niet aan iedereenquote:Op dinsdag 2 juni 2009 09:09 schreef KudFokker het volgende:
Gaan we nou de hele morgen goedemorgen zeggen tegen elkaar en kusjes geven?!
Aah kom op Cuequote:
Ik had het niet specifiek over jouquote:Op dinsdag 2 juni 2009 09:20 schreef KudFokker het volgende:
Aah kom op Cueik heb al zo weinig liefde gehad dit weekend
sjezus had je geen makkelijkere stelling kunnen doen zo vroeg op de ochtend?quote:Op dinsdag 2 juni 2009 09:21 schreef Nouk84 het volgende:
Stelling:
Dingen/Situaties die je niet kunt veranderen hebben geen zin om over te discussiëren.
Niet eens dat je er weinig aan kan doen wil niet zeggen dat je er ook niet mee zit het er over hebben kan helpenquote:Op dinsdag 2 juni 2009 09:21 schreef Nouk84 het volgende:
Stelling:
Dingen/Situaties die je niet kunt veranderen hebben geen zin om over te discussiëren.
Oeeh dit is wel een stelling voor mijquote:Op dinsdag 2 juni 2009 09:21 schreef Nouk84 het volgende:
Stelling:
Gedeeltelijk Eens, het is gebeurt en daarmee basta.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 09:21 schreef Nouk84 het volgende:
Stelling:
Inderdaad, ik zit hier nog bijna slapend op kantoorquote:Op dinsdag 2 juni 2009 09:25 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
sjezus had je geen makkelijkere stelling kunnen doen zo vroeg op de ochtend?
maak eens gebruik van punten en komma'squote:Op dinsdag 2 juni 2009 09:26 schreef mrbox het volgende:
[..]
Niet eens dat je er weinig aan kan doen wil niet zeggen dat je er ook niet mee zit het er over hebben kan helpen
Zo moeilijk is die toch niet?quote:Op dinsdag 2 juni 2009 09:25 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Na 3x lezen snapte ik hem nog steeds niet helemaal, dus ga er maar niet op reagerenquote:Op dinsdag 2 juni 2009 09:26 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Inderdaad, ik zit hier nog bijna slapend op kantoor
Is maar wat je vroeg vind ben alweer 4uur opquote:Op dinsdag 2 juni 2009 09:25 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Oh, ik snapte hem zeker wel.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 09:27 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Na 3x lezen snapte ik hem nog steeds niet helemaal, dus ga er maar niet op reageren
Veul te vroeg
Mijn ogen lazen het wel, maar mijn hersens verwerken het nog niet echtquote:Op dinsdag 2 juni 2009 09:29 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Oh, ik snapte hem zeker wel.
Alleen kan maar niet opstarten vandaagWil niet echt op gang komen.
in zoverre geen zin omdat je er beide toch niet uitkomt... maar misschien wel om een inzicht te krijgen in wat de ander nou precies denkt...quote:Op dinsdag 2 juni 2009 09:21 schreef Nouk84 het volgende:
Stelling:
"Zit in de trein" heb ik als slap excuusquote:Op dinsdag 2 juni 2009 09:26 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
maak eens gebruik van punten en komma's
dat dusquote:Op dinsdag 2 juni 2009 09:29 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Oh, ik snapte hem zeker wel.
Alleen kan maar niet opstarten vandaagWil niet echt op gang komen.
geeen kud opmerking maken... te makkelijkquote:Op dinsdag 2 juni 2009 09:31 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Mijn ogen lazen het wel, maar mijn hersens verwerken het nog niet echt
dank je wel van hte verwoorden van mijn gedachtesquote:Op dinsdag 2 juni 2009 09:31 schreef rival het volgende:
[..]
in zoverre geen zin omdat je er beide toch niet uitkomt... maar misschien wel om een inzicht te krijgen in wat de ander nou precies denkt...
en om je ei kwijt te raken
Vind wel dat je daar over moet praten als je er nog steeds mee zit oid.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 09:31 schreef Nouk84 het volgende:
Degene die het (gedeeltelijk) eens zijn; geldt dat ook voor vreemdgaan?
Uhm iets uitgebreidere uitleg graag.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 09:31 schreef Nouk84 het volgende:
Voor degene die nog niet wakker zijn voor zo'n stelling:
Ik help anderen graag, ik quote ook regelmatig meequote:Op dinsdag 2 juni 2009 09:33 schreef Knuffelzacht het volgende:
dank je wel van hte verwoorden van mijn gedachtes
je moet er wel een keertje over praten... maar of het zinvol is... geen idee. Gedachte dan hierbij is baat het niet dan schaadt het nietquote:Op dinsdag 2 juni 2009 09:31 schreef Nouk84 het volgende:
Voor degene die nog niet wakker zijn voor zo'n stelling:
Ik bedoel; aan vreemdgaan kun je ook niets meer veranderen. Heeft discussiëren dan zin?quote:Op dinsdag 2 juni 2009 09:34 schreef Cuegirllie het volgende:
Uhm iets uitgebreidere uitleg graag.
Is iemand vreemd gegaan en daar is niks aan te doen? of gewoon wat iemands mening erover is?
Alles is te veranderen.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 09:21 schreef Nouk84 het volgende:
Stelling:
Vakantieganger! Hoe was het?quote:
verschrikkelijk, maar dan op de goeie manierquote:
In de zin dat je uitleg kan krijgen en je ei kwijt kan welquote:Op dinsdag 2 juni 2009 09:35 schreef Nouk84 het volgende:
Ik bedoel; aan vreemdgaan kun je ook niets meer veranderen. Heeft discussiëren dan zin?
jaquote:Op dinsdag 2 juni 2009 09:35 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik bedoel; aan vreemdgaan kun je ook niets meer veranderen. Heeft discussiëren dan zin?
Maar niet aan het vreemdgaan opzichquote:Op dinsdag 2 juni 2009 09:36 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Alles is te veranderen.
Al is het maar ik discussieer niet meer met jou, dan heb ik alsnog iets veranderd.
Ja, je kan altijd er over praten maar je moet er niet te vaak op terug komen.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 09:35 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Bengeltjelief!quote:Op dinsdag 2 juni 2009 09:36 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Alles is te veranderen.
Al is het maar ik discussieer niet meer met jou, dan heb ik alsnog iets veranderd.
quote:Op dinsdag 2 juni 2009 09:21 schreef Nouk84 het volgende:
Stelling:
Ondanks dat Nouk die pas later er tussen gooide.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 09:38 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Maar niet aan het vreemdgaan opzich
Rebel.quote:
Ondanks dat.. je kan niks veranderen aan datgene wat al gebeurd is.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 09:44 schreef Bengeltje het volgende:
Ondanks dat Nouk die pas later er tussen gooide.geef ik je even antwoord.
![]()
True, daar praat je dan over..... als het zin heeft.
Mooi zoquote:Op dinsdag 2 juni 2009 09:37 schreef HeatWave het volgende:
verschrikkelijk, maar dan op de goeie manier.
Ja dat klopt inderdaad..quote:Op dinsdag 2 juni 2009 09:37 schreef Cuegirllie het volgende:
In de zin dat je uitleg kan krijgen en je ei kwijt kan wel
Maar het is gebeurd en daar moet je mee leren leven. Dus op een gegeven moment is alles er wel over gezegd (en vaak is het bij dat soort dingen dat men er te lang over door wil gaan)
Dat is met alles, het verleden kan je niet terugdraaien.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 09:45 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ondanks dat.. je kan niks veranderen aan datgene wat al gebeurd is.
Wanneer je zegt dat je stopt met discussieren, verander je alleen het heden
Je komt op een gegeven moment op een punt dat je het écht moet vergeven, maar ik vraag me af hoeveel mensen dat écht kunnen.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 09:45 schreef Cuegirllie het volgende:
Ondanks dat.. je kan niks veranderen aan datgene wat al gebeurd is.
Wanneer je zegt dat je stopt met discussieren, verander je alleen het heden
Ik geloof je meteenquote:Op dinsdag 2 juni 2009 09:47 schreef HeatWave het volgende:
Het is echt een hellhole daar, alle vormen van normen en waarden ontbreken, het is ongelovelijk was mensen allemaal uitspoken daar.
waar ben je geweest dan? urk?quote:Op dinsdag 2 juni 2009 09:47 schreef HeatWave het volgende:
Het is echt een hellhole daar, alle vormen van normen en waarden ontbreken, het is ongelovelijk was mensen allemaal uitspoken daar.
Jammer dat er mensen zijn die dat niet zo goed beseffen..quote:Op dinsdag 2 juni 2009 09:49 schreef Bengeltje het volgende:
Dat is met alles, het verleden kan je niet terugdraaien.
En daar zit het hem dus in ivm de vraag van Nouk.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 09:49 schreef Bengeltje het volgende:
Dat is met alles, het verleden kan je niet terugdraaien.
De vraag is of dat nodig is, het altijd echt moeten vergeven. Dat ligt natuurlijk aan de situatie.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 09:50 schreef Nouk84 het volgende:
Je komt op een gegeven moment op een punt dat je het écht moet vergeven, maar ik vraag me af hoeveel mensen dat écht kunnen.
Aaah liefquote:Op dinsdag 2 juni 2009 09:52 schreef HeatWave het volgende:
Ik heb me uitstekend gedragen, ik heb het niet zo op HIV.
Ik heb een waanzinnig mooi, lief, intelligent meisje van 29 leren kennen waarmee ik uren heb zitten praten, uit eten geweest en elkaar uren verliefd in de ogen heb zitten aankijken.
Als je verder wilt, moet dat wel. Als je niet verder wilt, hoef je er niet over te pratenquote:Op dinsdag 2 juni 2009 09:52 schreef Cuegirllie het volgende:
De vraag is of dat nodig is, het altijd echt moeten vergeven. Dat ligt natuurlijk aan de situatie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |