Inderdaad naast de Hema op Amsterdam CS.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 01:33 schreef C_a_K_e het volgende:
[..]
Mmm SB toch beneden? Morgens eens kijken als ik langsloop
Ah, weer zo'n iemand die wat gehoord heeft maar er eigenlijk nooit serieus naar binnen is gestapt..quote:Op woensdag 7 oktober 2009 16:47 schreef Ofyles2 het volgende:
Ik wens de eigenaars van Starbucks een snel een pijnlijk faillissement toe. Kan nog steeds niet begrijpen dat dit staaltje idiocratie nog klanten trekt.
Ik vond het aardig groot?quote:Op woensdag 7 oktober 2009 21:51 schreef C_a_K_e het volgende:
[..]
Inderdaad naast de Hema op Amsterdam CS.
Niet echt groot, vraag me af hoe ze het gaan indelen.
Ja want ze hebben echt waar voor je geldquote:Op woensdag 7 oktober 2009 21:56 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Ah, weer zo'n iemand die wat gehoord heeft maar er eigenlijk nooit serieus naar binnen is gestapt..
Weet jij waar ergens 'ie komt? Boven ofzo?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 19:57 schreef Extraordinaire het volgende:
De vestiging op Leiden Centraal wordt in ieder geval lekker ruim!
Jup! Hij komt beneden, als je vanaf 't centrum het station binnenkomt aan de linkerkant. En ondanks de verhipping van 't Centraal met neon-bordjes en stroomlijn gaat SB z'n eigen stijltje gewoon doorvoeren.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 21:53 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Weet jij waar ergens 'ie komt? Boven ofzo?
Beter ontstaat er met de opening dan een niet al te lange rij, wil wel naar m'n trein toekunnenquote:Op woensdag 14 oktober 2009 22:12 schreef Extraordinaire het volgende:
[..]
Jup! Hij komt beneden, als je vanaf 't centrum het station binnenkomt aan de linkerkant. En ondanks de verhipping van 't Centraal met neon-bordjes en stroomlijn gaat SB z'n eigen stijltje gewoon doorvoeren.
Enneuh, december!
Niet zo DUUR! Fokking 10 GULDEN betaal je zowat voor 1 bakkie. Ben je helemaal in je hoofd?quote:Op woensdag 7 oktober 2009 00:50 schreef dabadbass het volgende:
[..]
pff broodje is wel duur, daarentegen vind ik die Frappu niet zo heel duur.
Btw. Naast de HEMA op A'dam CS wordt er geklust, er hangen nu borden met Soon... Starbucks (of iets in die trend)
Guldens, srsly?quote:Op maandag 26 oktober 2009 15:07 schreef Burakius het volgende:
[..]
Niet zo DUUR! Fokking 10 GULDEN betaal je zowat voor 1 bakkie. Ben je helemaal in je hoofd?
Opnieuw een zwarte dag voor de weldenkende mens...quote:Op maandag 26 oktober 2009 13:25 schreef C_a_K_e het volgende:
Zoals ik een paar weken geleden al wou zeggen, op Amsterdam CS openen ze op 6 November naast de Hema. En volgens mij is het alleen maar waar die SB reclame voorhangt, aan de rechterkant, want die hele tussenmuur was dicht. Maar dat blijft nog even een verrassing
quote:Op maandag 26 oktober 2009 18:58 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Opnieuw een zwarte dag voor de weldenkende mens...
Op Schiphol kost een kleine latte 3,40 volgens mij.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 01:05 schreef Drassss het volgende:
Hoeveel kost nu een kleine koffie daaro? Ik mag toch hopen rond de 2,50 of daaronder..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |