quote:Op dinsdag 2 juni 2009 10:09 schreef Kerol het volgende:
HET IS OOK WAT HE! DAT DIT..................................
nee niet 1 euro het was15!quote:
15 hele eurotjesquote:Op dinsdag 2 juni 2009 10:35 schreef Dandilion het volgende:
[..]
nee niet 1 euro het was15!
ik heb het terug laten boeken.
quote:Op dinsdag 2 juni 2009 10:43 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
ja, dat zal ze leren. Stelletje schavuiten
Dat zijn 2 breezers in tha clubquote:Op dinsdag 2 juni 2009 10:44 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
TS kon hier anders wel een behoorlijk aantal Breezers van halen hoor! Voor die 15 euro heeft ze hard moeten werken
Misschien wel genoeg voor TS om een dolle avond te hebben?quote:
Blijkbaar zijn dus nog mensen die na 2 drankjes in de gordijnen hangen.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 10:47 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Misschien wel genoeg voor TS om een dolle avond te hebben?
Gelukkig wel jaquote:Op dinsdag 2 juni 2009 10:48 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Blijkbaar zijn dus nog mensen die na 2 drankjes in de gordijnen hangen.
En daarna ben je zelf blut?quote:Op dinsdag 2 juni 2009 13:45 schreef thloreg het volgende:
Nou ik gooi nog wat munten naar je toe zodat ik eens een echte "kaas"kan laten grabbelen tegenover de oppermachtige Turk.![]()
![]()
![]()
![]()
Waar heb jij het over?quote:Op dinsdag 2 juni 2009 13:45 schreef thloreg het volgende:
Nou ik gooi nog wat munten naar je toe zodat ik eens een echte "kaas"kan laten grabbelen tegenover de oppermachtige Turk.![]()
![]()
![]()
![]()
Ik mis alleen waarom dit in één zin staat: "kaas" + "oppermachtige Turk"quote:
Zonnesteek opgelopen?quote:Op dinsdag 2 juni 2009 13:45 schreef thloreg het volgende:
![]()
![]()
![]()
Kaas Onur?quote:Op dinsdag 2 juni 2009 13:54 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik mis alleen waarom dit in één zin staat: "kaas" + "oppermachtige Turk"
Dat laatste is per definitie al niet waar, maar in combinatie met "kaas" vind ik het wel heel curieus worden
Ik denk het. Of hij bedoeld met "kaas" een Nederlanders, dan is zijn post helemaal belachelijk.quote:
Dat moet haast wel, en dan zichzelf overal belachelijk gaat zitten maken door zichzelf een "oppermachtige Turk" te noemenquote:Op dinsdag 2 juni 2009 14:09 schreef Jor_Dii het volgende:
Tuurlijk, dit is weer zo'n typische frusti-Turk die zich om een scheet al gediscrimineerd voelt
Uiteraardquote:Op dinsdag 2 juni 2009 14:11 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
* jitzzzze Checkt FB, Jor_Dii heeft gelijk![]()
En bedankt!quote:Op dinsdag 2 juni 2009 14:22 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Nou, ik zou het liever een uitzondering willen noemen
Hahahaha ik heb nu This is the life van Amy MacDonald opstaan, en jou avater danst echt op de drumsquote:Op dinsdag 2 juni 2009 11:08 schreef McFearless het volgende:
DAT DIT KAN IN NEDERLAND!!quote:Op dinsdag 2 juni 2009 14:25 schreef BrandBierMaaktGelukkig het volgende:
[..]
Hahahaha ik heb nu This is the life van Amy MacDonald opstaan, en jou avater danst echt op de drums![]()
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |