== Avatars: ==quote:Dôar lig tuss'n Déénkel en Regge 'n laand
oons mooie en neerige Twèènte
't Laand van katoen en 't laand van d'n es
den greun is in wéénter en lèènte.
Doar ruust de rouw op d'n kaamp in de wéénd
geet 't rad van de möl in de bekke gezwéénd
Dôar steet nöast d'n eek'n d'n beuk en de dan
Dat is oons zo leeve land Twèènte (2x)
----quote:-_Guitarist_- = David
ACT-F= Teun/ Mr.T/ Harry
Blawh = Bas
Bob-B = Bob
Drizzt_DoUrden = Justin
Fems = Femke
jjstyle333 = Joost
Lamzak_ = Timo
Lastlivingsoul = Tamara
Luiheid = Gerben
Mdrop = Martijn
MinderMutsig = Kirsten
norich = Henrike
drumstickNL = Matthijs
Oldenzaal = Daniël
Ratelslangetje = Selma
ReMcOrE = Remco
Rikketik = Bart
Robinhoo = Robin
Roycooooo = Roy
rulerofdeath = Wouter
Rumille = Peter
Samzz = San
skippy22 = Richard
TheGirlNextDoor = Nathalie
Konami = Metin
Intelligence = Patrick
MarkoAlmelo = Marko
Chr1st1aan = Christiaan
toch?quote:
Henrikequote:Op dinsdag 2 juni 2009 02:21 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Jij was ook lang genoeg stil..
quote:
van jouquote:
Nee, ik ben niet iemand om geil van te worden opzichquote:
oneequote:Op dinsdag 2 juni 2009 02:36 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nee, ik ben niet iemand om geil van te worden opzich
is dat zo?quote:Op dinsdag 2 juni 2009 02:44 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Wouter heeft zelfs een fok avatar UI van je gemaakt. Das toch wel een hele eer ofniet?
Hoe kom je daaraan? Die heb ik je toch nooit gestuurd?quote:
heb je zoiets?quote:Op dinsdag 2 juni 2009 02:52 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Hoe kom je daaraan? Die heb ik je toch nooit gestuurd?
Nu heb ik mezelf toch aardig verklapt, volgens mijquote:
quote:Op dinsdag 2 juni 2009 02:55 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nu heb ik mezelf toch aardig verklapt, volgens mij
quote:Op dinsdag 2 juni 2009 02:56 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]![]()
dat ding heb ik zelf uit een dumpert filmpje gesloopt
quote:
Hehe okequote:Op dinsdag 2 juni 2009 08:35 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Constateerde het toch even toen ik door deze pagina aan het scrollen was
Aquadrome? Of bestaat dat niet meer?quote:Op dinsdag 2 juni 2009 09:45 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Zwemmen met mn beste vriendin, verder niet
Daar ben ik 1 keer geweestquote:Op dinsdag 2 juni 2009 09:46 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Aquadrome? Of bestaat dat niet meer?
Rutbeek is toch helemaal niet te koud?!quote:Op dinsdag 2 juni 2009 09:53 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Aquadrome ja.
Buiten zwemmen kan daar niet echt. Maar we leggen onze handdoek wel buiten neer.
Rutbeek is nog te koud en aangezien we onweer kunnen verwachten vandaag ga ik dat risico verder ook maar niet lopen.
Jawel, water is nog behoorlijk koud. Anders gingen we daar wel heenquote:Op dinsdag 2 juni 2009 10:05 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Rutbeek is toch helemaal niet te koud?!
Gisteren was het ook donders druk @ Hulsbeek.
Wetsuitquote:Op dinsdag 2 juni 2009 10:19 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Jawel, water is nog behoorlijk koud. Anders gingen we daar wel heen
Dan heeft buiten zwemmen geen zin, dan blijf ik net zo witquote:
Je kunt het toch uitdoen na het zwemmenquote:Op dinsdag 2 juni 2009 10:37 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dan heeft buiten zwemmen geen zin, dan blijf ik net zo wit
Nee, zo zit het niet.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 11:05 schreef Chr1st1aan het volgende:
Ik wou ook gaan zwemmen bij Aquadrome maar nu durf ik niet omdat Nath er is ...
quote:Op dinsdag 2 juni 2009 11:08 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Nee, zo zit het niet.
Jij wou helemaal niet gaan zwemmen, maar nu wel, omdat Nath er is.
Geef nou maar gewoon toe dat je hooikoorts hebtquote:Op dinsdag 2 juni 2009 10:46 schreef Robinhoo het volgende:
Ben gewoon fucking verkouden. Hoe kan dat
Varkensgriepquote:Op dinsdag 2 juni 2009 10:46 schreef Robinhoo het volgende:
Ben gewoon fucking verkouden. Hoe kan dat
neequote:Op dinsdag 2 juni 2009 11:15 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Geef nou maar gewoon toe dat je hooikoorts hebt
ooh shitquote:
Kom maar! Mijn beste vriendin is nog vrijgezel en ze moet toch echt EINDELIJK eens een kerel krijgen. Ze is 20 en heeft vorig jaar pas voor het eerst gezoend. NIet omdat ze preuts is, niet omdat ze lelijk is (want dat is ze absoluuuuut niet) maar omdat ze te onzeker isquote:
OMGquote:Op dinsdag 2 juni 2009 11:39 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Kom maar! Mijn beste vriendin is nog vrijgezel en ze moet toch echt EINDELIJK eens een kerel krijgen. Ze is 20 en heeft vorig jaar pas voor het eerst gezoend. NIet omdat ze preuts is, niet omdat ze lelijk is (want dat is ze absoluuuuut niet) maar omdat ze te onzeker is
Ik ga niet met m'n dikke balg in 't zwembadquote:Op dinsdag 2 juni 2009 11:39 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Kom maar! Mijn beste vriendin is nog vrijgezel en ze moet toch echt EINDELIJK eens een kerel krijgen. Ze is 20 en heeft vorig jaar pas voor het eerst gezoend. NIet omdat ze preuts is, niet omdat ze lelijk is (want dat is ze absoluuuuut niet) maar omdat ze te onzeker is
quote:Op dinsdag 2 juni 2009 11:42 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[ afbeelding ]
Zij was hier ook heel even op het forum, maar ze heeft een te trage pc en geen tijd
quote:Op dinsdag 2 juni 2009 11:45 schreef Robinhoo het volgende:
Ik dacht even dat ik weer op relatieplanet.nl verzeild was geraakt.
Ze maakt altijd tijd vrij voor socializing, pc laat ze regelmatig maar achterwegequote:Op dinsdag 2 juni 2009 11:45 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Ik ga niet met m'n dikke balg in 't zwembad
[..]
Als ze al geen tijd heeft voor Fok hoe kan ze dan tijd hebben voor moi?
Waarom? Geinteresseerd?quote:
Ik heb al fitness plannenquote:Op dinsdag 2 juni 2009 11:51 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Waarom? Geinteresseerd?
Kom maar naar Aquadrome dan
Ik kan je wel training geven in het zwembadquote:
Zwemmen doe ik alleen om te ontspannen ! , bubbelbad oléquote:Op dinsdag 2 juni 2009 11:54 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik kan je wel training geven in het zwembad
Nou, dan ga je eerst naar fitness, en kom je daarna ontspannen in het zwembadquote:Op dinsdag 2 juni 2009 11:54 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Zwemmen doe ik alleen om te ontspannen ! , bubbelbad olé
Ik ga wel als er een kilo of 10 af isquote:Op dinsdag 2 juni 2009 11:56 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nou, dan ga je eerst naar fitness, en kom je daarna ontspannen in het zwembad
Niks mis met een beetje spekquote:Op dinsdag 2 juni 2009 12:01 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Pff. Alsof ik zo geweldig dun ben![]()
Als er bij mij nou ook eens 10 kilo afging, maar dat gaat maar niet, wat ik ook doe
En dan maar zeuren over jezelf, en dat je er eerst 10 kilo af wil hebben voor je gaat zwemmen..quote:Op dinsdag 2 juni 2009 12:08 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Niks mis met een beetje spek![]()
Ik ga douchen
Het is maar een getalquote:Op dinsdag 2 juni 2009 12:17 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
En dan maar zeuren over jezelf, en dat je er eerst 10 kilo af wil hebben voor je gaat zwemmen..
Is meneertje Christiaan een beetje onzeker?
Nee, ben niet anders gewend dan vaak zwemmen in een weekquote:Op dinsdag 2 juni 2009 12:17 schreef Chr1st1aan het volgende:
6 keer in de week, loop je dan rond als een gerimpeld iets?
Onder water is dat toch bijna niet te zienquote:Op dinsdag 2 juni 2009 12:20 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Het is maar een getal
Ik onzeker? Mhoa.. ga alleen niet met m'n dikke pens tussen al dat moois rond dobberen
En dat willen we zo houdenquote:Op dinsdag 2 juni 2009 12:24 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Onder water is dat toch bijna niet te zien
Ze heeft wel iets een buik ja. Ze is een beetje zoals ik, alleen dan mooi dun in haar gezicht, wat ik dan weer niet benquote:Op dinsdag 2 juni 2009 12:26 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
En dat willen we zo houden
Of je vriendin moet ook een klein zeugje zijn , maar dat is ze niet zie ik op de foto
Maar bij jullie is 2 gram teveel al een buik volgens julliequote:Op dinsdag 2 juni 2009 12:32 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ze heeft wel iets een buik ja. Ze is een beetje zoals ik, alleen dan mooi dun in haar gezicht, wat ik dan weer niet ben
Succesquote:Op dinsdag 2 juni 2009 12:33 schreef Robinhoo het volgende:
Ik ga even leren voor mijn LAATSTE examen.
Nee, we zijn allebei gewoon niet de dunste, dat is gewoon een feitquote:Op dinsdag 2 juni 2009 12:33 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Maar bij jullie is 2 gram teveel al een buik volgens jullie
Fotoooo'sOf gewoon die hyves doorgeven waar je de foto van hebt geplukt
quote:Op dinsdag 2 juni 2009 12:43 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nee, we zijn allebei gewoon niet de dunste, dat is gewoon een feit![]()
Maar echt superdik zijn we beiden ook niet. Dus... gewoon normaal met een vetlaagje
Ze is bijna klaar met spullen pakken, dus met een kwartiertje ongeveerquote:Op dinsdag 2 juni 2009 12:45 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
![]()
Beter als ribtellende anorexia achtige
![]()
![]()
Hoelaat ga je trouwens?
ah ok, nou ik zal aan jullie denken als ik aan het zweten ben straksquote:Op dinsdag 2 juni 2009 12:46 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ze is bijna klaar met spullen pakken, dus met een kwartiertje ongeveer
Hou liever van spontane bioscoop verzoekjesquote:Op dinsdag 2 juni 2009 12:47 schreef Blawh het volgende:
Now or never Chris.
Ik ga zo maar weer eens aan het werk.
Zal haar wel vragen of ze interesse heeft in jequote:Op dinsdag 2 juni 2009 12:48 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Hou liever van spontane bioscoop verzoekjes
quote:Op dinsdag 2 juni 2009 12:48 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Zal haar wel vragen of ze interesse heeft in je
Alhoewel ze al verliefd is op 1 kerel die ongelooflijk moeilijk doet, en ze interesse begint te krijgen in een andere gast. Beide geen types zoals jij. Maar ik zal het vragenquote:Op dinsdag 2 juni 2009 12:50 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]je doet maar
Ik ga nu echt douchen
Jaquote:
quote:Op dinsdag 2 juni 2009 12:51 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Alhoewel ze al verliefd is op 1 kerel die ongelooflijk moeilijk doet, en ze interesse begint te krijgen in een andere gast. Beide geen types zoals jij. Maar ik zal het vragen
Ja ik douche altijd op schoolquote:
Welnee, juist als een blokjesbuik iets. Maar helaas is het wasbordje steeds meer aan het veranderen in een wasmachinequote:Op dinsdag 2 juni 2009 12:17 schreef Chr1st1aan het volgende:
6 keer in de week, loop je dan rond als een gerimpeld iets?
Hehehequote:Op dinsdag 2 juni 2009 13:22 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Welnee, juist als een blokjesbuik iets. Maar helaas is het wasbordje steeds meer aan het veranderen in een wasmachine
Morgen Cambuur die doorgaatquote:
Cambuur tegen Roda A1quote:Op dinsdag 2 juni 2009 13:25 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Morgen Cambuur die doorgaat![]()
Roda heeft gewoon maar een half elftal
ojah, tuurlkquote:Op dinsdag 2 juni 2009 13:20 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Ja ik douche altijd op school
Nee vandaag nog vrij morgen weer.
Braafheid peert hemquote:
Omdat Ajax hem kooptquote:
hmm, beetje jammer. ik vond hem een goede speler bij twente die zeker wat beters verdiend dan ajaxquote:
ja, twente is beter dan ajax.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 13:43 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
hmm, beetje jammer. ik vond hem een goede speler bij twente die zeker wat beters verdiend dan ajax
Dacht ik voor dit seizoen ookquote:
quote:Op dinsdag 2 juni 2009 13:43 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
hmm, beetje jammer. ik vond hem een goede speler bij twente die zeker wat beters verdiend dan ajax
ik vind ajax de laatste jaren niet echt een club waar je kunt groeien/waar spelers groeienquote:Op dinsdag 2 juni 2009 14:52 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Flikker toch op, beetje grootspraak of niet na 1 seizoen boven Ajax geëindigd te zijn
![]()
Matige speler sowieso die ook éindelijk eens een goed seizoen heeft op zijn 26ste. Maarja voor 2 miljoen
Neuh dat geven de hoeveelheid toptransfer ook totaal niet aanquote:Op dinsdag 2 juni 2009 14:54 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ik vind ajax de laatste jaren niet echt een club waar je kunt groeien/waar spelers groeien
quote:Op dinsdag 2 juni 2009 15:32 schreef Mdrop het volgende:
Middag, ben verdomme te laat uit mn bed om nog een middag Hulsbeek mee te maken
.
niet duur op marktplaats ofwelquote:Op dinsdag 2 juni 2009 15:45 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zeu, beetje diploma's enzo kopiëren, in een mooi mapje doen en na t eten noar Borne rijden
was vast een heel vervelend weekendquote:
Zeker, voor mij de eerste tijd geen bier meerquote:Op dinsdag 2 juni 2009 15:53 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
was vast een heel vervelend weekend
quote:Op dinsdag 2 juni 2009 15:58 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Zeker, voor mij de eerste tijd geen bier meer.
quote:Op dinsdag 2 juni 2009 15:58 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Zeker, voor mij de eerste tijd geen bier meer.
Ik drink normaal bijna niet, enkel bij bruins dus ben het niet gewend zo'n weekendquote:Op dinsdag 2 juni 2009 16:01 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
dat heb ik volgens mij nog nooit gehad
en dat vind mijn ma wel eens jammer
Waren zomer pinksterfeesten in het dorp dus gewoon vanaf de tap , en niet geteld maar elke morgen bleek wel weer dat het er genoeg warenquote:Op dinsdag 2 juni 2009 16:02 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Hoeveel kratjes heb je wel niet op?
quote:
Dus jij rijdt je de tering om naar Borne te rijden? hoelang doe je d'r wel niet over?quote:Op dinsdag 2 juni 2009 15:45 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zeu, beetje diploma's enzo kopiëren, in een mooi mapje doen en na t eten noar Borne rijden
3 uurquote:Op dinsdag 2 juni 2009 16:21 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Dus jij rijdt je de tering om naar Borne te rijden? hoelang doe je d'r wel niet over?
mooi eindje tuffen. Op zich wel leuk als je dat op een motor zou moeten doenquote:
Helaas moet ik in de autoquote:Op dinsdag 2 juni 2009 16:35 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
mooi eindje tuffen. Op zich wel leuk als je dat op een motor zou moeten doen
Oh dan ben ik toch in de war ben ik bangquote:
Ik blijf bij mn oom slapen omdat ik morgenochtend een open sollicitatiegesprek heb in de bieb van Hengeloquote:Op dinsdag 2 juni 2009 16:57 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Oh dan ben ik toch in de war ben ik bang
Wat moet je in Borne doen dan?
En dan ook nog terug knapperen ....quote:
Wat lees ik daar, morgen aan het eind van de middag kleine meeting?quote:Op dinsdag 2 juni 2009 17:06 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik blijf bij mn oom slapen omdat ik morgenochtend een open sollicitatiegesprek heb in de bieb van Hengelo
Ik vernam ook zoietsquote:Op dinsdag 2 juni 2009 17:08 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Wat lees ik daar, morgen aan het eind van de middag kleine meeting?
je gaat ballen bij aquadrome?quote:Op dinsdag 2 juni 2009 17:14 schreef Chr1st1aan het volgende:
En Nathalie, ik ben straks ook bij Aquadrome, alleen er wel naast want ik ga een balletje tikken
Voetbalveld ernaast, het oude trainingsveld van FC Twentequote:
*eensch*quote:Op dinsdag 2 juni 2009 17:34 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Ik zeg station Hengelo morgen om 16:00.
MIND THE PI DUDEquote:Op dinsdag 2 juni 2009 20:36 schreef ReMcOrE het volgende:
rustig, rustig, die zeg ik toch ook nietdie laat je vaak genoeg zelf zien...
nou de pi overruled andere smilies in de postquote:
kan ik anders nergens terugvinden in de regelsquote:Op dinsdag 2 juni 2009 20:39 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
nou de pi overruled andere smilies in de post
ongeschreven regelsquote:Op dinsdag 2 juni 2009 20:42 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
kan ik anders nergens terugvinden in de regels
Oke jij wint.quote:
jawel, want je komt lang genoeg op FOK!quote:
Sanquote:
waar moet ik doden?quote:
de balg weer helemaal weg?quote:Op dinsdag 2 juni 2009 21:54 schreef Chr1st1aan het volgende:
Zo eindelijk rust na een fanatieke sport dag
onkruidquote:
Nee dat dan weer jammergenoeg nietquote:
Ja johquote:
Die vriendin ook niet?quote:Op dinsdag 2 juni 2009 21:55 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Nee dat dan weer jammergenoeg niet![]()
[..]
Ja joh![]()
Nee
Ik denk dat ze toen alweer thuis waren, ben om half 8 tot nu net gaan voetballenquote:
Jammuuh.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 21:58 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Ik denk dat ze toen alweer thuis waren, ben om half 8 tot nu net gaan voetballen
ik vroeg waar, niet watquote:
oooohh hier in dit topique natuulak.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 22:00 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ik vroeg waar, niet watdat had je namelijk al verteld
hmm, maar dat wil ik jullie niet aan doenquote:
Nathquote:
Ik dacht al, wie ?quote:Op dinsdag 2 juni 2009 22:03 schreef Chr1st1aan het volgende:
En ik ga ff snel douchen want ik meuuuuur
quote:
Tot 5 uur. Daarna bij training van mn meisje wezen kijkenquote:
neus gewoon helemaal dicht stoppen zodat je wel met mond open moet slapen.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 22:13 schreef Robinhoo het volgende:
Ik ben knettertje verkouden, dus van slapen komt vannacht ook niet veel denk ik.
Ik zou gewoon neusspray kopenquote:Op dinsdag 2 juni 2009 22:17 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
neus gewoon helemaal dicht stoppen zodat je wel met mond open moet slapen.
okequote:Op dinsdag 2 juni 2009 22:17 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
neus gewoon helemaal dicht stoppen zodat je wel met mond open moet slapen.
ik nietquote:
Waar kan ik het ophalen?quote:
ik heb die zooi nog nooit gebruikt, dus dat kan maar zoquote:
bij de etosquote:
Ik moet het voor vannacht hebben.quote:
Aah okquote:Op dinsdag 2 juni 2009 22:15 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Wouter![]()
[..]
Tot 5 uur. Daarna bij training van mn meisje wezen kijken
daarom hou ik d'r ook niet zo vanquote:Op dinsdag 2 juni 2009 22:29 schreef Chr1st1aan het volgende:
Voor elk dingetje een pilletje of een spraytje, je zou er zowat verslaafd aan worden al die zooi.
keerl 2e rangs player oniequote:
2e rangs playerquote:
Heb gewoon wat over je verteld, en ze reageerde niet alsof ze moest kotsen. Dat is over het algemeen positiefquote:
Wát heb jij allemaal over mij verteld? Beetje over Christiaan roddelen!quote:Op dinsdag 2 juni 2009 22:54 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Heb gewoon wat over je verteld, en ze reageerde niet alsof ze moest kotsen. Dat is over het algemeen positief
3quote:Op dinsdag 2 juni 2009 22:52 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
2e rangs player
Hoeveel rangen zijn er?
Aah ok, kun jij de rangen omschrijven?quote:
1. Wouter (aka God)quote:Op dinsdag 2 juni 2009 22:58 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Aah ok, kun jij de rangen omschrijven?
quote:
die was ook niet nodig, ik had het zelf niet beter kunnen omschrijvenquote:
is dat verplicht?quote:
waarom denk je dat ze zo hard kunnen lopenquote:Op dinsdag 2 juni 2009 23:44 schreef Chr1st1aan het volgende:
En laten we het maar niet hebben over die arme negerts in Afrika die 50 km moeten lopen voor water met zand erin. En als ze terug lopen is eigenlijk alles alweer verdampt.
wat ist?quote:
Omdat vaak de politie achter ze aan zitquote:Op dinsdag 2 juni 2009 23:45 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
waarom denk je dat ze zo hard kunnen lopen
Niks, ik leef zo mee met die negerts dat is hetquote:
quote:Op dinsdag 2 juni 2009 23:47 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Niks, ik leef zo mee met die negerts dat is het
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |