Het moet wel zo'n gruwelijk lekker wijf zijn, wil ik het ermee doen, dat ik mezelf veel te onzeker in haar bijzijn zou voelen denk ik.quote:
Dat zal moeilijk worden danquote:Op dinsdag 2 juni 2009 00:35 schreef Kluts het volgende:
[..]
Het moet wel zo'n gruwelijk lekker wijf zijn, wil ik het ermee doen, dat ik mezelf veel te onzeker in haar bijzijn zou voelen denk ik.
Ik denk er exact zo over.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 00:36 schreef Tegan het volgende:
Ik zou het trouwens nooit met mijn vriend ofzo kunnen, iemand erbij halen. Als je mijn vriend bent dan ben je alleen van mij. Drie vrijgezellen zou het dan moeten zijn. Met een bevriend koppel lijkt me ook wel bizar.
Kan je dan zijn auto uit transporter 3 voor me ritselen?quote:
quote:
Die krijg je er toch bij? Dan mag jij wat mij betreft die auto hebben.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 00:38 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Kan je dan zijn auto uit transporter 3 voor me ritselen?
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 2 juni 2009 00:38 schreef Kluts het volgende:
[..]Zo'n godsgruwelijk lekker wijf ben ik nou ook weer niet hoor.
Ik heb ooit een godsgruwelijk lekkere vriendin gehad en die was zelfs onzeker over d,r looks. Vrouwen......quote:Op dinsdag 2 juni 2009 00:38 schreef Kluts het volgende:
[..]Zo'n godsgruwelijk lekker wijf ben ik nou ook weer niet hoor.
Ik ben helemaal niet onzeker, ik vind mezelf in een bepaald opzicht wel een lekker wijf, ook wel mooi, maar toch echt niet de mooiste vrouw van de wereld, dat is het meer.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 00:41 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Ik heb ooit een godsgruwelijk lekkere vriendin gehad en die was zelfs onzeker over d,r looks. Vrouwen......![]()
Kijk d'r opscheppen!quote:Op dinsdag 2 juni 2009 00:42 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik ben helemaal niet onzeker, ik vind mezelf in een bepaald opzicht wel een lekker wijf, ook wel mooi, maar toch echt niet de mooiste vrouw van de wereld, dat is het meer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 2 juni 2009 00:45 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Kijk d'r opscheppen!
Wat je van jezelf vind, straal je ook uit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En ik vind dat gewoon.[b] Unstable. Volatile. Dangerous. [/b]
YES! The rhythm, the rebel.
Mooi/knap is uiterlijk, geil is gedrag/blik.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 00:45 schreef Kluts het volgende:
Overigens is er ook nog een verschil tussen mooi/knap, een geil wijf zijn, or whatever.
Zo hoeft dat ook weer niet over te komenquote:Op dinsdag 2 juni 2009 00:47 schreef Kluts het volgende:
[..]
Wat je van jezelf vind, straal je ook uit.
En ik vind dat gewoon.
Idd. En dan heb je nog persoonlijke smaak.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 00:49 schreef Tegan het volgende:
[..]
Mooi/knap is uiterlijk, geil is gedrag/blik.
Ik val niet op "standaard knappe vrouwen" , meestal vind ik dat van die wandelende barbies en zal ze ook niet aanspreken.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 00:51 schreef Kluts het volgende:
[..]
Idd. En dan heb je nog persoonlijke smaak.
Sommige mensen zijn volgens de massa knap, en ik heb bij mezelf altijd het idee dat ik iemands type ben, of niet, maar niet algemeen zegmaar. Vaak is het ook niet zozeer het algemene uiterlijk, maar 1 bepaald iets wat eruit springt waar ik op val bij iemand.
Welterusten.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 00:56 schreef Kluts het volgende:
Same here, morgen weer werken.
Sweet dreams allemaal, ik ga in mijn koude bedje stappen.
x3, trustquote:Op dinsdag 2 juni 2009 00:56 schreef Kluts het volgende:
Same here, morgen weer werken.
Sweet dreams allemaal, ik ga in mijn koude bedje stappen.
wat voel ik me gemarteld, alsof ik naar een strafkamp ben geweestquote:Op dinsdag 2 juni 2009 06:48 schreef MNR het volgende:
Goeiemorgen![]()
Wat voel ik me heerlijk bijgekomen. Net alsof ik echt op vakantie ben geweest.
La-la la laaaa
Whehe, die Snuitquote:Op dinsdag 2 juni 2009 07:02 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
wat voel ik me gemarteld, alsof ik naar een strafkamp ben geweest
en nu op naar werk.. goedemorgen allemaal!
quote:Op dinsdag 2 juni 2009 07:25 schreef Cuegirllie het volgende:
Goedemorgen
Ik heb er weer zin in
Vanavond sort of date (als het door gaat..) dus ben benieuwd
Goede morgenquote:
quote:Op dinsdag 2 juni 2009 07:53 schreef Cuegirllie het volgende:
Hebben de singles een beetje goed weekend gehad?
Wat heb je gedaan dan?quote:
quote:Op dinsdag 2 juni 2009 07:53 schreef Cuegirllie het volgende:
Yep, maar nu ben ik zo rood als een kreeft.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 07:53 schreef Cuegirllie het volgende:
Vertel dan ook eens wat je allemaal gedaan hebtquote:
euh geBBQed, naar het 3landenpunt geweest en bij een vriend en zijn dochtertje geweest en met zn allen lekker in t park gespeeldquote:Op dinsdag 2 juni 2009 08:02 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Vertel dan ook eens wat je allemaal gedaan hebt
Jah mijnes was ook wel goed
Ow kijk aan, lekker!!quote:Op dinsdag 2 juni 2009 08:03 schreef Duimelot het volgende:
euh geBBQed, naar het 3landenpunt geweest en bij een vriend en zijn dochtertje geweest en met zn allen lekker in t park gespeeld
vertel dan ook wat je gedaan hebt
quote:Op dinsdag 2 juni 2009 08:11 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ow kijk aan, lekker!!
Vrijdag wezen drinken met de majoor, zaterdag getoert met djayzz en box, savonds uitgeweest, zondag op het balkon gelegen en maandag in het park gelegen.
ook lekker van t weer genoten dus!quote:Op dinsdag 2 juni 2009 08:11 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ow kijk aan, lekker!!
Vrijdag wezen drinken met de majoor, zaterdag getoert met djayzz en box, savonds uitgeweest, zondag op het balkon gelegen en maandag in het park gelegen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |