Is een goede plek om te werken hoor.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 09:17 schreef Sj0rs het volgende:
Ook altijd prachtig om te zien hoe mensen daar gaan zitten lezen of achter hun laptop zitten.
of van die mensen die er speciaal voor naartoe gaanquote:Op donderdag 29 oktober 2009 16:03 schreef Blaxje het volgende:
Inmiddels heb ik een haat ontwikkeld jegens dit bedrijf. De magie is er snel af met zo'n simpel filiaal op Utrecht CS
kijk zo hoort starbucks te zijn.quote:Op dinsdag 3 november 2009 17:44 schreef ClioSporT het volgende:
Zo hoort het.
[ afbeelding ] 1 v/d starbucks filialen in Istanbul..
Ik zou voor de zwarte koffie gaan. Of de cappuccino, natuurlijk!quote:Op dinsdag 3 november 2009 19:23 schreef Radioheader het volgende:
Welke koffie is nu echt een aanrader op Utrecht Centraal? Ik hou van zwarte koffie of cappuccino.
Ooh joh, ik dacht dat ze dat daar niet haddenquote:Op dinsdag 3 november 2009 19:24 schreef Hagelkaas het volgende:
[..]
Ik zou voor de zwarte koffie gaan. Of de cappuccino, natuurlijk!
Bohhhh, echt?quote:Op dinsdag 3 november 2009 19:30 schreef Radioheader het volgende:
[..]
Ooh joh, ik dacht dat ze dat daar niet haddenAllemaal speciale shit, maar ok dat kan ik dus gewoon skippen.
Medium koffie zwart = 2,80 volgens mij. En dan heb je echt een sloot aan koffie.quote:Op dinsdag 3 november 2009 20:40 schreef Bilmiyorem het volgende:
starbucks, daar komen alleen maar mensen die geld te veel hebben of niet weten waar ze hun geld aan moeten uitgeven
ik drink geen koffie en wat ik wel drink, is ook te duurquote:Op dinsdag 3 november 2009 20:42 schreef Shoombak het volgende:
[..]
Medium koffie zwart = 2,80 volgens mij. En dan heb je echt een sloot aan koffie.
Wat drink je dan?quote:Op dinsdag 3 november 2009 20:43 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
ik drink geen koffie en wat ik wel drink, is ook te duur
Niet projecteren hequote:Op dinsdag 3 november 2009 21:04 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Vloeibare vlammen van puur kwaad.
Ik hoop dat je een vrouw bent, meneerjte.quote:Op dinsdag 3 november 2009 21:20 schreef Rookert het volgende:
[..]
Niet projecteren he![]()
Ik studeer in Leiden en kom nu 8x per week op Leiden CS en die Starbucks komt precies op de hoek waar ik heen moetHeb nu al zin in een lekkere overpriced café mocha in de winter
![]()
Het zal alleen wel stervensdruk worden met een van de grootste bus-en treinstations van de regio binnen 20 meter
Ja, je ziet op Utrecht CS altijd mensen met van die gigantische bekers speciale shizzle lopen, dus ik dacht misschien verkopen ze daar allemaal extreem speciale koffie, maar dat valt dus gewoon mee/tegen...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |