quote:Op dinsdag 2 juni 2009 09:13 schreef Dos37 het volgende:
Bij United was het echt niets![]()
Maar mooi dat ie het zo goed doet
Kan dat, van Atletico naar Real?quote:Op dinsdag 2 juni 2009 23:49 schreef tong80 het volgende:
Hij wordt in de Spaanse pers gelinkt aan Real.
Ja hoor, vraag maar aan Hugo Sánchez.quote:
Raul heeft het in de jeugd gedaan.quote:
quote:Op donderdag 4 juni 2009 22:44 schreef WeebI het volgende:
[..]
Ja hoor, vraag maar aan Hugo Sánchez.
Al ben je dan natuurlijk wel een judas in Atleti-ogen.
quote:Op donderdag 4 juni 2009 22:47 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Raul heeft het in de jeugd gedaan.
Verder ken ik niet echt spelers die die stap hebben gemaakt.
quote:Op donderdag 4 juni 2009 22:54 schreef FP128 het volgende:
Ik ken die naam van vroeger en dacht datie inmiddel bejaart was die Forlan (speelde hij niet ooit bij Man UTD?) maar goed, zal allemaal wel.
Grappig.quote:Op donderdag 4 juni 2009 23:51 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Zolang Real aan de vraagprijs voldoet kan dat ja.
Die heeft verdomd lang op zich laten wachten ja, in 't hele stadion hoorde je de zucht van verlichtingquote:Op vrijdag 5 juni 2009 00:33 schreef DeVinger het volgende:
Ik kan mij zijn eerste competitiegoal voor Manchester United nog herinneren, wat een opluchting toen.
En zie hier he
Raúl komt ook van Atlético.quote:Op donderdag 4 juni 2009 23:53 schreef TC03 het volgende:
[..]
Grappig.
Ik bedoel natuurlijk: hoe gevoelig ligt dat in Madrid? Net zo gevoelig als de overgang van Figo? En wat vinden de Real-fans ervan?
Verdediger Pablo schijnt niet al te lang geleden nog bedreigd te zijn toen hij riep van Atletico naar Real te willen. Real fans zullen er niet mee zitten denk ik.quote:Op donderdag 4 juni 2009 23:53 schreef TC03 het volgende:
[..]
Grappig.
Ik bedoel natuurlijk: hoe gevoelig ligt dat in Madrid? Net zo gevoelig als de overgang van Figo? En wat vinden de Real-fans ervan?
Persoonlijk vind ik het niet erg, helemaal niet als ze naar Real toe komen. Maar ook de andere kant op gun ik het die spelers (zoals Jurado of Reyes) om daar minuten te maken. Ik heb dan ook weinig tegen Atleti, ik hoopte al jaren dat ze weer terug zouden komen in de top 4. Nu mogen ze qua niveau wel ongeveer gelijk blijven, ze hoeven geen bedreiging te worden natuurlijkquote:Op donderdag 4 juni 2009 23:53 schreef TC03 het volgende:
En wat vinden de Real-fans ervan?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |