Inderdaadquote:Op dinsdag 2 juni 2009 08:53 schreef Belsezar het volgende:
Goedemorgen! Het weekend was heerlijk! Had nog wel langer mogen duren
quote:
Hoi KZquote:
Ik heb het topic al weer vermoordquote:Op dinsdag 2 juni 2009 09:09 schreef KudFokker het volgende:
Gaan we nou de hele morgen goedemorgen zeggen tegen elkaar en kusjes geven?!
niet aan iedereenquote:Op dinsdag 2 juni 2009 09:09 schreef KudFokker het volgende:
Gaan we nou de hele morgen goedemorgen zeggen tegen elkaar en kusjes geven?!
Aah kom op Cuequote:
Ik had het niet specifiek over jouquote:Op dinsdag 2 juni 2009 09:20 schreef KudFokker het volgende:
Aah kom op Cueik heb al zo weinig liefde gehad dit weekend
sjezus had je geen makkelijkere stelling kunnen doen zo vroeg op de ochtend?quote:Op dinsdag 2 juni 2009 09:21 schreef Nouk84 het volgende:
Stelling:
Dingen/Situaties die je niet kunt veranderen hebben geen zin om over te discussiėren.
Niet eens dat je er weinig aan kan doen wil niet zeggen dat je er ook niet mee zit het er over hebben kan helpenquote:Op dinsdag 2 juni 2009 09:21 schreef Nouk84 het volgende:
Stelling:
Dingen/Situaties die je niet kunt veranderen hebben geen zin om over te discussiėren.
Oeeh dit is wel een stelling voor mijquote:Op dinsdag 2 juni 2009 09:21 schreef Nouk84 het volgende:
Stelling:
Gedeeltelijk Eens, het is gebeurt en daarmee basta.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 09:21 schreef Nouk84 het volgende:
Stelling:
Inderdaad, ik zit hier nog bijna slapend op kantoorquote:Op dinsdag 2 juni 2009 09:25 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
sjezus had je geen makkelijkere stelling kunnen doen zo vroeg op de ochtend?
maak eens gebruik van punten en komma'squote:Op dinsdag 2 juni 2009 09:26 schreef mrbox het volgende:
[..]
Niet eens dat je er weinig aan kan doen wil niet zeggen dat je er ook niet mee zit het er over hebben kan helpen
Zo moeilijk is die toch niet?quote:Op dinsdag 2 juni 2009 09:25 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Na 3x lezen snapte ik hem nog steeds niet helemaal, dus ga er maar niet op reagerenquote:Op dinsdag 2 juni 2009 09:26 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Inderdaad, ik zit hier nog bijna slapend op kantoor
Is maar wat je vroeg vind ben alweer 4uur opquote:Op dinsdag 2 juni 2009 09:25 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Oh, ik snapte hem zeker wel.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 09:27 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Na 3x lezen snapte ik hem nog steeds niet helemaal, dus ga er maar niet op reageren
Veul te vroeg
Mijn ogen lazen het wel, maar mijn hersens verwerken het nog niet echtquote:Op dinsdag 2 juni 2009 09:29 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Oh, ik snapte hem zeker wel.
Alleen kan maar niet opstarten vandaagWil niet echt op gang komen.
in zoverre geen zin omdat je er beide toch niet uitkomt... maar misschien wel om een inzicht te krijgen in wat de ander nou precies denkt...quote:Op dinsdag 2 juni 2009 09:21 schreef Nouk84 het volgende:
Stelling:
"Zit in de trein" heb ik als slap excuusquote:Op dinsdag 2 juni 2009 09:26 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
maak eens gebruik van punten en komma's
dat dusquote:Op dinsdag 2 juni 2009 09:29 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Oh, ik snapte hem zeker wel.
Alleen kan maar niet opstarten vandaagWil niet echt op gang komen.
geeen kud opmerking maken... te makkelijkquote:Op dinsdag 2 juni 2009 09:31 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Mijn ogen lazen het wel, maar mijn hersens verwerken het nog niet echt
dank je wel van hte verwoorden van mijn gedachtesquote:Op dinsdag 2 juni 2009 09:31 schreef rival het volgende:
[..]
in zoverre geen zin omdat je er beide toch niet uitkomt... maar misschien wel om een inzicht te krijgen in wat de ander nou precies denkt...
en om je ei kwijt te raken
Vind wel dat je daar over moet praten als je er nog steeds mee zit oid.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 09:31 schreef Nouk84 het volgende:
Degene die het (gedeeltelijk) eens zijn; geldt dat ook voor vreemdgaan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |