Heb je morgen rode bultjes op je lichaam staan. Ze zijn er weer, en dan bedoel ik niet de actiepakkers van de PLUS.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 01:11 schreef IkBenOzan het volgende:
Naakt slapen met je ramen open ouweDan is het best koel hier
Blijkbaar helpt dat niet.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 01:11 schreef IkBenOzan het volgende:
Vieze beesten die binnen komen, bleh!quote:Op dinsdag 2 juni 2009 01:11 schreef IkBenOzan het volgende:
Picsquote:Op dinsdag 2 juni 2009 01:12 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Blijkbaar helpt dat niet.
Nee BT, geen pics![]()
quote:Op dinsdag 2 juni 2009 01:11 schreef IkBenOzan het volgende:
Even testenquote:Op dinsdag 2 juni 2009 01:13 schreef GauloisesB. het volgende:
Doe dan die Sesamstraat pyjama uit, haal je winterdekbed uit de hoes en ga onder de hoes liggen.
Alleen je dekbedovertrek gebruiken, en het dekbed er dus uithalen.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 01:12 schreef Crack_ het volgende:
Ja! En dan lig ik op de dekens ipv er onder en dan is het té koud maar er onder is het weer té warm! Ik lig half / half, met mn been op de deken, en de andere er onder
Dit topic komt uit de toekomstquote:Op dinsdag 2 juni 2009 01:15 schreef JJH het volgende:
Dude, echt. 's Zomers als het 's nacht met moeite net onder de 20graden is dan is het warm in bed. Nu is het lekker.
Dus dat he.. In welke tijd leven jullie FOK!kluizenaren eigenlijkquote:
HAHAHHA dat doe ik ook!!quote:Op dinsdag 2 juni 2009 01:12 schreef Crack_ het volgende:
Ja! En dan lig ik op de dekens ipv er onder en dan is het té koud maar er onder is het weer té warm! Ik lig half / half, met mn been op de deken, en de andere er onder
Herkenbaar jaquote:Op dinsdag 2 juni 2009 01:12 schreef Crack_ het volgende:
Te veel werk + lelijk! En dan oook nog eens, dan word ik 's morgens wakker, sta ik op en zien mn buren me naakt ?! En dan heb je ook nog eens die leuke mensen die 's ochtends hun gras gaan maaien.. Heb ik toch liever mn raam dicht!quote:
quote:Op dinsdag 2 juni 2009 01:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Het mag nog wel iets warmer van mij.
quote:Op dinsdag 2 juni 2009 01:12 schreef Crack_ het volgende:
quote:Op dinsdag 2 juni 2009 01:12 schreef Crack_ het volgende:
Ja maar dan wordt ik gestoken door muggen, en daar kan ik niet zo goed tegen.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 01:12 schreef Crack_ het volgende:
quote:Op dinsdag 2 juni 2009 01:13 schreef GauloisesB. het volgende:
Doe dan die Sesamstraat pyjama uit, haal je winterdekbed uit de hoes en ga onder de hoes liggen.
Als de zon de hele dag al op mijn raam heeft gestaan is het in de nacht flink warm op mijn kamerquote:Op dinsdag 2 juni 2009 01:15 schreef JJH het volgende:
Dude, echt. 's Zomers als het 's nacht met moeite net onder de 20graden is dan is het warm in bed. Nu is het lekker.
Zoo doe ik dat ook altijd maar krijg jij dan geen last van slapende voeten/tintelende benen? Ik dus wel met als gevolg dat ik daar van weer niet kan slapenquote:Op dinsdag 2 juni 2009 01:12 schreef Crack_ het volgende:
Stel je niet zo aan, de dood is ergerquote:Op dinsdag 2 juni 2009 08:56 schreef JJ.Johnson het volgende:
Wees blij dat je geen hooikoorts hebt.
Dat is pas horror in deze tijd van het jaar.
Te warm.
Geen zuurstof in je longen geperst krijgen omdat je neus potdicht zit, behalve wanneer dat ten koste van je keel gaat en je stembanden 's ochtends uitgedroogd aan je keelwand vastplakken.
Een loopneus (haha nee hij loopt niet weg, mallerd) hebben en daardoor niet in slaap komen. Want telkens als je bijna slaapt is het drup drup en moet je weer naar je zakdoek grijpen.
Daarbij soms ook nog eens astmatische klachten, ook door de hooikoorts.
Geen recht van spreken dus. Zeikerd.
Je kan zeggen wat je wil maar het helpt wel relativerenquote:
Ja zo kan het het ook zienquote:Op dinsdag 2 juni 2009 09:00 schreef JJ.Johnson het volgende:
[..]
Je kan zeggen wat je wil maar het helpt wel relativeren
Ze hebben ook geen kleding, dus ook niet warmquote:Op dinsdag 2 juni 2009 09:05 schreef Afvoerput het volgende:
Wat loop je te zeiken, in Afrika hebben honger negertjes niet eens een bed om in te slapen.
Dit, en niet andersquote:Op dinsdag 2 juni 2009 01:12 schreef Crack_ het volgende:
Ik ook en ik heb er ook last van. Maar ik heb atm ook nog last van allergie uitslag. Overal jeuk en bultjes.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 05:11 schreef Syb-rund. het volgende:
Alleen mensen met een zolderkamer weten hoe dat is, en gezien de reacties schat ik dat ts en ik de enige zijn die op een zolderkamer zitten !1
Ik ook.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 01:12 schreef Crack_ het volgende:
Okequote:Op dinsdag 2 juni 2009 09:05 schreef Afvoerput het volgende:
Wat loop je te zeiken, in Afrika hebben honger negertjes niet eens een bed om in te slapen.
Ik heb er ook een. En het kan daar soms echt warm zijn inderdaad. Ik sleep mijn matras naar de werkkamer of lig in het bed van mijn zus (woont niet meer thuis). Stuk beter, een verdieping lager.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 05:11 schreef Syb-rund. het volgende:
Alleen mensen met een zolderkamer weten hoe dat is, en gezien de reacties schat ik dat ts en ik de enige zijn die op een zolderkamer zitten !1
Ohja. En ik heb ook een zolderkamer. 2 zelfs. Studentenkamer = zolderkamer. Slaapkamer thuis = zolderkamer.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 08:56 schreef JJ.Johnson het volgende:
Wees blij dat je geen hooikoorts hebt.
Dat is pas horror in deze tijd van het jaar.
Te warm.
Geen zuurstof in je longen geperst krijgen omdat je neus potdicht zit, behalve wanneer dat ten koste van je keel gaat en je stembanden 's ochtends uitgedroogd aan je keelwand vastplakken.
Een loopneus (haha nee hij loopt niet weg, mallerd) hebben en daardoor niet in slaap komen. Want telkens als je bijna slaapt is het drup drup en moet je weer naar je zakdoek grijpen.
Daarbij soms ook nog eens astmatische klachten, ook door de hooikoorts.
Geen recht van spreken dus. Zeikerd.
pics van je zus?quote:Op dinsdag 2 juni 2009 12:27 schreef pietkanarie het volgende:
[..]
Ik heb er ook een. En het kan daar soms echt warm zijn inderdaad. Ik sleep mijn matras naar de werkkamer of lig in het bed van mijn zus (woont niet meer thuis). Stuk beter, een verdieping lager.![]()
Het is meestal wel te doen onder een laken en met de ramen open, maar soms wordt het tijd voor een verhuizing.
Inderdaad. Ligt sowieso fijner als je wel iets over je heen hebt maar het niet te warm is.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 01:16 schreef Rapaille het volgende:
[..]
Alleen je dekbedovertrek gebruiken, en het dekbed er dus uithalen.
Boehoe voor de kommaquote:Op dinsdag 2 juni 2009 13:42 schreef Irritatie100 het volgende:
Zal ik dan maar de eerste taalnazi zijn?
s'nachts![]()
![]()
Dat is toch geen komma?quote:
boehoequote:Op dinsdag 2 juni 2009 15:19 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Dat is toch geen komma?,<---- dat is een komma.
'<---- dat is een apostrof.
Echt ehquote:Op dinsdag 2 juni 2009 01:12 schreef Crack_ het volgende:
iddquote:Op dinsdag 2 juni 2009 16:30 schreef Thaddeus het volgende:
Ongelofelijk, dat dit zomaar kan in Nederland!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voor het slapen keihard knallen en tijdens slapen uit?quote:Op dinsdag 2 juni 2009 18:50 schreef Chai het volgende:
Ik heb airco, maar daardoor word ik elke zomer verkouden.Maar heb het er wel voor over.. slaapt zo heerlijk koel.
NEVERRRRRRRRRRquote:Op dinsdag 2 juni 2009 19:46 schreef FL_Freak het volgende:
jaaa dav-y je zul wat moeten afvallen, dan zweet je minder!
Heb ik heul niet!quote:Op dinsdag 2 juni 2009 20:04 schreef Marurk het volgende:
Trek dan die pyama (whehehe wie draagt er eigenlijk een pyama) uit
Nee het helpt juist bij inslapen.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 19:44 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Voor het slapen keihard knallen en tijdens slapen uit?
Zouden er ventilators zijn met een sleep-functie?quote:Op dinsdag 2 juni 2009 20:08 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee het helpt juist bij inslapen.En als ik eenmaal in slaap ben kan ik hem niet meer uit zetten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |