Niet zo DUUR! Fokking 10 GULDEN betaal je zowat voor 1 bakkie. Ben je helemaal in je hoofd?quote:Op woensdag 7 oktober 2009 00:50 schreef dabadbass het volgende:
[..]
pff broodje is wel duur, daarentegen vind ik die Frappu niet zo heel duur.
Btw. Naast de HEMA op A'dam CS wordt er geklust, er hangen nu borden met Soon... Starbucks (of iets in die trend)
Guldens, srsly?quote:Op maandag 26 oktober 2009 15:07 schreef Burakius het volgende:
[..]
Niet zo DUUR! Fokking 10 GULDEN betaal je zowat voor 1 bakkie. Ben je helemaal in je hoofd?
Opnieuw een zwarte dag voor de weldenkende mens...quote:Op maandag 26 oktober 2009 13:25 schreef C_a_K_e het volgende:
Zoals ik een paar weken geleden al wou zeggen, op Amsterdam CS openen ze op 6 November naast de Hema. En volgens mij is het alleen maar waar die SB reclame voorhangt, aan de rechterkant, want die hele tussenmuur was dicht. Maar dat blijft nog even een verrassing
quote:Op maandag 26 oktober 2009 18:58 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Opnieuw een zwarte dag voor de weldenkende mens...
Op Schiphol kost een kleine latte 3,40 volgens mij.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 01:05 schreef Drassss het volgende:
Hoeveel kost nu een kleine koffie daaro? Ik mag toch hopen rond de 2,50 of daaronder..
Reken dr maar niet opquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 01:05 schreef Drassss het volgende:
Hoeveel kost nu een kleine koffie daaro? Ik mag toch hopen rond de 2,50 of daaronder..
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 07:25 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Op Schiphol kost een kleine latte 3,40 volgens mij.
Schei uit ...quote:Op woensdag 28 oktober 2009 19:01 schreef edino het volgende:
Vind the Mokka frappuccino in Starbucks heel lekker; bijna elke dag pop ik binnen en neem er een mee for tijdens het rijden.
Ik verslikte me in mn cruesliquote:Op woensdag 28 oktober 2009 20:46 schreef Hagelkaas het volgende:
[..]
Dat betáál je toch niet voor een kopje. Hoeveel is de duurste koffie daar? Een soort Latte Raspberry Mocca Fudge Frappu-quanta-chino met slagroom en toppings ofzo? 15 euro?
Ik zweer het je, zodra de Starbucks in Nederland doorbreekt gaat iedereen massaal een MacBook kopen om in de Starbucks dure koffie te kunnen drinken en interessant te klooien met hun MacBook.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 09:17 schreef Sj0rs het volgende:
Ook altijd prachtig om te zien hoe mensen daar gaan zitten lezen of achter hun laptop zitten.
Dat snapte ik in Amerika ook al niet. Van die mongolen die urenlang in de Starbucks gaan zitten leren met hun boeken/aantekeningen of laptop. En je dan serieus boos aankijken als je een beetje hard praat met je vrienden aan het tafeltje ernaast. Hebben die mensen geen huis of zo?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 09:17 schreef Sj0rs het volgende:
Ook altijd prachtig om te zien hoe mensen daar gaan zitten lezen of achter hun laptop zitten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |