Is dat even een antithesequote:Op dinsdag 3 november 2009 21:47 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik hoop dat je een vrouw bent, meneerjte.
Prachtigquote:Op donderdag 29 oktober 2009 09:17 schreef Sj0rs het volgende:
Ook altijd prachtig om te zien hoe mensen daar gaan zitten lezen of achter hun laptop zitten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
In de vestiging in Amsterdam stond het bord inderdaad ook al voor het raam, inclus. mistletoequote:Op woensdag 4 november 2009 11:47 schreef Miss_MacPhisto het volgende:
Was vanmorgen nog even in de Starbucks op Utrecht Centraal (ik weet het:).
De hele zaak is al in Kerstsfeer ..... speciale bekers, andere borden achter de kassa (waar de te kiezen koffies op staan zeg maar). En drie "speciale" blends/smaken die dus tijdelijk te krijgen zijn. Eentje met gingerbread, eentje met kersen en een ander met warme toffee en geroosterde nootjes. Die laatste heb ik maar genomen, was lekker.
Ja, inderdaad. Al wat meer bekend over wanneer die nou open gaat?quote:Op woensdag 4 november 2009 12:36 schreef Tijgertje. het volgende:
Hopen dat Rotterdam CS snel klaar is en daar een mooie starbucks komt.
Is hier terug te vinden.quote:Op woensdag 4 november 2009 12:50 schreef Miss_MacPhisto het volgende:
[..]
Ja, inderdaad. Al wat meer bekend over wanneer die nou open gaat?
2012 dan pas, bij inrichting van het Stationsplein en dergelijke?quote:Op woensdag 4 november 2009 12:53 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Is hier terug te vinden.
Duurt nog vet lang allemaal.
"2011: Eindoplevering nieuw Metrostation CS"quote:Op woensdag 4 november 2009 12:53 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Is hier terug te vinden.
Duurt nog vet lang allemaal.
Klopt.quote:Op woensdag 4 november 2009 13:42 schreef Rookert het volgende:
[..]
"2011: Eindoplevering nieuw Metrostation CS"
Dat was toch dik een maand geleden al of niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |