen door een ene KF
ik ben geen en ik hou niet van onredelijke mensen dus zie ik mezelf niet met iemand in een situatie komen waar we ruzie gaan maken om een cd of boekenkastquote:Op dinsdag 2 juni 2009 12:38 schreef Ofresca het volgende:
Ik weet van mijn ouders dat minstens 60% van alle spullen in huis op een lijst staan die bij de notaris ligt. Met onder andere cd's, het huis, auto's maar ook huisdieren.
Same here.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 12:37 schreef HeatWave het volgende:
Ik ben opzich heel blij met mijn vaste contract, al zou ik best iets anders willen gaan doen, maar ik ga in deze tijden echt niet van vast naar tijdelijk....
Het huis is juist iets wat niet van beiden is.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 12:40 schreef Ripley het volgende:
[..]
God, echt? Dat je dan de lijst moet aanvullen omdat je een nieuw cdtje hebt gekocht?
Ik vind dat echt wat sneu. Okay, je wil wel vastleggen dat je huis van beiden is, maar dat is al zo als het in je koopcontract op beide namen staat toch?
of was dat te overdreven?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |